Ja dodałbym jeszcze pod rozwagę sprawę zużycia paliwa. Moim zdaniem 2l/100 km to jedna z ważniejszych zalet ZETKI szczególnie, gdy traktujemy zetkę jako środek transportu np do pracy albo szkoły. Zwiększając moc oczywiście zyskujemy, ale również coś tracimy. Trzeba to uwzględniać w bilansie zysków i strat.
Offline
jeśli nawet spali te pół litra więcej to co? Chyba się opłaca, jak pisałeś na paliwko oszczędzasz pijąc mniej piwa
Offline
Ale jedno mnie dziwi że piszą że oddają gdzieś tam do przeróbki i dają sportowy tłok To jak mają tłoka toi cylinder powinni mieć apozatym też nie wiem czy to takie wytrzymałe będzie:P
Offline
krzysiek1996345 napisał:
Ale jedno mnie dziwi że piszą że oddają gdzieś tam do przeróbki i dają sportowy tłok To jak mają tłoka toi cylinder powinni mieć apozatym też nie wiem czy to takie wytrzymałe będzie:P
W aukcji jest napisane:
JEŻELI NIE POSIADACIE PAŃSTWO STAREGO ORYGINALNEGO CYLINDRA ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ WYKONANIA NA CAŁKOWICIE NOWYM - DOPŁATA 130 PLN
Offline
Sprecyzuję - płaci się tylko za przeprowadzenie tulejowania i za tłok ( sportowy, a co mieli napisać, przetopione konserwy ? ), a jeśli ktoś nie ma cylindra to kupią go w Romecie, i go przetoczą. A jeśli wykonanie będzie dobre, to będzie podobnie wytrzymały jak oryginał.
Offline
haha , nieźle koleś sobie to wymyślił na tej aukcji 130 zł hhaha
Offline
krzysiek1996345 napisał:
Ale jedno mnie dziwi że piszą że oddają gdzieś tam do przeróbki i dają sportowy tłok To jak mają tłoka toi cylinder powinni mieć apozatym też nie wiem czy to takie wytrzymałe będzie:P
Nie wiem skąd pomysł, że jak mają tłoki to powinni mieć cylindry. Ciekawe skąd by wzięli cylindry, jeśli w Polsce ich nie ma. A tłoki nie są dostosowywane do konkretnego silnika, lecz są bardziej uniwersalne.
Ostatnio edytowany przez kreVVeta (2012-01-10 22:38:55)
Offline
No według mnie lepiej kupić nowy cylinder bo taniej lub wymienić silnik
Offline
Jakby tylko w zestawie była uszczelka pod cylinder to pewnie bym się zdecydował.
Offline
Gość
Zależy dla kogo. Ty masz A1, to możesz zmienić silnik na 125, a my, motorowerzyści, musimy albo oryginalnymi jeździć, albo na tuleję się skusić. Polecam szczerze wymianę silnika na 125ccm i przerejestrowanie motorka na motocykl 125 ccm.
No widzisz, ale są tacy co mieszkają w mieście i poruszają się po drogach publicznych, a nie tylko po polach, ale nie ma co robić OT.
Offline
Też mieszkam w mieście i normalnie jeżdżę i jeździłem do szkoły Nigdy nie złapała mnie policja lekki farcik
Offline
7200km i żadnej kontroli
Offline