kieterman napisał:
Też mieszkam w mieście i normalnie jeżdżę i jeździłem do szkoły Nigdy nie złapała mnie policja lekki farcik
Głupota.
Nie róbcie OT.
Offline
Racja , nie bierzcie ze mnie przykładu , ale już wszystko jest u mnie legalnie
Offline
No
Wracając do tematu, to jakby ktoś miał namiary na uszczelkę jeszcze to proszę o info.
Myślę też, żeby pogadać ze znajomym, który robił uszczelki pod zamówienie.
Offline
W końcu coś dla użytkowników Zetki, te cylindry to jedyny minus tych silników.W tym ogłoszeniu macie wszystko niby dobrze, ale jeśli silnik pionowy będzie pracował z głowicą 50cc na cylindrze 72cc tak jak poziomy to będzie lipa, raz z kolegą założyliśmy w jego Shocku, wyprosiłem go bo mnie ciekawiło, ponieważ czytałem na innych forach o Ogarach 900 jak to ludzie montują głowice 50cc do 72cc i mają po 6kkm.Jednak jest to bzdura, zawory tłuką po tłoku, moc jest większa, lecz mocno mniejsza niż w normalnej konfiguracji.Jeśli ten tłok naprawdę jest specjalny i ma wycięcia i jest tak skonstruowany że pod głowicę 39mm podejdzie, to te zestawy zrobią wiele kkm.Takie moje zdanie, pozdrawiam i jak ktoś założy to niech się pochwali.
Offline
Ja tam przegląd mam dopiero w 2014r. i sam bym chętnie zmienił, ale za rok silnik 125 ;p .
Po co wydawać po 40zł uszczelkę? jak materiał jest tani i samemu można zrobić.
Offline
GumiŚ123, a jak dorobisz ten rany metalowy co jest w uszczelce? Tak jak Slawkowski, też bym poprosił namiary na uszczelkę
Offline
Ja swoją uszczelkę do 60cc zrobiłem sam, wykorzystując oryginalną uszczelkę do 50 i uszczelkę od Ogarowskiej 60, i wyszło mnie to całkiem niedrogo.
Offline