12V i chyba 40/45W ale co do W glowy nie dam
dziwne ze syszales ze to B35, o ile pameitam sa to takie same zrowki jak byly keidys montowane w 126p H4 chyba na 3 piny tylko nie pamietam mocy ale chyba 40/45W
Ostatnio edytowany przez CzaQQ (2012-04-14 13:21:21)
Offline
Ty masz zetkę, przy routerze żarówki są o oznaczeniu H6 dokładniej ba20d 12V i 35/35w. http://allegro.pl/zarowka-12v-35-35-w-b … 39076.html
Ja przedwczoraj zamówiłem do routera taką (jeszcze jej nie otrzymalem) http://allegro.pl/zarowka-12v-35-35w-ba … 84659.html mogę opisac jak to będzie pasować i działać ponieważ pierwszy raz będę żarówkę zmieniał. (spaloną mam od września)
Ostatnio edytowany przez Klusek (2012-04-14 13:52:36)
Offline
aha a to przepraszam myslalem ze mamy te same zarowki, widze e wy macie zarowke w postaci banki nasze budowa przypominaja tradycyjne H7 do samochodow i sa na kostke z pinami. Zastanawia mnie tlyko fakt ze wasza zarowka ma moc 35/35W?! przeciez to chyba nie ma sensu jedna zyla w srodku musi byc mocniejsza od drugiej chyba 35/40W (35 od krotkich 40 od dlugich) tak samo jak je z zarowka z tylu w zetce 5/21W (5W od swiatel i 21W od stopu)
Offline
Tak co do często przepalających się żarówek... To wada raczej większości chińskich motorowerów tego typu. Wszystko za sprawą idiotycznie wykonanej lampy (jakiś totalny baran to projektował), głównie winę ponoszą tutaj wibracje. Ja u siebie na zatrzaskach gniazda żarówki kapnąłem lekko silikonem i trzyma się świetnie. Żarówka świeci się już dłuższy czas i jest ok. Nie ma potem problemów z jej demontarzem, ponieważ można bardzo łatwo wyjąć potem gniazdo z klosza. Od razu mówię, że to nie zaszkodzi pod warunkiem, że silikon został odpowiednio rozprowadzony oraz otwory nie zostały zalepione. Sposób sprawdzony na 100%
Offline
Masz u nas rozpiskę świateł, zetka i ws mają tą samą lampę.
To wada raczej większości chińskich motorowerów tego typu. Wszystko za sprawą idiotycznie wykonanej lampy (jakiś totalny baran to projektował),
Kurde, ******* z suzuki, projektując suzuki gs 125.
Żarówki się przepalają, przez WIBRACJE, wszystko co się rozkręca, telepie, czy skrzypi, to nie przez to, że to "chińskie gówno" tylko dla tego, że silnik wibruje i gdyby silnik tak wibrował w bmw gs 1200, to by się ten motocykl rozpadł w cholere, najpierw telepiąc i trzeszcząc wszystkim co ma.
Offline
PickNick napisał:
Masz u nas rozpiskę świateł, zetka i ws mają tą samą lampę.
To wada raczej większości chińskich motorowerów tego typu. Wszystko za sprawą idiotycznie wykonanej lampy (jakiś totalny baran to projektował),
Kurde, ******* z suzuki, projektując suzuki gs 125.
Żarówki się przepalają, przez WIBRACJE, wszystko co się rozkręca, telepie, czy skrzypi, to nie przez to, że to "chińskie gówno" tylko dla tego, że silnik wibruje i gdyby silnik tak wibrował w bmw gs 1200, to by się ten motocykl rozpadł w cholere, najpierw telepiąc i trzeszcząc wszystkim co ma.
Dokładniej to jednak chodziło mi o wykonanie i idące za tym wibracje, a nie projekt, sorry.
Taki już urok tej maszyny, chyba nic nie da się z tym zrobić. Chyba, że znaleźć jakąś lepszą pasującą lampę, ale czy to ma sens?
Ostatnio edytowany przez Paweł (2012-04-16 16:58:22)
Offline
Dzięki wszystkim, wczoraj kupiłem żarówkę lepszą(droższa) niz dotychczas kupowałem. Pasuje idealnie i wszystko gra. Ale gdy kupowałem tańsze żarówki, było widac że to wszystko jest do d*py, żarówka się ruszała i moze to było przyczyna częstego palenia sie.
Offline
Cześć, właśnie także zaryzykowałem i wziąłem halogonówkę, H6, koleś w sklepie mówił że zamiennik.Jednak blaszka od masy musiała zostać podgięta - nie dotykało do masy.Ale świeci ładniej, ciekawe jak szybko się spali
Offline