Więc tak omówię teraz zasadę szybkiego wkręcania się silnika poziomego jak widzimy na zdjęciu tego routerka gaźnik jest znacznie wyżej niż silnik i króciec od gaźnika wychodzi i łączy się z cylindrem nad tłokiem.
Więc tak jeżeli płynie benzyna z gaźnika przez króciec do cylindra to para benzyny pada bezpośrednio na tłok od góry co według mnie oznacza szybsze wkręcanie się tłoka na obroty do tego jeśli wsadzimy filtr stożkowy powietrza i święcę irydową
i zmienimy przewód i fajkę na NGK to jeszcze bardziej poprawimy wkręcanie się na obroty.
Więc dzięki czemu im szybciej silnik wkręca się na obroty tym szybciej się rozpędzamy a im dłużej jedziemy na pełnym gazie to rozpędzimy się do dużej prędkości.
Silnika zetki mi się już nie chce opisywać mam nadzieje że to się przyda jeżeli gdzieś napisałem bzdurę to proszę o poprawienie
Offline
Jestem bardzo zaskoczony tym że przeczytam że wybrzydzanę,wyśmiewane na tym forum poziome silniki 139FMB są lepsze od pionowych.Szybsze wkręcanie się na obroty można uzyskać także za pomocą wymiany magneta na lżejsze.
Offline
Gadanie silniki pionowe zawsze były lepsze ;p. i ładniejsze.
Offline
No tak wiadomo że silniki pionowe są ładniejsze i żywotniejsze bo wolno wkręcają się na obroty
Dlatego wolniej jadą niestety
Offline
Ja już nie wiem to teraz PickNick jesteś za silnikami poziomymi zawsze byłeś za silnikami pionowymi ??
Dlaczego taka nagła zmiana poglądów ??
Offline
Ładny to on jest, ale na premierze był z przedstawicielem rometa wywiad to powiedział że cena będzie bardzo niewiele przekraczać 4000 zł no a tu mamy ponad 4800
Offline
A jak myślicie bo za rok robię prawko a1 i chciałem przesiąść się na 125 i co lepiej zrobić sprzedać mojego crs 50 i kupić crs 125
czy kupić rometa rr 125 ?? Bo zastanawiałem się nad kupnem hondy cbr 125 2005 rok ale będzie zakatowana więc wole siedzieć w chińczykach Bo jest jeszcze opcja włożenia do mojego crs 50 silnika 125 ale z tego co czytam to bardzo dużo przeróbek jest to jak uważacie która opcja najlepsza ??
Offline
Kupuj Cebre ;d, nad rr nawet się nie zastanawiaj ;d
Offline
CBR kupuj, sam będę kupował CBR, ale silnik 125 też kupie do Benzera, a przeróbek żadnych nie trzeba robić bo te ramy są w 50 i 125
Offline
Szczerze to jak się zadba o silnik to i jeden i drugi sporo posłuży ....
Offline
Jak 125 to ja bym brał Varadero 125 marzanie... ale o tym motocyklu to PickNick ma na forum chyba najwięcej do powiedzenia
Offline