Gost Rider napisał:
spójrzcie na ten filmik http://www.youtube.com/watch?v=nk_F5cIF4PU
250 km/h na blacie ma
Offline
Tylko że ten junak to nie 50tka tylko 200seta, s250 ładniejszy jest.Muzyki to już gorszej chyba nie mogli dać.Jak by ten RR miałby silnik pionowy to może by coś z tego było , co za cepy wstawiają do niby ścigaczy poziome silniki,silnik psuje cały wygląd dla mnie i przekreśla cały ten motor.
Ostatnio edytowany przez Xenon (2012-08-11 20:53:57)
Offline
Xenon napisał:
Tylko że ten junak to nie 50tka tylko 200seta, s250 ładniejszy jest.Muzyki to już gorszej chyba nie mogli dać.Jak by ten RR miałby silnik pionowy to może by coś z tego było , co za cepy wstawiają do niby ścigaczy poziome silniki,silnik psuje cały wygląd dla mnie i przekreśla cały ten motor.
Co ty masz jakąś antypatie do silników poziomych?Silniki poziome są po prostu lepsze od pionowych i lepiej się sprawdzają w motorowerach.Z pionowym silnikiem,przy tej masie RR 50 by w ogóle nie miało siły jechać .A tak po za tym silnik jest zabudowany owiewkami i zbyt dużo go nie widać.Jak by RR 50 miał pionowy to co by był demonem prędkości i przyspieszenia od 0 do 45km/h ?Cena to jakieś nieporozumienie.
Ostatnio edytowany przez Gost Rider (2012-08-11 21:28:47)
Offline
To że w Zetce jest przyspieszenie 0-45km/h, nie to nie znaczy, że każdy pion tak ma i to nie zależy od silnika tylko przełożeń, a silniki pionowe są wytrzymalsze i dużo ładniejsze, silnik poziomy to tylko takie małe gówienko, przy większych pojemnościach poziomy to syf i szybko się rozleci.
Offline
Ładniejsze to fakt ,wytrzymalsze tu można polemizować .Jak na razie nie widzę aby któraś Zeta 50 przejechała na jednym silniku 25-30 tyś.bez awarii lecz na forum dotyczących silników poziomych 139FMB można spotkać ludzi którzy jeżdżą bez awarii silnika ponad 45tyś km.Jak by w Zetce50 zmienić przełożenia to ten nie ukrywając bardzo ciężki motorower pod wiatr nie miał by siły jechać.A tak a pro po możesz swoje stwierdzenie cyt. takie małe gówienko, przy większych pojemnościach poziomy to syf i szybko się rozleci poprzeć jakimiś danymi ,filmiki,grafiki.Jak nie będziesz dbał i wykonywał podstawowych czynności konserwująco-eksploatacyjnych na czas i skrupulatnie ta taka Yamaha,Honda,Ducatti czy BMW też będzie się pierdzielić.
Offline
Gost Rider napisał:
Ładniejsze to fakt ,wytrzymalsze tu można polemizować .Jak na razie nie widzę aby któraś Zeta 50 przejechała na jednym silniku 25-30 tyś.bez awarii lecz na forum dotyczących silników poziomych 139FMB można spotkać ludzi którzy jeżdżą bez awarii silnika ponad 45tyś km.Jak by w Zetce50 zmienić przełożenia to ten nie ukrywając bardzo ciężki motorower pod wiatr nie miał by siły jechać.A tak a pro po możesz swoje stwierdzenie cyt. takie małe gówienko, przy większych pojemnościach poziomy to syf i szybko się rozleci poprzeć jakimiś danymi ,filmiki,grafiki.Jak nie będziesz dbał i wykonywał podstawowych czynności konserwująco-eksploatacyjnych na czas i skrupulatnie ta taka Yamaha,Honda,Ducatti czy BMW też będzie się pierdzielić.
Schodzimy trochę z tematu ale chcę ci powiedzieć że poziome silniki to niewypał, przejechałem na nim 17 tys km i po tym przebiegu nastąpiło pęknięcie katera i wyciek oleju...
No, fakt że te silniki są tanie bo nówka po 700-900 zł, tak samo części są tanie ale bardzo słabej jakości.
Offline
Gost Rider napisał:
Ładniejsze to fakt ,wytrzymalsze tu można polemizować .Jak na razie nie widzę aby któraś Zeta 50 przejechała na jednym silniku 25-30 tyś.bez awarii lecz na forum dotyczących silników poziomych 139FMB można spotkać ludzi którzy jeżdżą bez awarii silnika ponad 45tyś km.Jak by w Zetce50 zmienić przełożenia to ten nie ukrywając bardzo ciężki motorower pod wiatr nie miał by siły jechać.A tak a pro po możesz swoje stwierdzenie cyt. takie małe gówienko, przy większych pojemnościach poziomy to syf i szybko się rozleci poprzeć jakimiś danymi ,filmiki,grafiki.Jak nie będziesz dbał i wykonywał podstawowych czynności konserwująco-eksploatacyjnych na czas i skrupulatnie ta taka Yamaha,Honda,Ducatti czy BMW też będzie się pierdzielić.
O ile się nie myle silnik poziomy to wytwór całkowicie chiński. Hmm mówisz, że nie widzisz, żeby Zetka przejechała x km bez awarii, ponieważ jeszcze nikt z tąd nie osiągnął takiego przebiegu, a jak się szanuje, zrobi szlif itp. to i 100 tys. przejedzie. Jakoś Aston ma zbliżoną mase do Zetki (wg. książeczki 113kg na sucho) i na przełożeniach przykładowo oryginalnych chyba tam jest 12/41 lub 13/41 jakoś daje rade pod wiatr, oczywiście samemu, we dwójke też daje rade, ale wiadomo pod górki są redukcje do 2.
Offline
Sory za OT ale dlaczego w pojemnościach ponad 50ccm nie ma już silników poziomych tylko pionowe . No chyba jak by były lepsze to by robili poziome no ale każdy ma swoje zdanie
Offline
Też tak myślę w końcu motocykle o wiekszej pojemności mają silniki pionowe xD
Offline
Gost Rider napisał:
Ładniejsze to fakt ,wytrzymalsze tu można polemizować .Jak na razie nie widzę aby któraś Zeta 50 przejechała na jednym silniku 25-30 tyś.bez awarii lecz na forum dotyczących silników poziomych 139FMB można spotkać ludzi którzy jeżdżą bez awarii silnika ponad 45tyś km.
Ale o czym Ty w ogóle piszesz ??? Zetka jest sprzedawana od wiosny 2010r. czyli nieco ponad 2 lata, to gdzie Ty szukasz przebiegów rzędu 30-40 tys. ??? może za kilka lat wrócimy do tematu ??? bo te 45 tys. na motorowerze to raczej nie w 2 czy 4 sezony... zresztą co miało by wpływać na to, że któryś z silników jest mniej awaryjny ??? układ cylindra ???
Są jednostki nawet na tym forum co porobiły kilkanaście tys., ale trzeba brać pod uwagę to, że jest to tylko motorowerek przez większość użytkowana rekreacyjnie. Poza tym nie zauważyłem, żeby silnik Zetki był jakoś specjalnie awaryjny... a jak już występują jakieś awarie to są one najczęściej skutkiem zaniedbania, złego użytkowania, czy nieodpowiedniego serwisowania (albo jego braku). Poza wady nie tylko w takich sprzętach się zdarzają... a zajechać można każdy.
Generalnie rozmowa o tym, który silnik zrobi większy przebieg bez awarii jest niepoważna, w przypadku, gdzie np. cylinder z tłokiem do tych silników można dostać w granicach 100 czy tam nawet 200 zł.
Zresztą jakby się uprzeć można sobie poszukać trochę informacji nt. silników 50 ccm z cylindrem w układzie pionowym, nawet tych które wydają się być wzorcem dla silnika Zetki. To samo dot. poziomych.
Podsumowując nie ma się co też zbytnio podniecać naszymi silniczkami "made in china", bo są to proste silniki "tłuczone" niskim kosztem, które i tak wg mnie jak na swoje pochodzenie radzą sobie obecnie bardzo przyzwoicie i trochę frajdy dają.
A co do dyskusji, że przy większych pojemnościach tylko pion to tez tak nie jest, chyba dobrym przykładem jest tutaj motocykl żużlowy, kiedyś maszyny z pionowym silnikiem, obecnie tylko leżące.
Offline
Phantom napisał:
Arek50, co się tak przejmujesz?
Nawet jeśli są, to zdejmiesz i po kłopocie.
Kolego, przejmuję się bo kolega kupuje, ale musi najpierw swojego 747 sprzedać. Ja w Zetce blokad nie zdejmowałem i nie chcę, żeby mnie on objeżdżał
Offline
Wygląda nawet nawet ale jakoś nie lubię pseudo ścigaczy. Ścigacz to ścigacz - większa pojemność, duże przyspieszenie i prędkość, a nie zamknięty obrotomierz przy 70 km/h. A co do silników to silnik z cylindrem poziomym jest bardziej zrywny (szybciej wkręca się na obroty) a z pionowym ładniej wygląda co do wytrzymałości to pewnie jest podobna, wszystko zależy jak się Chińczyki postarają
Offline