Zawsze na sprzęcie można wyrżnąć, lepiej nie przeceniaj twoich umiejętności, bo nie jeden zbyt pewny skończył na asfalcie. http://www.scigacz.pl/Motocyklowy,syndr … 11232.html
Pewność siebie to zguba.
Offline
Oczywiście masz rację,przyznam że jeżdżę puki co normalnie (nie przepycham się między puszkami, jeżeli nie będę stać na 1-2 czerwonych). Ale to dla tego że nie mogę wyciągnąć potencjału z ws-ki (docieranie). Co do tego ,,chciał mnie zabić" rozumiem wyprzedzanie na grubość lakieru, ale jak jechałem chińskim skuterkiem 55km/h (mała dysza gaźnika) to podjechał do mojego boku "puszkarz", i zjeżdżał na mnie. Jak zostało mi 3-6cm od krawężnika to zahamowałem, a on dodał gazu to ma być normalne? A z glebami poczekamy zobaczymy. 7lat jazdy przede mną, potem prawko i przesiadka na jakiegoś chopperka 250ccm (mam nadzieję).
Offline
wiesiu napisał:
zaliczył już ktoś routerem pierwszego szlifa ?
mi podczas szlifa poszły migacze i linka od licznika
ja miałem ;D
ale skończyło się na porysowanym plastiku na lusterku, zarysowanym prawym crash padzie przy kierownicy i osłonie tłumika ;D
Offline
Routerek mniej masywniejszy, węższe oponki = lepiej będzie sie toczył bez modów niż zetka.
Offline
czy aby na pewno ?
na sucho waży 102 kg
ile wazy zetka ?
Offline
Zetka waży 105 a opony są co prawda szersze , ale są to opony "do pochylania" i nie przylegają do ulicy na całej szerokości - więc różnice w oporach są pewnie niezauważalne.
Offline
zmieniłem filtr na stożkowy< fajnie syczy> i olej <340 km- smoła>. Jak powinna chodzić dźwignia sprzęgła tak lekko, troszeczkę stawiać opór<minimalnie>? Chyba wkręce puszkę od normalnego filtra, bo ze stożkiem pusto w ramie ;p A, teraz właśnie fajnie brzmi <jak prawdziwe 125> i ciągnie fajnie. Długie zakręty to poezja ;]
Offline
Romet ma taką filozofię przeglądów, że podczas nich sprawdzi Ci ciśnienie w kołach, płyn hamulcowy i wymienią Ci olej
Za takie coś zapłacisz 100zł... Strata czasu i pieniędzy, ale na 1 przegląd chociaż powinno się pojechać aby zawiadomić o fabrycznych usterkach, np. licznik, obrotomierz, lub krzywy plastik
Offline
no dobra, to ejst chinczyk, jakz etka rowniez coz zrobic takie zycie ^^ tradycyjnie silnik poziomy, jak kazdy inny w kazdej pierdziawce i kiblu tylkoz amiast kosza sprzeglowego i wariatora mamy skrzynie, ogolem zalozmy ze silnik ten sam. moj kumpel ma motobi ybq50 czy cos takeigo nie wiem nie pamietam, tradycyjny poziomy silnik taki jak ten tutaj, oczywiscie automat kupiony w tesco za 1800zł. i teraz najlepsze, ma na nim nabite okolo 7500km przebiegui zgadnijcie ktory jzu tam ejst silnik 2 tygodnie temu stwail tam 6 silnik ^^ ja rozumiemz e chinske ale z tego powoli wychdoziz e mial 1 silnik na 1k kilometrow bez przesady odrazu zeby nie bylo "jak sie dba tak sie ma" 3 z tych silnikow zatarly mu sie juz na docieraniu, czyli predkosc 45km/h po 3 silnik juz sie wkurzyl i etarz ma to w nosie i ich nie dociera fakt, mam go problem dogonic zetka jak jedzie teraz ale po co mi cos co jedzie 80km/h czy nawet 90 czasem mu wejdzie jak po 1k kilosow bd musial kupic nowe, jak dla mnie: jak amsz szczescie to trafisz na chiniola ktory pojezdzi Ci dluugo czasu, jak masz pecha to ebdziesz mial tj ten kolega
Offline
Ja mam swój skuter 3 lata, raz wymieniany olej, 5k przebiegu, pierwszy silnik. Co prawda wsadził bym sobie 80ccm (śr pr. 60), ale tego zaj. dotarłem, a 80 bym zarżnął. v-max osiągnięty 82 na prostej 81km/h. I niestety nie wyżyłowałem go do tej pory. Dlatego jeździ.
Offline