Brronek napisał:
Hej, przeczytałem cały temat. ale nie znalazłem (albo przegapiłem) interesującą mnie informacje:
1. Czy WS 50 to następca ZETKI 50? Romet rezygnuje z ZETKI w wersji 50? Nie widzę jej na stronie sklepu rometa w zakładce 2011 (z 2010 też znikła).
Nie jest następcą Zetki, a Zetka jest w ofercie na 2011: http://www.motors.romet.pl/pl/oferta/ma … rt755.html
2. Czemu WS 50 jest tak tani w porównaniu z ZETKĄ 50?
Pozdrawiam
myślę, że jakość mimo wszystko ma tutaj znaczenie (wiem, że wielu ze mną się nie zgodzi).
Offline
Faktycznie, ja sprawdzałem tutaj http://www.sklep.romet.pl/romet_motors/2011/motorowery/
Dzięki za info
P.S. Nie zauważyłem że tam jest jeszcze jedna strona
Ostatnio edytowany przez Brronek (2011-08-24 16:13:11)
Offline
Witam,
chciałem się zapytać jaka świeca w końcu jest polecana do WS50 w książeczce pisze, że niby NGK D7EA ale każdy na necie pisze co innego.
Proszę o szybką odpowieź;)
Pozdrawiam
Offline
Czyli taka: http://allegro.pl/swieca-swiece-ngk-d7e … 82270.html jest ok?
Offline
Kur** już ją kupiłem... i to 2 sztuki : /
Offline
Korzystałem z instrukcji obsługi od tych jeba**** Chińczyków ; /
Za kolejny post z bluzgami będzie warn, bo do trzech razy sztuka. Trochę sfolguj. Pozdrawiam //Slawkowski
Offline
Gdzie można kupić części do ws 50 ?? mam na myśli plastiki
Offline
witam.Ktoś kiedyś tu pytał jak Routerek n trasie...wiec właśnie wróciłam z wyprawy w Bieszczady(mam go dopiero 3 miesiące).Ruszyłam ze Śląska i w 5 dni machnęłam 803km.Dał rade!!Przyznaje że zaskoczył mnie "sprawnością".Pozdrawiam
Offline
Witam. Wszyscy pisza że go maja i że jest super ale ja trochę podsumuję swojego ROUTERKA WS 50 . Mam przejechane 3000 km i tylko zarówka mi się spaliła. Wszystlim którzy mówią że to chinol i badziewie ( z reguły mówią to ci którzy go nie widzieli i nim nie jechali) chce powiedzec jedno-jak sie dba to i chinol pochodzi a jak sie nie dba to i yamahe mozna zajechać.Więc trochę spróbuję go podsumować:
1 Zawieszenie:
Przód pracuje bardzo ładnie i elastycznie nie ma żadnych większych wibracji na kierownicy podczas jazdy po kamieniach.Tył trochę gorszy -jest twardszy i przez to bardziej odczuwalne sa nierówności na drodze. ocena 7/10
2. Elektryka
a) czujnik poziomu paliwa: niestety nie ma się czym pochwalić bo przy 1/4 baku pokazuje ze jest pusty ( najlepiej wtedy popatrzeć do baku )
b) kontrolki: sa ładnie umieszczone ale w słońcu niestety niezbyt widoczne.W nocy jest ok i bardzo ładnie podświetlone zegary.Dla początkujących bardzo przydatna jest kontrolka aktualnego biegu
c) oswietlenie
duża lampa zprzodu daje bardzo duże pole widoczności dodatkowo kierunkowskazy sa duże i widoczne.
ocena ogólna 5/10
3. napęd:
a) silnik: bardzo ładnie pracuje i daje ładny pomruk ( niczym z motocykla conajmniej 125cc:-))Trzeba pamiętać zeby najpóźniej po 300 km wymiernić w nim olej ( najlepiej po 50 km) i nie sugerować sie książka serwisową ( piszą w niej ze po 500 km). Sinik pracuje równo i bez zadnych zgrzytów(przynajmniej u mnie)
b) skrzynia biegów: biegi wchodza ładnie( 1-N-2-3-4) ale czasami z 1 nie wchodzi na luz i trzeba wycisnąć sprzęgło aby zaskoczyło.Szkoda tylko ze nie ma możliwośći wbijania biegu na wyższy piętą -ale mozna się przyzwyczaić ( taki układ ma router A-500)
c) przyspieszenie
Jak na taka pojemnośc i ciężar( ponad 100 kg) sprawuje się calkiem nieżle. Kierowca o wadze 100 kg nie będzie mial uczucia że jest slabiutki i mało zrywny.( ale nie zakładajmy cudów bo to nie jest pojemność 250:-)) Jak sie go dobrze dotrze (bez zyłowania go w pierwszych 500 km) to później potrafi sie odwdzięczyć ładną pracą.
ocena 8/10
4. Wygląd
Pod tym kątem bije na głowę wszystkie skutery "pierdzikółka" . Jest jak prawdziwy motocykl ( wielka lampa z przodzu, duzy bak, duze i wygodne siedzisko) i wszędzie budzi zasłużone zainteresowanie.Często ludzie nie wierza ze to jest tylko 50 cc ( no i dodatkowo ten basowy dźwięk ) Duże kola sprawiaja że po nierówności jeździ się bez strachu o wywrotkę . Trochę slabsze ma ogunmienie i na mokrej nawierzchni nie trzyma sie za dobrze więc trzeba uważać aby nie zaliczyć "szlifa" ocena 9/10
OCENA KOŃCOWA : 29/40
Moim zdanie motorek wart jest zainteresowania. jego dużą zaleta jet bez watpienia cena ( mój kosztował 2500 zł w Imielinie), bardzo małe zuzycie paliwa ( 2,5l/100) i rasowy wygląd ( nie jakis tam pi..dzik brzęczący jak pijany komar). Pozatym daje poczucie jazdy motocyklem a nie skuterkiem> Jedną z wad jest jego książka obsługi ( jest do niczego) bo właściwie nic z niej nie da sie wyczytać (z reguły dają ją z jakiegoś innego routera). Motorek jest prawie bezawaryjny ale jak pisałem wcześniej trzeba o niego dbać i dobrze docierać a nie tylko patrzeć na jego osiagi i testować go jak tylko opuści sklep.Osobiście jestem z niego bardzo zadowolony.
Mam nadzieję ze tym podsumowaniem pomogłem.
Ostatnio edytowany przez adas (2011-08-30 21:09:35)
Offline
Mój jest z*******y ,jak na 50 super!!! Bo ciśnie 80 według gps ,licznik przekręca tak na oko do 90 ,pali malutku ,wkurza tylko to ,że co chwilę mi się jakaś śrubka luzuje i trzeba je dokręcać (te chińczyki słabą krzepę mają) Ja za swojego dałem 2500 i jeszcze dorzucili c*****y kask ,ale jako drugi do pasażera...
Nie wiem po co ludzie z nim kombinują ,jak założyłem tylko stożek ,przesunąłem iglicę i wyczyściłem tłumik ,nic innego bym nie zmieniał.
Motorek super ,jak za te pieniądze ,a jak ktoś chce tak jak ja wkładać 125 ,to też polecam ,bo wszystkie wejdą i do większości nawet mocowania pasują.
Na forum nie przeklinamy. Następnym razem będzie ostrzeżenie // Grabar
Offline