Macie pomysł jak ściągnąć plastiki A i B śrub górnych tak żeby była możliwość ich odkręcenia ?
Na dole nie ma możliwości odkręcania śrub. Nakrętka 1 jest na stałe przyspawana do korpusu.
A wykręcenie śruby 2 powoduje luzowanie zegarów a nie kierownicy.
Zatem pozostaje tylko możliwość od góry.
Ostatnio edytowany przez srubekl (2011-03-27 19:31:08)
Offline
Może sie nie da poprostu;d
Offline
Musisz ściągnąć te dwa plasticzki ( najlepiej jakimś ciękim śrubokrętem albo nożem tak żeby ich nie uszkodzić ) i tam pod nimi napewno się luzuje kierownicę
Offline
No własnie tylko że, te plastiki chromowane strasznie mocno siedzą. Po wielu próbach bez uszkodzenia nadal nie mogę ich zdjąć. A śruby pewnie będą ampul-owe jak się ściągnie te plastiki.
Ostatnio edytowany przez srubekl (2011-03-27 21:12:51)
Offline
Mam doświadczenie w wyciąganiu takich plastików, więc myślę że jak dobrze to podważysz to powinno wyjść
Offline
kamil123233 napisał:
myślę że jak dobrze to podważysz to powinno wyjść
I tak oto zrobiłem (dzięki za radę) okazuje się że najlepiej do tego wykorzystać bardzo mały śrubokręt taki jak do rozkręcania zegarków. Plastiki chromowane nie wchodzą głęboko i są wykonane z miarę dobrego plastiku. Śmiało więc można podważyć a tym samym dostać się do śrub ampulowych.
Offline
po ostatnim szlifie jakim za liczyłem gdy wyprostuje kierownice prosto to koło lekko skreca w prawo a kierownica i zegary sa prosto, równo itp i teraz moje pytanie jak wyregulować to żeby koło w raz kierownica i zegarami były prosto ,równo...
PS.Niby sprawdzałem to wszystko jest proste ,tylko ogranicznik skrętu mi scieło musze wyprostować
Offline
może masz uszkodzoną półkę albo krzywe lagi.
Offline
Taki minimalny to i ja mam po szlifie
Offline
Xenon napisał:
niby sprawdzałem wszystko proste jest , nieda sie tego regulować? bo to minimalny jest skret
ale moto nosi Ci po drodze ? samo skręca ? musisz korygować jazdę na wprost ?
czy jedzie prosto, a kierownica jest wtedy lekko skręcona ?
Offline
jak wyprostuje kierownice na prost to troche skreca koło samo w prawo a jak wyprostuje koło równo to kierownica lekko skreca w lewo chyba amor prawy lekko skrzywiony jest, zbytnio pewny nie jestem
Offline
Gość
Ja też tak mam, nie wnikam w to, co tam jest skrzywione. Podejrzewam, że lagi mam do wymiany całe i te dwa mostki, bo ja mam nawet zegary krzywo, jak koło wyprostuję.