No właśnie automateusz skąd wiesz czy ta co chcesz kupić nie była katowana ? Dlatego lepiej kupić coś chińskiego ale nowego , chyba że kupujesz używkę u zaufanej osoby
Offline
Zauważ, że ZetKi praktycznie nie da się stuningować
No do zetki można włożyć 18 konny silnik o pojemności 250 ccm.
PS. Trudno jest zagrzać ten silnik podczas jazdy, bo jest chłodzony cieczą.
Dt jak i tzr przegrzewała mi się podczas jazdy, trudno jest zagrzać powietrzaka podczas jazdy, praktycznie niemożliwe. Tzr ma strasznie awaryjny silnik, awaryjny dozownik, awaryjny licznik i awaryjną elektrykę + ogromne spalanie. Nie wiem w ogóle jaki tester jakości pozwolił na wypuszczenie czegoś takiego pod szyldem yamaha. Dobrze, że ci co robią tzrki nie robią ich dla rometa. Jak chcesz to kupuj.
Offline
WiktorZetka+ napisał:
Tyle tylko, że jeśli ma kupić motorower to tylko nowy, a nie używany. Yamahy TZR nie widziałem nigdzie nowej na stronach internetowych. A części do TZR są bardzo drogie.
nowa kosztuje 16000 tys zlotych a za 19000 tys masz nowke kawke ninja 250 ;]
Offline
PickNick napisał:
Zauważ, że ZetKi praktycznie nie da się stuningować
No do zetki można włożyć 18 konny silnik o pojemności 250 ccm.
Tak, do Komara można wsadzić i 600ccm, ale jaki jest sens?
Ta Yamaha, którą chcę kupić ma prawie nowy cylinder Polini, także nie będzie problemu z katowaniem (tak wiem, że nie tylko cylinder i tłok cierpią od katowania). Dlatego trzeba przed zakupem się przejechać.
Sprzedający mówi, że może nawet dać gwarancje.
Offline
wszystkie usterki wyjda dopiero po dluzszej jezdzie ;]
Offline
Wiem, ale powrót 190km chyba wystarczy ?
Offline
to moze te 190 km zrob na probna jazde
Offline
No jak zakupię, to powiem gościowi, że jeśli dojadę, to ok, ale jeśli nie, to albo zwracam, albo on płaci za naprawę.
Czyli w sumie, to będzie taka próbna jazda.
Offline
Tak, do Komara można wsadzić i 600ccm, ale jaki jest sens?
Zetka jest przystosowana do tej pojemności i mocy, w końcu nie zapominajmy, że zetki, to prawdziwe motocykle z na siłę zamontowanymi silniczkami 50 ccm, by mogli młodzi jeździć, w innych krajach pojazdy na ramie zetki są sprzedawane w wersjach 200 ccm i więcej. U nas romet sprzedaje zetki 150.
Z tym komarem, to można powiedzieć o tuningu tzrki, motoroweru, który był zaprojektowany i zrobiony na 2 konie mocy i 45 km/h, czyli zablokowany i full legalny.
Offline
No nie wiem, czy ta TZR jest przystosowana do 45km/h. Gdyby miała być, to dali by silnik taki jak w Zetce. Specjalnie dali silnik, który da się tuningować. Wiedzieli, że nikt nie będzie jeździł zablokowaną TZR.
Jakoś mniej bym się bał jechać TZR z silnikiem 200ccm, a nie ZetKą z takim silnikiem.
Dobra skończmy tę kłótnię, bo to nie ma sensu. To mój 300 post
PS. Jak kupię Yamahe, to wylądują na niej forumowe naklejki
Offline
Kup markowy motorower a będzie Cię chiński motorower holował do domu.
Offline
Zobaczymy kto kogo będzie holował.
Offline
. Gdyby miała być, to dali by silnik taki jak w Zetce
Wiedzieli, że nikt nie będzie jeździł zablokowaną TZR.
Myślę, że yamaszce nie opłacałoby się dawać oszczędnego i niepsującego się 4t, gdy ma pod ręką rypiącą się i palącą ogromne pokłady paliwa am6 i to idealnie po gwarancji trzeba wymieniać tłok i już różne cyrki wychodzą. Oj wiedzieli, bo przecież stuningujesz to tracisz gwarancję, tzr się potęznie rypnie to mają kasę. W sumie to po to jest ten silnik. Nowa tzr, z zablokowanym silnikiem do 2 koni (moc chyba nawet słabsza od zetki)owszem, podziała bezawaryjnie, tak jak zetkowy silnik, bo nie jest to wysilone. Używany, kombinowany silnik z obcym już tłokiem oznacza, że tzr, którą chcesz kupić musi mieć ponad 15 tyś km. To sobie od razu odnotuj.
Powodzenia w eksploatacji.
Mam nadzieję na sporo najazdu, będziesz naszym królikiem doświadczalnym, czy będzie ci się to psuło, czy będzie jeździć, a jeździć, mile widziany byłby logbook w temacie tzrki.
Offline