No elegancko po prostu
Offline
icecola napisał:
Lepsze przyśpieszenie ma na tym cylku 72 czy nadal taki mułowaty jest
Przyśpieszenie to jest przepaść, naprawdę nieźle się zwija. Nie myślałem że 72 da aż taki efekt.Filmik wiadomo nie odwzorowuje przyśpieszenia a prędkość, tu jest gorzej bo 15/51 i poleci mi max 60
HIMLU napisał:
Najładniejszy CrS/Xcross na forum
Dzięki i wzajemnie
Offline
A jakie masz problemy na tym cylku 80? Bo kiedyś coś pisałeś że się coś przestawia.
Offline
Da radę zawory od 50cm3 do głowicy 80cm3?
Offline
Mniejsze są. Nie.
Offline
Spróbujnapisać w dziale serwis
Offline
Już dawno o tym wie -,-
Offline
On tylko podbił temat, dlatego tak napisał Gumisiu
Offline
No @kamililolo prosił więc oczekuje jakiegoś update.
Offline
Już
Tak więc benek ponownie rozebrany do naga. Po dotarciu zaczął dymić na biało jak po wyborach papieża, więc pomyślałem czas zmienić pierścienie.
Dodatkowo zawsze brakowało mi miejsca w schowku. Teraz powinienem już nie narzekać. Zrobiłem dziurę w filtrze powietrza i wyrzuciłem środek. Stary filtr powietrza już się do niczego nie nadawał, bo rura do gaźnika sparciała i popękała. Filtr gąbkowy skonstruowałem sam i wyniosło mnie to 0zł Na początek miałem kupić, ale gdy pomyślałem jakie to proste to czemu nie zrobić samemu. Do filtra użyłem jakiegoś króćca chyba od CZ 350 i gąbki Filtr powinien spełniać swoją rolę ponieważ zastosowałem w nim grubą gąbkę i podczas dmuchania powietrze swobodnie przepływa
Offline
No fajny patent ze schowkiem i filtrem
Offline
no schowek świetny, a przy tym się człowiek dowartościuje że nie musi płacić za filtr tylko sam sb zrobi
Offline