Jak kopci na biało to się nie zmienia pierścieni
Dopiero jak dym jest niebieski to oznacza, że olej jest spalany i nie ma ciśnienia bo pierścienie puszczają.
Po za tym ostatnio widziałem jadącego WS'a (chłopak i dziewczyna) i tak walił na niebiesko, ale ciągnął dzielnie
Offline
Dym od oleju nigdy nie będzie niebieski. Jest po prostu biały A wtedy wymienia się pierścienie lub uszczelkę pod głowicą
http://www.youtube.com/watch?v=g-6MUgm-jFk
Pierwszy lepszy przykład
Offline
Biały dym to np. norma zimą i nikt nie zmienia pierścienie, latem też kopcą na biały gdy np. temp. spadnie do ok. 10 oC lub są inne okoliczności.
Przykładem niebeiskiego dymu jest pierwsza lepsza Honda Civic/CRX która poprostu bierze olej i przykłady WS, którego ostatnio widziałem.
Oczywiście Twój dym to może być też oznaka zużytych pierścieni, zależy w jakiej jest ilości, jak nawala chmurę i jest to nawet na gorącym silniku. Po za tym dopiero dotarłeś i już Ci siadły?
Offline
Tak jak mówisz, możliwe że tam jest odcień niebieskiego ale ja na to mówię biały Docierałem bez piłowania, pierścienie zaczęły puszczać, widać było to nawet po zdjęciu głowicy po nagarze. Pierścienie były założone prawidłowo
Offline
To jakieś wadliwe, źle wykonane, lub po poprostu jakiejś najgorsdzej firmy były /;
Offline
Powiem tak, jestem z siebie dumy, bo wy już kilka razy pewnie zmienialiscie cylki i umiecie oraz starannie docieracie i wam dymi na biało, a ja pierwszy raz zmieniłem sam cylek jako tako, docierałem też jako tako i zetka chodzi jak marzenie hehehe
Czekamy kamilolo na nowe Up'y
Offline
Alp3n- to zależy czego oczekujesz, demon prędkości to to nie jest i po tygodniu się znudzi. Ja bym szukał czegoś "markowego" i zadbanego ponieważ benzer jest zbyt słaby jak dla mnie
Kamilek z tym docieraniem to różnie szczerze mówiąc było xDD Czasem przesadzałem A ty faktycznie dużo pytałeś i dobrze złożyłeś i dobrze dotarłeś
Ostatnio edytowany przez kamilolo (2013-06-05 17:14:42)
Offline
kamilolo- Co do markowa to tylko 2t są bo ja chce sm/enduro w 50ccm (rejestracja, realna pojemność niekonieczne ). Celuję w CRS'a it używkę + jakiś ciekawy silnik do niego... Nie lubię 2t. Dużo pali mało jedzie moim zdaniem, w trasę wgl się to nie nadaje... Także szukam czegoś takiego. Ile masz wzrostu? Jest Ci na nim wygodnie?
Offline
Alp3n napisał:
kamilolo- Co do markowa to tylko 2t są bo ja chce sm/enduro w 50ccm (rejestracja, realna pojemność niekonieczne ). Celuję w CRS'a it używkę + jakiś ciekawy silnik do niego... Nie lubię 2t. Dużo pali mało jedzie moim zdaniem, w trasę wgl się to nie nadaje... Także szukam czegoś takiego. Ile masz wzrostu? Jest Ci na nim wygodnie?
http://www.youtube.com/watch?v=JSJHD3GxS84 nie powiedział bym że 2t w trasę się nie nadaje Ale to twój wybór, mam 178 i jeździ mi się całkiem fajnie
Offline
kamilek112 napisał:
Powiem tak, jestem z siebie dumy, bo wy już kilka razy pewnie zmienialiscie cylki i umiecie oraz starannie docieracie i wam dymi na biało, a ja pierwszy raz zmieniłem sam cylek jako tako, docierałem też jako tako i zetka chodzi jak marzenie hehehe
Czekamy kamilolo na nowe Up'y
12000 km bez problemu
2t nie nadaje się w trasę, duże koszta ekslopatacji, duże zagrożenie awarii.
Offline
kamilolo napisał:
Dym od oleju nigdy nie będzie niebieski. Jest po prostu biały A wtedy wymienia się pierścienie lub uszczelkę pod głowicą
http://www.youtube.com/watch?v=g-6MUgm-jFk
Pierwszy lepszy przykład
Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Olej zawsze spala się na niebiesko i zasadniczo nie ma to związku z uszczelką pod głowicą
Biały dym to:
- para wodna
- wypalanie np. wydechu w nowych sprzętach
- płyn chłodniczy w komorze spalania {tu nie dotyczy }
Czarny dym
- za bogata/niespalona mieszanka
Offline