no ok a na tym odblokowanym module jest mozliwa jazda z predkoscia ok. 60 km/h tak,zeby nie jezdzic nim na zbyt wysokich obrotach i nie katowac silnika, zeby spokojnie sobie z ta predkoscia jechac?
Offline
Poda mi ktoś linka do pewnego modułu od pewnego sprzedawcy? Mam jeszcze jedno pytanie: czy po zmianie modułu trzeba coś regulować i czy jest możliwość, że na serwisie kapną się, że coś tam było zmieniane (oczywiście włoże zablokowany moduł) wrazie jakby coś nie szło.
Offline
Piotrax007 napisał:
Poda mi ktoś linka do pewnego modułu od pewnego sprzedawcy? Mam jeszcze jedno pytanie: czy po zmianie modułu trzeba coś regulować i czy jest możliwość, że na serwisie kapną się, że coś tam było zmieniane (oczywiście włoże zablokowany moduł) wrazie jakby coś nie szło.
http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=583 itd. itd., wszystko było... szukajka - dobra sprawa
Offline
wyciagnij modul i zobacz czy ejst zablokowany w jakims temacie pisalem jak to sie czyta ale przypomne ^^
gdzy wezniesz oryginalny modul i popatrzysz tam na ta scianke gdzie jest wtyczka to ukaza ci sie takie magiczne hieroglify:
XS7500
LF100424-14
D23
zawsze pierwsza cyfra oznacza obroty do jakich blokuje modul w tym wypadku interesuje nas linijka pierwsza czyli XS7500- oznacza ze modul blokuje slinik przy 7,5k obrotow, na odblokwoanym bedzie napisane 12000 lub poprostu 12 wtedy tysiaki se musisz dodac sa po 8,10,12 i 14k obrotow poblokowane, mozliwe ze kupiles jakis zablokowany do 8k lub 9k dlatego tak jedzie do kitu, u mnie widnial keidys napis 10k i juz zajebiscie sie bujala, poc zym zmienilem jej zebatke zdawcza na 15z i dorzucilem sobie modul z prawdziwego zdarzenia z cyferka 12
Offline