Ogłoszenie


#16 2011-04-06 21:00:13

 kamil123233

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Nowe Miasto nad Wartą
Zarejestrowany: 2011-01-15
Posty: 264
Punktów :   -1 

Re: Moduł

Ja mam 14z i przy 8-8,5k to tak 50-55k/h (licznikowe to jest 65)


Nie moc silnika, a technika robi z Ciebie zawodnika...

Offline

 

#17 2011-04-06 21:08:13

 Kily

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Chorzów
Zarejestrowany: 2011-03-31
Posty: 219
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50 Sport
Wiek: 25

Re: Moduł

ktos moze w takim razie podac strone allegro z tanim modulem odblokowanym??


Marzenie- pomknąć Zetką 60 bez stresu, że tłok wyskoczy:)

Offline

 

#18 2011-04-06 21:25:24

 Raxi48

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: PopY
Zarejestrowany: 2011-03-27
Posty: 13
Punktów :   
Pojazd: Romet Z50 + (sport)
Wiek: 15

Re: Moduł

Slawkowski napisał:

no to ja dokładnie taki od niego brałem, może rzeczywiście zablokowany dostałem.

to napisz do niego na e-maila ze zły dostałes moze ci wymieni

Offline

 

#19 2011-04-07 10:54:10

 srubekl

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2011-03-06
Posty: 1269
Punktów :   14 
Pojazd: Romet Zetka
Wiek: 35

Re: Moduł

A ja wczoraj dostałem ten: http://allegro.pl/tuning-modul-zaplonow … 35773.html po zmianie od razu widać że szybciej wchodzi na obroty lepiej. Wysyłka też szybko doszła.

Offline

 

#20 2011-04-07 13:10:42

 kamil123233

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Nowe Miasto nad Wartą
Zarejestrowany: 2011-01-15
Posty: 264
Punktów :   -1 

Re: Moduł

srubekl napisał:

A ja wczoraj dostałem ten: http://allegro.pl/tuning-modul-zaplonow … 35773.html po zmianie od razu widać że szybciej wchodzi na obroty lepiej. Wysyłka też szybko doszła.

Mam ten sam moduł i podejrzewam że na tym module za 38zł na obroty wkręcał by się tak samo.


Nie moc silnika, a technika robi z Ciebie zawodnika...

Offline

 

#21 2011-05-06 23:43:07

 felix

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2011-04-17
Posty: 153
Punktów :   
Pojazd: Romet zetka, Jawka p20

Re: Moduł

czy robiliscie cos jeszcze oprocz wymiany modulu na odblokowany zeby osiagnac te predkosci ponad 70 km/h???

Ostatnio edytowany przez felix (2011-05-06 23:43:31)

Offline

 

#22 2011-05-07 08:26:39

 Kily

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Chorzów
Zarejestrowany: 2011-03-31
Posty: 219
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50 Sport
Wiek: 25

Re: Moduł

wymiana zebatki na 14z


Marzenie- pomknąć Zetką 60 bez stresu, że tłok wyskoczy:)

Offline

 

#23 2011-05-07 08:51:34

 Xenon

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

12373289
Skąd: Krasnobród/Zamość
Zarejestrowany: 2010-11-19
Posty: 549
Punktów :   
Pojazd: Romet ZK+ 50/125/150
Wiek: 18

Re: Moduł

wymiana na 15z na 14z bedziesz jechał te 70km/h nie wiecej ale to przy 12 tys obr lepiej na 15z zmieni i przy 11tyś tyle bedziesz jechał


Przebieg:24000km+

Offline

 

#24 2011-05-07 14:57:15

duster4321

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2010-12-08
Posty: 523
Punktów :   -1 
Pojazd: Romet Zetka
Wiek: 16

Re: Moduł

a przy zębatce 15z wkręca sie na maxymalne obroty??

Offline

 

#25 2011-05-07 19:27:18

 Xenon

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

12373289
Skąd: Krasnobród/Zamość
Zarejestrowany: 2010-11-19
Posty: 549
Punktów :   
Pojazd: Romet ZK+ 50/125/150
Wiek: 18

Re: Moduł

Wkręca


Przebieg:24000km+

Offline

 

#26 2011-05-08 23:48:49

 Hunt

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-04-23
Posty: 223
Punktów :   
Pojazd: Benzer Aston 50
Wiek: 25

Re: Moduł

Znalazłem ciekawy moduł przed chwilą.
http://skuterownia.com.pl/default/modul … ow-4t.html
Możnaby dzieki temu stosowac bez problemu paliwo 98 oktan bez obawy o spalanie stukowe


Benzer Aston 80,rok produkcji 2010
http://polskajazda.pl/Motocykle/Benzer/Aston-50/121158
Data zakupu 16.02.2011
przebieg: 6712 km

Offline

 

#27 2011-05-09 15:33:58

 Grabar

http://img829.imageshack.us/img829/8978/zasx.png

Skąd: Zabrze
Zarejestrowany: 2011-04-21
Posty: 675
Punktów :   
Pojazd: CRS 50 / Rieju RRX

Re: Moduł

Tylko pewnie trudne by było ustawienia prawidłowej wartości na tym module.


http://img827.imageshack.us/img827/3104/userbaracrs.png

Offline

 

#28 2011-05-10 11:35:15

shad0v

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2011-04-06
Posty: 69
Punktów :   
Pojazd: Zetka 50 Classic

Re: Moduł

Hunt napisał:

Znalazłem ciekawy moduł przed chwilą.
http://skuterownia.com.pl/default/modul … ow-4t.html
Możnaby dzieki temu stosowac bez problemu paliwo 98 oktan bez obawy o spalanie stukowe

Co nie ma najmniejszego sensu, bo dzięki niemu będziesz miał mniejszą moc ...
Musiałbyś poszukać na necie -ale ostatnio czytałem artykuł o porównaniu mocy silnika (na hamowni) w zależności od użytego paliwa - i ze względu na dodatki zwiększające odporność na spalanie stukowe, benzyna 98 jest MNIEJ kaloryczna - silnik ma na niej mniejszą moc niż na 95 (też byłem zaskoczony ale autor to udowodnił na hamowni - silnik miał sporo mniejszą moc. Dopiero paliwa o wyższej liczbie (typu Verva 99+ czy V-power z shella ) pozwalają podnieść faktycznie moc (bo mają już zupełnie inne dodatki uszlachetniające), i po zastosowaniu takiego paliwa moc była większa.
http://secretservice.za.pl/95kontra98.pdf - proszę bardzo..

Ostatnio edytowany przez shad0v (2011-05-10 11:37:24)

Offline

 

#29 2011-05-10 12:16:36

 Hunt

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2011-04-23
Posty: 223
Punktów :   
Pojazd: Benzer Aston 50
Wiek: 25

Re: Moduł

:facepalm:
czytałem ten art. już z pół roku temu i polecam Ci go przeczytać jeszcze raz tylko ze zrozumieniem.
Przy odpowiednim wyprzedzeniu zapłonu uzyskałoby się lepsze osiągi na tym module, ale tak jak napisał Grabar ciężko byłoby ustawić prawidłową wartość w warunkach domowych, a wręcz niemożliwym.


Benzer Aston 80,rok produkcji 2010
http://polskajazda.pl/Motocykle/Benzer/Aston-50/121158
Data zakupu 16.02.2011
przebieg: 6712 km

Offline

 

#30 2011-05-10 14:00:14

shad0v

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2011-04-06
Posty: 69
Punktów :   
Pojazd: Zetka 50 Classic

Re: Moduł

Zapewniam ze czytałem go wiele razy ze zrozumieniem. Po co poprawiać osiągi silnika regulując kąt wyprzedzenia po to by za chwilę je zniwelować przez użycie benzyny o liczbie oktanowej 98?
Chyba że zamierzasz jeździć na paliwie "sportowym" - tylko pamiętaj że silniki rajdowe mają czas życia w stylu kilkadziesiąt godzin po którym to czasie nadają się do generalnego remontu - i o ile pewnie możesz "wyciskać ile się da" z tego biednego chińskiego silniczka to długo nie pożyje (szczególnie jak się będziesz bawił w strzelanie przy zmniejszeniu kąta wyprzedzenia zapłonu - pewnego razu pier....lnie tak że też się jak rasowy rajdowiec pobawisz w remont
No ale w końcu - Twój motorek i Twoja sprawa co z nim robisz prawda? Nie ma się co spierać - sądzę że jeśli ktoś się uprze to i tak zrobi co zechce..

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zetka50.pun.pl kurs montera klimatyzacji cena