Ja mam 14z i przy 8-8,5k to tak 50-55k/h (licznikowe to jest 65)
Offline
Slawkowski napisał:
Raxi48 napisał:
oto ten moduł
http://allegro.pl/modul-romet-z-50-z50- … 09801.htmlno to ja dokładnie taki od niego brałem, może rzeczywiście zablokowany dostałem.
to napisz do niego na e-maila ze zły dostałes moze ci wymieni
Offline
A ja wczoraj dostałem ten: http://allegro.pl/tuning-modul-zaplonow … 35773.html po zmianie od razu widać że szybciej wchodzi na obroty lepiej. Wysyłka też szybko doszła.
Offline
srubekl napisał:
A ja wczoraj dostałem ten: http://allegro.pl/tuning-modul-zaplonow … 35773.html po zmianie od razu widać że szybciej wchodzi na obroty lepiej. Wysyłka też szybko doszła.
Mam ten sam moduł i podejrzewam że na tym module za 38zł na obroty wkręcał by się tak samo.
Offline
a przy zębatce 15z wkręca sie na maxymalne obroty??
Offline
Znalazłem ciekawy moduł przed chwilą.
http://skuterownia.com.pl/default/modul … ow-4t.html
Możnaby dzieki temu stosowac bez problemu paliwo 98 oktan bez obawy o spalanie stukowe
Offline
Hunt napisał:
Znalazłem ciekawy moduł przed chwilą.
http://skuterownia.com.pl/default/modul … ow-4t.html
Możnaby dzieki temu stosowac bez problemu paliwo 98 oktan bez obawy o spalanie stukowe
Co nie ma najmniejszego sensu, bo dzięki niemu będziesz miał mniejszą moc ...
Musiałbyś poszukać na necie -ale ostatnio czytałem artykuł o porównaniu mocy silnika (na hamowni) w zależności od użytego paliwa - i ze względu na dodatki zwiększające odporność na spalanie stukowe, benzyna 98 jest MNIEJ kaloryczna - silnik ma na niej mniejszą moc niż na 95 (też byłem zaskoczony ale autor to udowodnił na hamowni - silnik miał sporo mniejszą moc. Dopiero paliwa o wyższej liczbie (typu Verva 99+ czy V-power z shella ) pozwalają podnieść faktycznie moc (bo mają już zupełnie inne dodatki uszlachetniające), i po zastosowaniu takiego paliwa moc była większa.
http://secretservice.za.pl/95kontra98.pdf - proszę bardzo..
Ostatnio edytowany przez shad0v (2011-05-10 11:37:24)
Offline
:facepalm:
czytałem ten art. już z pół roku temu i polecam Ci go przeczytać jeszcze raz tylko ze zrozumieniem.
Przy odpowiednim wyprzedzeniu zapłonu uzyskałoby się lepsze osiągi na tym module, ale tak jak napisał Grabar ciężko byłoby ustawić prawidłową wartość w warunkach domowych, a wręcz niemożliwym.
Offline
Zapewniam ze czytałem go wiele razy ze zrozumieniem. Po co poprawiać osiągi silnika regulując kąt wyprzedzenia po to by za chwilę je zniwelować przez użycie benzyny o liczbie oktanowej 98?
Chyba że zamierzasz jeździć na paliwie "sportowym" - tylko pamiętaj że silniki rajdowe mają czas życia w stylu kilkadziesiąt godzin po którym to czasie nadają się do generalnego remontu - i o ile pewnie możesz "wyciskać ile się da" z tego biednego chińskiego silniczka to długo nie pożyje (szczególnie jak się będziesz bawił w strzelanie przy zmniejszeniu kąta wyprzedzenia zapłonu - pewnego razu pier....lnie tak że też się jak rasowy rajdowiec pobawisz w remont
No ale w końcu - Twój motorek i Twoja sprawa co z nim robisz prawda? Nie ma się co spierać - sądzę że jeśli ktoś się uprze to i tak zrobi co zechce..
Offline