Witajcie, z góry mówię że jutro odwiedzę serwis gdyż podejrzewam moduł lub świecę .
A więc, jeżdżę zetką od kilku tygodni, jest zablokowana, dostałem ją na jesień więc nic nie zostało przy niej wtedy robione, przez tydzień jeździłem normalnie, 45km/h, spokojna jazda, około 6-7tys obrotów, nie przekręcałem. No i wczoraj gdy wracałem, (trasa max 10km) zetką zaczęło szarpać, jechałem na 4, po chwili traciła i traciła obroty aż zgasła. Okej, poczekałem chwilkę, odpaliło tyylko bez ssania, jechałem chwile tak na maksymalnym dopływie powietrza lecz też zgasła.. no i tak ze dwa razy. Pomyslalem ze to albo zapchany gaźnik i kijowy filtr powietrza...
Tak więc dziś przeczyściłem gaźnik, przedmuchałem, wy^%... wywaliłem stożek z allegro za 20zł... i wsadziłem seryjny filtr na nowo. Gdy chciałem troszke paliwa z baku przez kranik upuścić żeby przemyć gaźnik BAAAM! Kapnęło tylko kilka kropli i amen.. nie ważne czy na rezerwie czy na otwartym kraniku, na czujkach ledowych połowa baku pełna... spuściłem paliwo, przepchałem niby kranik ale był drożny, zamontowałem i nie leje sie.. okazało sie że paliwa jednak za mało by sięgnęło poziomu wężyka w baku, więc zalałem 5litrów, niby super, przewierciłem też wydech i chodzi jak seryjny japoniec, pięknie basowo pomrukuje, ludziska się oglądają, Policja która wlokła się za mną nie narzekała więc myślę, czego tu więcej chcieć ? Aaale gdy wkręciłem na 4 zetka znów szarpie ;/ paliwo dochodzi, tyle że nie gaśnie podczas jazdy, jest normalnie żwawa tylko na wyższych obrotach tak zacina ją i poszarpuje.
Jeszcze tydzien temu po zimie nie chciala odpalac wiec szwagier obczail świece, niby NGK ale iskra baardzo marna ;/ co ciekawe już od dealera (moto-trip) dostałem z ngk, fajka seryjna, no i szwagier mówi że może to być świeca bo iskra lipna , albo moduł zapłonowy. Zecia pali normalnie pragnę dodać.
Co Panowie na ten temat mogą mi rzec?
Z góry dziękuję, w każdym razie, jutro jadę na serwis, około 1km ode mnie, ale może spotkaliście się z tym
Offline
Powiem Ci tylko, że jeśli masz gwarancję to właśnie ją straciłeś (Wiercąc dziurę w tłumiku) w 100% straciłeś na tłumik a na resztę moto będziesz miał puki romet osobiście nie zażąda motorka do Siebie A co do tego szarpania u mnie jest to samo. na 3 i 4 biegu w szczególności.. Jak na pełnym gazie jade to jest dobrze, a jak tak większe pół to szarpie. Mam odblokowaną i byłem dziś na serwisie wyregulowali mi gaźnik, patrzyłem go chyba na 4 modułach i dalej to samo. Za jakieś 2 tyg. jadę jeszcze raz bo będzie ten typek na serwisie miał nowy moduł (podobno na nich moto bardzo dobrze chodzi) i przyjdą mu dysze i wymienimy dysze na większą. Bo możliwe że za mało paliwa dostaje i dlatego. Gadałem z kuzynem mechanikiem i też powiedział że to raczej dysze lepiej większą wsadzić i sprawdzić.
Offline
Aa widzisz : ) serio, na gwarancji mi tak nie zależy, bo jeśli bym cos na gwarancji robil to sporo czekania,zresztą.. płacę-wymagam : ) też jutro podjadę i się okaże, na prawdę dziwne, sporo jazdy bez szwanku i tak nagle ;/
Offline
Zależy u kogo. W jednym serwisie do każdej wymienianej części musiałem oddawać moto a w drugim tylko po cześci zajeżdżam zdaje stare i wymieniam
Offline
no możliwe bo tak to mam zaledwie 200 na liczniku i kurka wodna na zablokowanym wlokę się 40 to mi żal uczestników drogi ;/ no i przez jeden dzień się tak stało, spadek prędkości, obrotów o około 1tysiąc no i szarpie, najzabawniejsze ze przyjechalem do pewnego miejsca, wszystko spoko, po 2 godzinkach chcialem wracac i wtedy takie cuda dziac sie zaczely ; /
Offline
U mnie to jak na czwórce puszcze gaz i spowalniam to tak szarpie motorem jakby doły były w aswalcie.. ;P
Offline
Ja pierdziele ; o a wcześniej takie bajery nikt nie mówił każdy zecie polecał ;p nie ma lipy, musi być na to jakiś sposób hmmm
Offline
No mi też nikt nie mówił
Ale mi to nie przeszkadzam, jak zwalniam to hamuję szybko silnikiem i nie ma tego
Offline
Mi to przeszkadza, bo nie dość że zablokowana to kuźwa nie mogę odróżnić czy to doły, czy jezdnia faluje czy to szarpie ;/ przedwczoraj czułem że żyje a dziś mam takie obrzydzenie do zeci że myślę ze jak mam tak jezdzic to wole rowerem ; o heh
Offline
To może u cb tak jest, bo u mnie to ja tego nie czuję
Offline
No właśnie na tym polega mój problem : ) ale się nie przejmuje, bo nie było go od nowości, i jak się szybko pojawił tak szybko się go zlikwiduje tu szarpnięcia mają charakter dławienia na wysokich obrotach, tak jakbyś ujmował gazu i baardzo szybko dodawał , stawiam na świecę bo bardzo słaba iskra ;/ albo moduł, na dniach się okaże, możliwe też że gaźnik źle wyregulowany, wszystko możliwe, świeca niby ngk ale dziwne że od nowości dali ; /
Offline
To załóż moduł odblokowany i śmigaj na 8tyś
Offline
wg mnie 1świeca, 2 moduł odblokować, 3 wyregulowac gaznik i bedzie w porzadku, normalnie modle sie o to... bo tak fajnie sie przygoda z zecią zaczęła
Offline
Naprawisz to U mnie tak nie ma i ty też to ustawisz jak należy
Offline