Ogłoszenie


#16 2013-04-17 21:25:24

carl

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2012-04-23
Posty: 254
Punktów :   

Re: [AWARIA / PROBLEM] Szarpanie podczas jazdy

Ja niedawno czytałem, że sprzedawane są chińskie podróbki ngk i one są lipne, nawet gorsze od np. tych co mamy w zetkach od nowości. Podobno nawet był przypadek, że jeden many chce sobie iść pojeździć, a tu się okazuje, że dwie świece mu poszły jednocześnie ( silnik V ) i nie może odpalić nawet.

Ostatnio edytowany przez carl (2013-04-17 21:26:07)

Offline

 

#17 2013-04-17 21:41:19

darelo12

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2012-07-01
Posty: 103
Punktów :   -1 

Re: [AWARIA / PROBLEM] Szarpanie podczas jazdy

Co do gaźnika to a mam coś takiego, że za prawie każdym odpaleniem musze włączać ssanie. Co to może być Ma ktoś tak ?

Offline

 

#18 2013-04-17 21:51:29

 lisek

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2012-11-30
Posty: 646
Punktów :   10 
Pojazd: ZK+ 72cc
Wiek: 17

Re: [AWARIA / PROBLEM] Szarpanie podczas jazdy

oryginalna NGK kosztuje 35zł- 55zł a taka zwykła NGK kosztuje 13 zł

Offline

 

#19 2013-04-17 22:00:31

 pawelscania13

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

34249101
Skąd: Stare Bosewo
Zarejestrowany: 2012-10-11
Posty: 435
Punktów :   
Pojazd: Suzuki GS500 & Kia Sportage
Wiek: 20

Re: [AWARIA / PROBLEM] Szarpanie podczas jazdy

u mnie to wszystko juz zrobione i dalej to samo Ja zmieniam dysze jeszcze

Offline

 

#20 2013-04-17 22:49:54

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: [AWARIA / PROBLEM] Szarpanie podczas jazdy

carl napisał:

Ja niedawno czytałem, że sprzedawane są chińskie podróbki ngk i one są lipne, nawet gorsze od np. tych co mamy w zetkach od nowości. Podobno nawet był przypadek, że jeden many chce sobie iść pojeździć, a tu się okazuje, że dwie świece mu poszły jednocześnie ( silnik V ) i nie może odpalić nawet.

MADE IN FRANCE też są.
Niestety na takie trafilem bo jeszcze nie wiedziałem o nich i też na jednej 15km i siadła, a na drugiej postał cały dzień na mrozie i nie odpalił.
Na CR7HSA niebieskiej MADE IN JAPAN zrobiłem ponad 6000 km :> i polecam jak najbardziej, a koszt to 15 zł.




BananoffyZK50 napisał:

Mi to przeszkadza, bo nie dość że zablokowana to kuźwa nie mogę odróżnić czy to doły, czy jezdnia faluje czy to szarpie ;/ przedwczoraj czułem że żyje a dziś mam takie obrzydzenie do zeci że myślę ze jak mam tak jezdzic to wole rowerem ; o heh

Też tak czasem mam, takie obrzydzenie, jak się wkwie bo coś zrobiłem, a następna rzecz się wali, np. trzeszcząca lampa PRZÓD, OMG, OMG i zaś pieprzyć się z tymi gumkami, żeby 1000km spokoju było -,-, naszczęście jeszcze 2/3 miesiące i pozbywam się tego

ALE NIE ŻAŁUJĘ I KUPIŁBYM JESZCZE RAZ

Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-04-17 22:50:18)


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#21 2013-04-19 17:43:27

red_p

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2012-06-03
Posty: 128
Punktów :   
Pojazd: CRS 80
Wiek: 34

Re: [AWARIA / PROBLEM] Szarpanie podczas jazdy

pawelscania13 napisał:

Powiem Ci tylko, że jeśli masz gwarancję to właśnie ją straciłeś (Wiercąc dziurę w tłumiku) w 100% straciłeś na tłumik a na resztę moto będziesz miał puki romet osobiście nie zażąda motorka do Siebie .

Weź się ogarnij i głupot nie pisz. Ma normalnie gwarancję oprócz tłumika. Po drugie Romet tak jak i każdy inny gwarant może sobie żądać
Nie masz pojęcia o czym piszesz to nie pisz wcale

ps. póki piszemy przez "ó"

Offline

 

#22 2013-04-19 17:57:37

 HIMLU

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

40131708
Skąd: Długomiłowice
Zarejestrowany: 2012-04-05
Posty: 1601
Punktów :   24 
Pojazd: Romet Zetka 125 / Wsk M06-64

Re: [AWARIA / PROBLEM] Szarpanie podczas jazdy

Miałem ten sam problem..
Wyregulowałem gaźnik , podniosłem iglice na max , wymieniłem świece na ngk i po problemie
U mnie było cały czas dobrze tylko między 6-7tyś szarpała a gdy się rozpędziła do 7,5tyś szarpanie ustawało.

Offline

 

#23 2013-04-19 21:05:11

 BananoffyZK50

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: (Podkarpacie)
Zarejestrowany: 2012-09-15
Posty: 186
Pojazd: Zetka 50 Classic
Wiek: 17
WWW

Re: [AWARIA / PROBLEM] Szarpanie podczas jazdy

Himlu ija dokładnie tak samo : )  mi też szarpało na 6-7 tys. Teraz wymieniłem świecę na NGK cr7hsa oraz fajkę na oryginalną CCCP   metalowa oryginalna była z rezystancją 5ohm a ta rosyjska ma 10ohm, od razu mniej szarpie, no i gaźnik wyregulowany ale myślę żeby jeeszcze mieszanki więcej odkręcić bo świeca ma za dużo powietrza, jest biaława. Ale już niebo a ziemia, także manetkę można teraz przekręcić więcej niż 1/2 czyli około 3/4, tak pisze nawet w instrukcji obsługi łopatologicznej heh, po barierze 7,5 tys.  szarpania nikną całkiem. A jeśli są, to minimalne i to na 6-7 tys , lecz myślę że to kwestia dotarcia bo mam zaledwie 230km. Dodaję też kilka fotek oraz pracę silnika na rozwierconym wydechu (7x 10mm), cud miód mówię Wam... wymieńcie sobie fajeczki na rosyjskie heh :>

Wybaczcie że takie duże zdjęcia, ale fotografika to moja pasja , chociaż na pierwszym miejscu filmowanie, chciałem zobaczyć czy na jakości przez kompresję nie stracą moje materiały. Poniżej zdjęcia (widać tu dopiero ze brudna heh, oraz filmik w rozdzielczości full HD )

http://img5.imageshack.us/img5/8918/swieca.jpg


http://img33.imageshack.us/img33/9948/wydechc.jpg


FILMIK > >  http://www.youtube.com/watch?v=REn-A8M1Bec  < <


w rzeczywistosci bardziej basowy dźwięk, jesli macie mixer audio to podkręćcie sobie basy to bardziej zbliży odsłuch do realnych odczuć

Ostatnio edytowany przez BananoffyZK50 (2013-04-19 21:08:25)


JESTEM FILMOWCEM / FOTOGRAFEM AMATOREM obejrzyj moje produkcje - http://www.youtube.com/pawel134679 ZAPRASZAM
http://img.userbars.pl/183/36532.png[/url]
http://polskajazda.pl/Profil/90690
~"It's a good day to Die Hard
To dobry dzień by Szklana Pułapka"

Offline

 

#24 2013-04-19 21:18:57

 PatryG

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

11504009
Skąd: Rybnik
Zarejestrowany: 2011-11-30
Posty: 805
Punktów :   
Pojazd: Suzuki GS 500 & Zetka 72cc
Wiek: 18

Re: [AWARIA / PROBLEM] Szarpanie podczas jazdy

Dzięki, wielkie, jutro zabieram sie do roboty


Data Zakupu: 04.11.2011.r
Aktualny Przebieg: 21.000km
http://bikepics.com/members/kr3ecik1998/ - Zetka i MC

Offline

 

#25 2013-04-19 22:51:07

 Pycer9o9

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

25498971
Zarejestrowany: 2012-07-07
Posty: 345
Punktów :   
Pojazd: Yamaha YZF 125

Re: [AWARIA / PROBLEM] Szarpanie podczas jazdy

"Efekt taki sam jak w przelotowych" hmm skąd wiesz że taki sam skoro nie montowałeś takowego do Zetki. Po za tym nierówno umieściłeś dziurki przez co tłumik gorzej wygląda. W weekend wstawię wideo jak brzmi prawdziwy przelot to sobie w małym stopniu porównasz bo nie mam sprzętu by to fachowo nagrać.


>>> Moja Yamaszka <<<

Alleluja i do przodu

Offline

 

#26 2013-04-20 07:53:06

 sq3mva

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2011-08-31
Posty: 386
Punktów :   15 

Re: [AWARIA / PROBLEM] Szarpanie podczas jazdy

Niestety, żeby jeździć Zetką trzeba się trochę znać na mechanice motocyklowej. Bez tego się nie da. Zetka jest do opanowania i ustawienia tak, że chodzi jak szwajcarski zegarek. Wymaga jednak miłości, odrobiny wiedzy technicznej i delikatnych poprawek fabryki. Między innymi należy zapewnić jej dobrej jakości świecę zapłonową. Np CR7HSA lub jeszcze lepiej CR7HIX. Należy wyregulować gaźnik najlepiej zgodnie z fabryczną instrukcją motorka. Warto też zamontować odblokowany moduł zapłonowy bo fabryczny blokuje silniczek przy ok. 7500 obr/min i przez to ma się wkurw. Zetka jest jak kobieta. Gdy dasz jej odrobinę miłości odwdzięczy ci się z nawiązką.

Offline

 

#27 2013-04-20 08:24:41

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: [AWARIA / PROBLEM] Szarpanie podczas jazdy

Dokładnie jak kolega wyżej, trzeba ogarniać chociaż jakieś podstawy, dobrze, że już miałem zapas wiedzy jak kupiłem Benka


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#28 2013-04-20 09:09:42

 BananoffyZK50

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: (Podkarpacie)
Zarejestrowany: 2012-09-15
Posty: 186
Pojazd: Zetka 50 Classic
Wiek: 17
WWW

Re: [AWARIA / PROBLEM] Szarpanie podczas jazdy

Zgadzam się z powyższym rozumiem że to reakcja na moje " nie mam cierpliwości" lecz teraz gdy niemalże wszystko gra, tyylko będę jeździł. A co do tego przelotu, miałem do czynienia z przelotem, tylko że nie w zetce, lecz to niczego nie zmienia gdyż była to Yamaha DragStar XVS650, jeśli chodzi o obroty wolne, co prawda o setki decybeli ciszej ale dźwięki porównywalne. Chodzi mi o to, że po co wydawać +100zł by uzyskać lepsze brzmienie tłumika kiedy można przewiercić ten oryginalny i wszystko się pokrywa ? No rację masz, nie jest to pełny przelot , bo katalizacja niemalże nie zmieniona, ale dźwięk o niebo lepszy, chyba nie zaprzeczysz : )


JESTEM FILMOWCEM / FOTOGRAFEM AMATOREM obejrzyj moje produkcje - http://www.youtube.com/pawel134679 ZAPRASZAM
http://img.userbars.pl/183/36532.png[/url]
http://polskajazda.pl/Profil/90690
~"It's a good day to Die Hard
To dobry dzień by Szklana Pułapka"

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://shojin.pl BetonovĂŠ JĂ­mky KolĂ­n