Ja niedawno czytałem, że sprzedawane są chińskie podróbki ngk i one są lipne, nawet gorsze od np. tych co mamy w zetkach od nowości. Podobno nawet był przypadek, że jeden many chce sobie iść pojeździć, a tu się okazuje, że dwie świece mu poszły jednocześnie ( silnik V ) i nie może odpalić nawet.
Ostatnio edytowany przez carl (2013-04-17 21:26:07)
Offline
u mnie to wszystko juz zrobione i dalej to samo Ja zmieniam dysze jeszcze
Offline
carl napisał:
Ja niedawno czytałem, że sprzedawane są chińskie podróbki ngk i one są lipne, nawet gorsze od np. tych co mamy w zetkach od nowości. Podobno nawet był przypadek, że jeden many chce sobie iść pojeździć, a tu się okazuje, że dwie świece mu poszły jednocześnie ( silnik V ) i nie może odpalić nawet.
MADE IN FRANCE też są.
Niestety na takie trafilem bo jeszcze nie wiedziałem o nich i też na jednej 15km i siadła, a na drugiej postał cały dzień na mrozie i nie odpalił.
Na CR7HSA niebieskiej MADE IN JAPAN zrobiłem ponad 6000 km :> i polecam jak najbardziej, a koszt to 15 zł.
BananoffyZK50 napisał:
Mi to przeszkadza, bo nie dość że zablokowana to kuźwa nie mogę odróżnić czy to doły, czy jezdnia faluje czy to szarpie ;/ przedwczoraj czułem że żyje a dziś mam takie obrzydzenie do zeci że myślę ze jak mam tak jezdzic to wole rowerem ; o heh
Też tak czasem mam, takie obrzydzenie, jak się wkwie bo coś zrobiłem, a następna rzecz się wali, np. trzeszcząca lampa PRZÓD, OMG, OMG i zaś pieprzyć się z tymi gumkami, żeby 1000km spokoju było -,-, naszczęście jeszcze 2/3 miesiące i pozbywam się tego
ALE NIE ŻAŁUJĘ I KUPIŁBYM JESZCZE RAZ
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-04-17 22:50:18)
Offline
pawelscania13 napisał:
Powiem Ci tylko, że jeśli masz gwarancję to właśnie ją straciłeś (Wiercąc dziurę w tłumiku) w 100% straciłeś na tłumik a na resztę moto będziesz miał puki romet osobiście nie zażąda motorka do Siebie .
Weź się ogarnij i głupot nie pisz. Ma normalnie gwarancję oprócz tłumika. Po drugie Romet tak jak i każdy inny gwarant może sobie żądać
Nie masz pojęcia o czym piszesz to nie pisz wcale
ps. póki piszemy przez "ó"
Offline
Miałem ten sam problem..
Wyregulowałem gaźnik , podniosłem iglice na max , wymieniłem świece na ngk i po problemie
U mnie było cały czas dobrze tylko między 6-7tyś szarpała a gdy się rozpędziła do 7,5tyś szarpanie ustawało.
Offline
Himlu ija dokładnie tak samo : ) mi też szarpało na 6-7 tys. Teraz wymieniłem świecę na NGK cr7hsa oraz fajkę na oryginalną CCCP metalowa oryginalna była z rezystancją 5ohm a ta rosyjska ma 10ohm, od razu mniej szarpie, no i gaźnik wyregulowany ale myślę żeby jeeszcze mieszanki więcej odkręcić bo świeca ma za dużo powietrza, jest biaława. Ale już niebo a ziemia, także manetkę można teraz przekręcić więcej niż 1/2 czyli około 3/4, tak pisze nawet w instrukcji obsługi łopatologicznej heh, po barierze 7,5 tys. szarpania nikną całkiem. A jeśli są, to minimalne i to na 6-7 tys , lecz myślę że to kwestia dotarcia bo mam zaledwie 230km. Dodaję też kilka fotek oraz pracę silnika na rozwierconym wydechu (7x 10mm), cud miód mówię Wam... wymieńcie sobie fajeczki na rosyjskie heh :>
Wybaczcie że takie duże zdjęcia, ale fotografika to moja pasja , chociaż na pierwszym miejscu filmowanie, chciałem zobaczyć czy na jakości przez kompresję nie stracą moje materiały. Poniżej zdjęcia (widać tu dopiero ze brudna heh, oraz filmik w rozdzielczości full HD )
FILMIK > > http://www.youtube.com/watch?v=REn-A8M1Bec < <
w rzeczywistosci bardziej basowy dźwięk, jesli macie mixer audio to podkręćcie sobie basy to bardziej zbliży odsłuch do realnych odczuć
Ostatnio edytowany przez BananoffyZK50 (2013-04-19 21:08:25)
Offline
Dzięki, wielkie, jutro zabieram sie do roboty
Offline
"Efekt taki sam jak w przelotowych" hmm skąd wiesz że taki sam skoro nie montowałeś takowego do Zetki. Po za tym nierówno umieściłeś dziurki przez co tłumik gorzej wygląda. W weekend wstawię wideo jak brzmi prawdziwy przelot to sobie w małym stopniu porównasz bo nie mam sprzętu by to fachowo nagrać.
Offline
Niestety, żeby jeździć Zetką trzeba się trochę znać na mechanice motocyklowej. Bez tego się nie da. Zetka jest do opanowania i ustawienia tak, że chodzi jak szwajcarski zegarek. Wymaga jednak miłości, odrobiny wiedzy technicznej i delikatnych poprawek fabryki. Między innymi należy zapewnić jej dobrej jakości świecę zapłonową. Np CR7HSA lub jeszcze lepiej CR7HIX. Należy wyregulować gaźnik najlepiej zgodnie z fabryczną instrukcją motorka. Warto też zamontować odblokowany moduł zapłonowy bo fabryczny blokuje silniczek przy ok. 7500 obr/min i przez to ma się wkurw. Zetka jest jak kobieta. Gdy dasz jej odrobinę miłości odwdzięczy ci się z nawiązką.
Offline
Dokładnie jak kolega wyżej, trzeba ogarniać chociaż jakieś podstawy, dobrze, że już miałem zapas wiedzy jak kupiłem Benka
Offline
Zgadzam się z powyższym rozumiem że to reakcja na moje " nie mam cierpliwości" lecz teraz gdy niemalże wszystko gra, tyylko będę jeździł. A co do tego przelotu, miałem do czynienia z przelotem, tylko że nie w zetce, lecz to niczego nie zmienia gdyż była to Yamaha DragStar XVS650, jeśli chodzi o obroty wolne, co prawda o setki decybeli ciszej ale dźwięki porównywalne. Chodzi mi o to, że po co wydawać +100zł by uzyskać lepsze brzmienie tłumika kiedy można przewiercić ten oryginalny i wszystko się pokrywa ? No rację masz, nie jest to pełny przelot , bo katalizacja niemalże nie zmieniona, ale dźwięk o niebo lepszy, chyba nie zaprzeczysz : )
Offline