Witam, może już się pojawił taki temat, jak tak to proszę mnie przenieść linkiem, ale naprawdę nie mogłem znaleźć tego odpowiedniego ;d Problem jest taki, mianowicie po awarii silnika (skrzynia biegów) mechanik przy okazji skrzyni, wymienia mi cylinder na 80'tkę, może będzie troszkę lepiej szedł (ROMET CRS50!), ale chcę do tego cylka jeszcze coś podłubać, i teraz pytanie: Czy do 80'tki wymieniać dyszę? (Jak tak to jakie) i czy wstawiać filtr powietrza, oraz czy moduł dużo tutaj da, bo z tego co zaobserwowałem to obrotów mi nie blokuje, więc nie wiem. Jeszcze raz przepraszam w razie jakby pojawił się już taki temat, ale nie mogłem znaleźć Z góry dziękuje, a i proszę w razie czego linki do poszczególnych przedmiotów Pozdrawiam, LwG!
Dopisałem prefix do tematu. /Slawkowski
Offline
Jeżeli ci idzie do max obr czyli 11 tys to moduł jest spoko
A dysza i filtr wiele nie dadzą, lepsza reakcja na gaz, lecz w jeździe nie odczujesz różnicy
Offline
Kręciło przez uszkodzeniem do +12k licznikowe, od tamtego czasu go nie widziałem, a właśnie zależy mi na lepszej reakcji na gaz, bo czasami na jakieś ognisko trzeba podjechać przez las czy jakieś pola, +do tego dochodzi dziewczyna, więc reakcja na gaz się przyda, więc coś można zrobić żeby to miało moc a v-max sięgał ok. 70km/h? Jak dysze to jakie?, nie gadać mi zaraz że spalanie, bo z tym nie mam problemu Bak zawsze +50%
Offline
zębatki http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=3569 ale to na prędkość
Offline
Dzięki, a z tego co wyczytałem to nie opłaca się nic robić oprócz 72^3 i zębatek? Ale to może jest jakaś różnica w Crs'ie? I to było pisane kilka miesięcy temu więc może pozmieniali zdania ;3 Więc jak by ktoś powiedział co i jak, i troszkę potłumaczył to bym się nie obraził, bo w forum jestem od paru godzin dosłownie, i troszkę trudno mi się szuka tematów ;d Dzięki puki co za pomoc! LwG!
Offline
załóż 14/38 i nic więcej, ew. stożek.
Offline
prawda-przy cylku 72 14/38 najlepsze rozwiązanie,a stożek bymajmiej przy tłumiku sport-a strasznie ,,pierdzi"nie polecam.
Offline
Jeżeli zależy ci na reakcji na gaz to wymień dyszę u filtr .
Dużo to ci nie da ale widać delikatną poprawę na niskich obrotach <ładniej się wkręca>
Ja u siebie mam gaźnik 19mm <stary się rozwalił> i włożyłem do niego dyszę 95
+nowy filtr powietrza + świeca irydowa
Szału to nie zrobiło ale dało się odczuć delikatną różnicę
Możesz też zmienić zębatkę zdawczą nie wiem jaka jest w crs
Ale u siebie miałem 14z i nieźle się sprawowała > Lubie pojeździć zetką po lesie i dawała sobie spokojnie radę
Offline