Ogłoszenie


#1 2013-06-21 20:22:44

 Siwy0727

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Dębno
Zarejestrowany: 2013-06-21
Posty: 104
Punktów :   -1 
Pojazd: NSR '98 125/50
Wiek: 17
WWW

[Problem] Filtr i dysze do cylindra 80

Witam, może już się pojawił taki temat, jak tak to proszę mnie przenieść linkiem, ale naprawdę nie mogłem znaleźć tego odpowiedniego ;d Problem jest taki, mianowicie po awarii silnika (skrzynia biegów) mechanik przy okazji skrzyni, wymienia mi cylinder na 80'tkę, może będzie troszkę lepiej szedł (ROMET CRS50!), ale chcę do tego cylka jeszcze coś podłubać, i teraz pytanie: Czy do 80'tki wymieniać dyszę? (Jak tak to jakie) i czy wstawiać filtr powietrza, oraz czy moduł dużo tutaj da, bo z tego co zaobserwowałem to obrotów mi nie blokuje, więc nie wiem. Jeszcze raz przepraszam w razie jakby pojawił się już taki temat, ale nie mogłem znaleźć Z góry dziękuje, a i proszę w razie czego linki do poszczególnych przedmiotów Pozdrawiam, LwG!


Dopisałem prefix do tematu. /Slawkowski

Offline

 

#2 2013-06-21 20:51:24

 jack-1999

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Oborniki
Zarejestrowany: 2012-07-14
Posty: 112
Punktów :   
Pojazd: zetka 50+
Wiek: 16l

Re: [Problem] Filtr i dysze do cylindra 80

dyszy zmieniać nie trzeba,
filtr powietrza może zostać oryginalny,
jeżeli moduł nie blokuje ci obrotów to go zostaw

Offline

 

#3 2013-06-21 20:53:37

 kamilek112

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

4600622
Skąd: Klimontów/Swiętokrzyskie
Zarejestrowany: 2012-06-29
Posty: 1818
Punktów :   16 
Pojazd: Honda nsr 125
Wiek: 97'
WWW

Re: [Problem] Filtr i dysze do cylindra 80

Jeżeli ci idzie do max obr czyli 11 tys to moduł jest spoko
A dysza i filtr wiele nie dadzą, lepsza reakcja na gaz, lecz w jeździe nie odczujesz różnicy


http://i59.tinypic.com/2d8gtaq.jpg
"Dz*wki, wóda, ostra feta, to nie dla mnie mam ROMETA <3"
Była: http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=2505&p=1
Jest: http://zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=5508

Offline

 

#4 2013-06-21 21:03:53

 Siwy0727

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Dębno
Zarejestrowany: 2013-06-21
Posty: 104
Punktów :   -1 
Pojazd: NSR '98 125/50
Wiek: 17
WWW

Re: [Problem] Filtr i dysze do cylindra 80

Kręciło przez uszkodzeniem do +12k licznikowe, od tamtego czasu go nie widziałem, a właśnie zależy mi na lepszej reakcji na gaz, bo czasami na jakieś ognisko trzeba podjechać przez las czy jakieś pola, +do tego dochodzi dziewczyna, więc reakcja na gaz się przyda, więc coś można zrobić żeby to miało moc a v-max sięgał ok. 70km/h? Jak dysze to jakie?, nie gadać mi zaraz że spalanie, bo z tym nie mam problemu Bak zawsze +50%

Offline

 

#5 2013-06-21 23:44:13

 nasilowski12

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Call me!
Skąd: Siedlce
Zarejestrowany: 2012-08-23
Posty: 706
Punktów :   12 
Pojazd: Benzer GSR
Wiek: 17

Re: [Problem] Filtr i dysze do cylindra 80

zębatki http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=3569 ale to na prędkość

Offline

 

#6 2013-06-22 00:06:57

 Siwy0727

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Dębno
Zarejestrowany: 2013-06-21
Posty: 104
Punktów :   -1 
Pojazd: NSR '98 125/50
Wiek: 17
WWW

Re: [Problem] Filtr i dysze do cylindra 80

Dzięki, a z tego co wyczytałem to nie opłaca się nic robić oprócz 72^3 i zębatek? Ale to może jest jakaś różnica w Crs'ie? I to było pisane kilka miesięcy temu więc może pozmieniali zdania ;3 Więc jak by ktoś powiedział co i jak, i troszkę potłumaczył to bym się nie obraził, bo w forum jestem od paru godzin dosłownie, i troszkę trudno mi się szuka tematów ;d Dzięki puki co za pomoc! LwG!

Offline

 

#7 2013-06-22 00:21:39

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: [Problem] Filtr i dysze do cylindra 80

załóż 14/38 i nic więcej, ew. stożek.


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#8 2013-07-07 22:49:14

 kiwitom

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: LUBUSKIE
Zarejestrowany: 2013-01-31
Posty: 51
Punktów :   
Pojazd: ZETKA CLASIK 80 14/38

Re: [Problem] Filtr i dysze do cylindra 80

prawda-przy cylku 72 14/38 najlepsze rozwiązanie,a stożek bymajmiej  przy tłumiku sport-a strasznie ,,pierdzi"nie polecam.


,, Nie jeździj szybciej niż mój anioł stróż potrafi latać"
.........L.w.G.........ZETKA KLASIC 80  14/38

Offline

 

#9 2013-07-08 10:06:51

 dolby0101

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: WWL
Zarejestrowany: 2012-04-15
Posty: 156
Punktów :   -1 
Pojazd: Romet Zetka
Wiek: 18

Re: [Problem] Filtr i dysze do cylindra 80

Jeżeli zależy ci na reakcji na gaz to wymień dyszę u filtr .
Dużo to ci nie da ale widać delikatną poprawę na niskich obrotach <ładniej się wkręca>
Ja u siebie mam gaźnik 19mm <stary się rozwalił> i włożyłem do niego dyszę 95
+nowy filtr powietrza + świeca irydowa
Szału to nie zrobiło ale dało się odczuć delikatną różnicę

Możesz też zmienić zębatkę zdawczą nie wiem jaka jest w crs
Ale u siebie miałem 14z i nieźle się sprawowała > Lubie pojeździć zetką po lesie i dawała sobie spokojnie radę

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Lodging Chaumont-sur-Tharonne kurs instalatora klimatyzacji