Każde 125 ccm w 4t ma problemy w okolicach 100 km/h. To jest normalne, ale też normalne jest to, że taki 125 ccm w 4t pali od 2 do 3/100 i jest praktycznie bezawaryjny. 2t pali więcej od mojego sprzętu i tutaj się powinno go porównywać, co daje taki silnik, za taką i taką cenę. W 125 4t masz 2,5/100 i sprawną maszynę do miasta. W 125 2t masz 6-7/100(nie licz na mniejsze, albo będziesz się obracał w mocy mniejszej, niż się obracasz w 125 4t 2t trzeba tyrać i nie ma mowy tutaj o ekonomii ) i nawet w połowie nie daje tyle, co np. głupia nowa i nudna cbr 250 która pali 3,5/100. Takie moje zdanie
Offline
Adzi0 napisał:
O staniu w miejscu chodziło mi głównie o takie motocykle jak Romet, Benzer, itp. tam to 100 km/h jest trudno osiągnąć, a jeżeli się osiągnie to trzęsie się cały motocykl. Jeżeli chodzi o 125 to tylko 2t, takie jest moje zdanie i nikt go nie zmieni.
80 Benzerem w trasie wystarczało i wcale nie było nudno .Dodge dokładnie MZ-ta do 3000 słabo ciągnie, ale od 3k jest but, a w Minsku but od samego dolu do konca
powiedzmy, ze mniejszy od WSK 175, ale sporo lepszy od WSK 125 Cos jak ETZ 150, no i Minsk to ciagnie az z siedzenia
Offline
kazdy ma swój gust jedni wola zapach spalin z 2t i maja kase na paliwo a jedni wola 4t ładny dźwięk i elastyke tygo co nie ma w 2t. ja mam 4t 150cm3 i 2t 250cm3 i lepiej mi sie jezdzi 4t ale owszem 2t szybszy i tez fajnie sie jezdzi.
Mz to bardzo fajny sprzęt dosyć szybo rozwija pełną moc w trasy nadaje się bardzo dobrze sie jedzie nia 90km/h a rometem 70-80km/h
Offline
https://www.youtube.com/watch?v=UkBiqGY0vZw mój chodz tak i nie jest to najgorszy dźwiek dużo lepszy niż https://www.youtube.com/watch?v=YPl7cUm6pFE ale każdy ma swój gust mi sie po prostu znudził silnik 2t bo trochę sie o jeździłem nim. Jeździłem aprillia rs125 z wydechem arrow to bylo ja słychać 2km dalej jeszcze
Offline
Ja nie mówię, że dźwięk silnika 4t nie jest lepszy od 2t, bo jest, ale tylko trochę. Bardzo ładny dźwięk to ma jakaś 600-tka, ale nie 125 w 4t.
Offline
A jak się ma Zetka do NSR pod względem wielkości?
Offline
NSR jest dużo masywniejsza od Zetki. W przyszłym tygodniu zrobię zdjęcie porównujące wielkość NSR do Zetki i dodam je tu w temacie.
Ostatnio edytowany przez Adzi0 (2013-10-13 12:46:33)
Offline
Kr3ecik napisał:
A jak się ma Zetka do NSR pod względem wielkości?
http://img802.imageshack.us/img802/3535/dsc02916f.jpg
tu moja zetka z nsr kolegi
Nsr jest dużo szersza i masywniejsza, siedząc na nsr w pewnym stopniu czułem się jak na cbr 600 wujka
Offline
Troche mala
Offline
Adzi0 napisał:
Jeżeli chodzi konkretnie o NSR to przy dobrze wyregulowanym gaźniku, przy bardzo ostrej jeździe nie weźmie więcej niż 6/100.
Żartujesz sobie, jak AM6 50ccm nawet 6-tke łyknie
Dodge napisał:
https://www.youtube.com/watch?v=UkBiqGY0vZw mój chodz tak i nie jest to najgorszy dźwiek dużo lepszy niż https://www.youtube.com/watch?v=YPl7cUm6pFE ale każdy ma swój gust mi sie po prostu znudził silnik 2t bo trochę sie o jeździłem nim. Jeździłem aprillia rs125 z wydechem arrow to bylo ja słychać 2km dalej jeszcze
kup moj wydech pod 125cc to Cie bedzie slychac z 5km
Offline
Am6 za nic nie łyknie 6l, no chyba że gaźnik zajebiście rozregulowany..
Offline
kamilek112 napisał:
Am6 za nic nie łyknie 6l, no chyba że gaźnik zajebiście rozregulowany..
łyknie nawet i te 6 jak noramalnie 3,5/4l pali a jak sie pałuje cały czas w rezo to spokojnie 6 łyknie
Offline