Ogłoszenie


#61 2013-10-11 00:42:01

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

Adzi0 napisał:

GuMiS remont góry w NSR nie powinien przekroczyć w najgorszym przypadku 800 zł.
Napiszę Ci tutaj co ile kosztuje:
1. Tłok np. Vertex 355 zł: http://allegro.pl/vertex-tlok-honda-crm … 50249.html
2. Wbicie tulei w Motor-Techu 400 zł: http://www.motor-tech.katowice.pl/
Widzę, że Motor-Tech podniósł teraz cenę za wbicie tulei, w przypadku NSR kosztuje teraz 400 zł (wcześniej 350 zł)
3. Uszczelki 49.50 zł: http://allegro.pl/uszczelki-gory-silnik … 28274.html
Z tego wyjdzie dokładnie 804.50 zł A jeżeli jest już tuleja to szlif można zrobić za 50 zł i cena wtedy wynosi ok. 450 zł. Więc nie wyskakuj mi tu z cenami z kosmosu, tutaj masz "czarno na białym".

Ja tu mówię o rzeczach fabrycznych nowych


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#62 2013-10-11 00:49:50

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

PatrixPL napisał:

Adzi0 osobiscie radze Ci znajdz jakies inne forum bo po prostu tu 70% osob hejtuje 2t... I prosze Was nie mowcie ze 2t przejedzie 10k i do remontu a 4t minimum 100k i remont bo zachowujecie sie jak dzieci, ktore kloca sie o to, ktora zabawka jest lepsza...
Ogolne porownanie:

-2t lepsze osiagi ( tak ! LEPSZE! nie 4t ,nie jest lepszy i sie juz tym pogodzcie),
-fakt dzwiek w 2t nie jest najlepszy ale bez przerobek Zetka i inne 4t tez nie brzmia za fajnie...,
-spalanie w miare porownywalne akurat tutaj 4t jest lepszy,
-Zuzycie: NIE KU*WA 4t nie przejedzie 100k bez remontu a 2t bedzie mial problem juz przy 10k, o nie! To zalezy od uzytkowania i ogolnego dbania. Bo jak stary ogar potrafil zrobic 25k i dopiero pozniej remont to i nowsze NSR i inne 2t zrobia o wiele wiekszy przebieg!

Dziekuje. Dobranoc -,-

-zapraszam do pewnego tematu z porównaniem Picka, Bluereya czy kogoś tam jak to pięknie pokazał moment 2t i 4t, w wyniku czego wychodzi na to samo, a nawet na + 4T
-Pokazaylbym Ci jak ryczało moje 80 lub 125 cc, ale juz sprzedalem, ale ryk byl taki, ze ludzie spac nie mogli, 2T mozesz najwyzej pobzyczec.
-Porównywalne nie jest
-Wujek mial GS'a 500 z przebiegiem 90k km i nadal jezdzil bez problemu, obecnie nie wiem co z nim jest bo zostal sprzedany, znam wiele gosci co maja 2t nawet siebie i wiem, ze robili remonty co 15-20 k km. Jedyny 2T, ktory wpadl mi w oko po Minsku, to MZ, dlaczego, jako jeden z niewielu 2T ma niski zakres i ciagnie juz od 3000 RPM , to jest swietny 2T, ktory w dodatku poj. 250 potrafi spalic 4 litry .
-Jezeli 2T są tak swietne to powiedz mi dlaczego oprocz pizdziawek na AM sie nie produkuje, normy spalin, stara konstrukcja, awaryjna itp, itp.


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#63 2013-10-11 13:32:36

 PickNick

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 2630
Punktów :   17 
Pojazd: Yamaha fz1 Fazer

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

-Zuzycie: NIE KU*WA 4t nie przejedzie 100k bez remontu a 2t bedzie mial problem juz przy 10k, o nie! To zalezy od uzytkowania i ogolnego dbania. Bo jak stary ogar potrafil zrobic 25k i dopiero pozniej remont to i nowsze NSR i inne 2t zrobia o wiele wiekszy przebieg!

Ty wiesz o jakich przebiegach piszesz? Ogar 25k? Wolnoobrotowa całkiem niezawodna mz 250 robiła średnio 25 tyś km co remont. A 4t typowa rzędówka zwykle 200-300 tysięcy robi bez remontu.

jako jeden z niewielu 2T ma niski zakres i ciagnie juz od 3000 RPM , to jest swietny 2T, ktory w dodatku poj. 250 potrafi spalic 4 litry

Mzta pali tyle co gs 500 a ciągnie podobnie jak diesel, tylko niskie obroty.

Offline

 

#64 2013-10-11 13:34:50

 Adzi0

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

40482221
Skąd: Januszkowice
Zarejestrowany: 2013-10-06
Posty: 63
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50/Honda NSR 125
Wiek: 17

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

GuMiS napisał:

Adzi0 napisał:

GuMiS remont góry w NSR nie powinien przekroczyć w najgorszym przypadku 800 zł.
Napiszę Ci tutaj co ile kosztuje:
1. Tłok np. Vertex 355 zł: http://allegro.pl/vertex-tlok-honda-crm … 50249.html
2. Wbicie tulei w Motor-Techu 400 zł: http://www.motor-tech.katowice.pl/
Widzę, że Motor-Tech podniósł teraz cenę za wbicie tulei, w przypadku NSR kosztuje teraz 400 zł (wcześniej 350 zł)
3. Uszczelki 49.50 zł: http://allegro.pl/uszczelki-gory-silnik … 28274.html
Z tego wyjdzie dokładnie 804.50 zł A jeżeli jest już tuleja to szlif można zrobić za 50 zł i cena wtedy wynosi ok. 450 zł. Więc nie wyskakuj mi tu z cenami z kosmosu, tutaj masz "czarno na białym".

Ja tu mówię o rzeczach fabrycznych nowych

Tylko po co nowych? Jak można to zrobić dużo taniej i również dobrze.

GuMiS napisał:

Jezeli 2T są tak swietne to powiedz mi dlaczego oprocz pizdziawek na AM sie nie produkuje, normy spalin, stara konstrukcja, awaryjna itp, itp.

Nie tylko produkuje się 2t na AM. Są przecież crossy 250 w 2t, jest też ścigacz Aprili 250 w 2t, ale wyskoczyła mi konkretna nazwa modelu. A w większych motocyklach nie daje się silnika 2t, bo by się ludzie pozabijali, bo to już by była za duża moc i przyspieszenie.

Offline

 

#65 2013-10-11 19:03:04

 Dodge

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2013-04-11
Posty: 266
Punktów :   
Pojazd: Romet Z150 MZ ETZ 250
Wiek: 20

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

PickNick napisał:

-Zuzycie: NIE KU*WA 4t nie przejedzie 100k bez remontu a 2t bedzie mial problem juz przy 10k, o nie! To zalezy od uzytkowania i ogolnego dbania. Bo jak stary ogar potrafil zrobic 25k i dopiero pozniej remont to i nowsze NSR i inne 2t zrobia o wiele wiekszy przebieg!

Ty wiesz o jakich przebiegach piszesz? Ogar 25k? Wolnoobrotowa całkiem niezawodna mz 250 robiła średnio 25 tyś km co remont. A 4t typowa rzędówka zwykle 200-300 tysięcy robi bez remontu.

jako jeden z niewielu 2T ma niski zakres i ciagnie juz od 3000 RPM , to jest swietny 2T, ktory w dodatku poj. 250 potrafi spalic 4 litry

Mzta pali tyle co gs 500 a ciągnie podobnie jak diesel, tylko niskie obroty.

MZ zaczyna żyć dopiero powyżej 3500tys obr/min i jest to średno poniżej tych obrotów to w ogóle nie jedzie. A tak naprawde silnik mz jest wysokoobrotowy

Offline

 

#66 2013-10-11 20:03:04

 PatrixPL

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Śląsk ! Wodzisław
Zarejestrowany: 2013-04-17
Posty: 277
Punktów :   -1 
Pojazd: Romet Zetka 50 i Ogar 205

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

Tak znam dokladnie 2 przypadki gdzie ogar 205! PRZEJECHAL ponad 20k ... dokladnie to : 23k i 25k ...


,,Żyje by jeździć jeżdżę po to by żyć, nie oddam tego za nic, ja nie chce zmieniać nic...''
,,Podryw na laski, Romet i dwa kaski''
Moje pojazdy: 1.Zetka, 2.Ogar 205:
1. http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=3508
2. http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=3544

Offline

 

#67 2013-10-11 22:14:09

 PickNick

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 2630
Punktów :   17 
Pojazd: Yamaha fz1 Fazer

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

MZ zaczyna żyć dopiero powyżej 3500tys obr/min i jest to średno poniżej tych obrotów to w ogóle nie jedzie. A tak naprawde silnik mz jest wysokoobrotowy

Diesel też zaczyna zyć dopiero powyżej ~1800 obr/min i poniżej tych obrotów w ogóle nie jedzie. A tak na prawdę silnik diesla jest wysokoobrotowy, jeżeli użyjemy dokładnego technicznego słownictwa. Tylko jak już tak zaczynamy dokładnie pisać, to proszę nie nazywaj silnika 4t, tylko cyklem otto.

Tak znam dokladnie 2 przypadki gdzie ogar 205! PRZEJECHAL ponad 20k ... dokladnie to : 23k i 25k ...

No ja znam simsona z przebiegiem 36 tyś na szafie a i tak twierdzę, że tym badziewiem więcej niż 4000 km się bez awarii nie przejedzie.

Offline

 

#68 2013-10-11 23:11:11

 PatrixPL

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Śląsk ! Wodzisław
Zarejestrowany: 2013-04-17
Posty: 277
Punktów :   -1 
Pojazd: Romet Zetka 50 i Ogar 205

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

Jakie ,,awarie,, masz na mysli?...


,,Żyje by jeździć jeżdżę po to by żyć, nie oddam tego za nic, ja nie chce zmieniać nic...''
,,Podryw na laski, Romet i dwa kaski''
Moje pojazdy: 1.Zetka, 2.Ogar 205:
1. http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=3508
2. http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=3544

Offline

 

#69 2013-10-12 15:19:31

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

Adzi0 napisał:

GuMiS napisał:

Adzi0 napisał:

GuMiS remont góry w NSR nie powinien przekroczyć w najgorszym przypadku 800 zł.
Napiszę Ci tutaj co ile kosztuje:
1. Tłok np. Vertex 355 zł: http://allegro.pl/vertex-tlok-honda-crm … 50249.html
2. Wbicie tulei w Motor-Techu 400 zł: http://www.motor-tech.katowice.pl/
Widzę, że Motor-Tech podniósł teraz cenę za wbicie tulei, w przypadku NSR kosztuje teraz 400 zł (wcześniej 350 zł)
3. Uszczelki 49.50 zł: http://allegro.pl/uszczelki-gory-silnik … 28274.html
Z tego wyjdzie dokładnie 804.50 zł A jeżeli jest już tuleja to szlif można zrobić za 50 zł i cena wtedy wynosi ok. 450 zł. Więc nie wyskakuj mi tu z cenami z kosmosu, tutaj masz "czarno na białym".

Ja tu mówię o rzeczach fabrycznych nowych

Tylko po co nowych? Jak można to zrobić dużo taniej i również dobrze.

GuMiS napisał:

Jezeli 2T są tak swietne to powiedz mi dlaczego oprocz pizdziawek na AM sie nie produkuje, normy spalin, stara konstrukcja, awaryjna itp, itp.

Nie tylko produkuje się 2t na AM. Są przecież crossy 250 w 2t, jest też ścigacz Aprili 250 w 2t, ale wyskoczyła mi konkretna nazwa modelu. A w większych motocyklach nie daje się silnika 2t, bo by się ludzie pozabijali, bo to już by była za duża moc i przyspieszenie.

Pozabijali? Daj spokój 600cc Hondy wystarcza, żeby się zabić, więc nie ma potrzeby robić jakiśch litrowych 2T . Powiem Ci, 2T nie opłaca się produkować ze wzgledu na to samo dlaczego już nie porodukują Mazd z silnikiem Wankla, dlaczego? Spalanie, normy.

MZ zajebiście ciągnie do 5500 RPM.


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#70 2013-10-12 16:59:50

 Adzi0

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

40482221
Skąd: Januszkowice
Zarejestrowany: 2013-10-06
Posty: 63
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50/Honda NSR 125
Wiek: 17

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

To dlaczego 2t są jeszcze produkowane, m.in Aprilia RS, Cagiva Mito, jeżeli wg Ciebie są takie złe? Bo ludzie chcą je kupować i mieć frajdę z jazdy, a nie kupić sobie 125 w 4t i stać w miejscu zamiast jechać.

Offline

 

#71 2013-10-12 18:26:21

 PickNick

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 2630
Punktów :   17 
Pojazd: Yamaha fz1 Fazer

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

Jeszcze?

Offline

 

#72 2013-10-12 20:20:28

 Adzi0

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

40482221
Skąd: Januszkowice
Zarejestrowany: 2013-10-06
Posty: 63
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50/Honda NSR 125
Wiek: 17

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

Teraz przeczytałem swój ostatni post i zamiast "jeszcze" powinno być słowo "nadal".

Offline

 

#73 2013-10-12 20:44:30

 Pycer9o9

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

25498971
Zarejestrowany: 2012-07-07
Posty: 345
Punktów :   
Pojazd: Yamaha YZF 125

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

Żenujący jest ten post o staniu w miejscu... Chyba nigdy nie miałeś styczności z dobrą 125 w 4t. Chcesz mieć moc to kup 600-kę i wariuj, a nie kupuj piździawki. Powiem ci że jadąc drogą krajową i mając blokady można żwawo się poruszać nawet 4t. Ja nienawidzę  zapachu spalin 2T i tego dźwięku, dlatego kupiłem Yamahę... a no i nie stać mnie na paliwo i remonty. Lepiej nie pisz głupot.


>>> Moja Yamaszka <<<

Alleluja i do przodu

Offline

 

#74 2013-10-12 21:41:04

 Adzi0

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

40482221
Skąd: Januszkowice
Zarejestrowany: 2013-10-06
Posty: 63
Punktów :   
Pojazd: Romet Zetka 50/Honda NSR 125
Wiek: 17

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

O staniu w miejscu chodziło mi głównie o takie motocykle jak Romet, Benzer, itp. tam to 100 km/h jest trudno osiągnąć, a jeżeli się osiągnie to trzęsie się cały motocykl. Jeżeli chodzi o 125 to tylko 2t, takie jest moje zdanie i nikt go nie zmieni.

Ostatnio edytowany przez Adzi0 (2013-10-12 21:41:44)

Offline

 

#75 2013-10-12 21:49:06

 Dodge

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2013-04-11
Posty: 266
Punktów :   
Pojazd: Romet Z150 MZ ETZ 250
Wiek: 20

Re: Honda NSR 125 by Adzi0

GuMiS napisał:

Adzi0 napisał:

GuMiS napisał:


Ja tu mówię o rzeczach fabrycznych nowych

Tylko po co nowych? Jak można to zrobić dużo taniej i również dobrze.

GuMiS napisał:

Jezeli 2T są tak swietne to powiedz mi dlaczego oprocz pizdziawek na AM sie nie produkuje, normy spalin, stara konstrukcja, awaryjna itp, itp.

Nie tylko produkuje się 2t na AM. Są przecież crossy 250 w 2t, jest też ścigacz Aprili 250 w 2t, ale wyskoczyła mi konkretna nazwa modelu. A w większych motocyklach nie daje się silnika 2t, bo by się ludzie pozabijali, bo to już by była za duża moc i przyspieszenie.

Pozabijali? Daj spokój 600cc Hondy wystarcza, żeby się zabić, więc nie ma potrzeby robić jakiśch litrowych 2T . Powiem Ci, 2T nie opłaca się produkować ze wzgledu na to samo dlaczego już nie porodukują Mazd z silnikiem Wankla, dlaczego? Spalanie, normy.

MZ zajebiście ciągnie do 5500 RPM.

MZ ciągnie od 3500 do 6000 dosyć fajnie poniżej 3500 to jest krowa

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
mapa fotowoltaiki https://f-gazy-on-line.pl/