jucek_l17 napisał:
Xenon napisał:
lisek napisał:
Wstawiajcie silnik od 125 i mówcie ile poleci
150cc- prosta 105-115/120km/h zależy od drogi i m.in wiatru itp., a z dość stromej góry i dłuższego bujania gdzieś ok. 130km/h na odcięciu praktycznie. , przełożenie 16z/38z.
daj znac jakie masz przelozenia, bo ciekaw jestem ile moj leci a licznika brak.
Ja 16z przod, tyl fabrycznie to co siedzialo w crs chyba 52 lub 56 sam nie wiem i kolo 18 cali.
Bez zadnych oporow czy to wzniesienie czy prosta na 5 biegu do granic mozliwosci, w zasadzie to z 5 biegu zaczynam wyprzedzac samochod i przespieszenie bardzo korzystne. Wiec przelozenie trzeba zmienic...
Napisane mam na końcu postu - 16z/38z , ale zmieniam cały napęd na markowy 16z/41z(zębatki JT i łańcuch RK) , ostatnio też wsadzałem 16z/52z , przyśpieszenie miał bardzo dobre , biegi się zmieniało jak w crossie ale , za mocna pilacja silnika była, a v-max wtedy miałem na prostej gdzieś z 95-100km/h , ale koniec obrotów i faktycznie na 5 biegu miał bdb. przyśpieszenie.
Offline
ostatnio też wsadzałem 16z/52z , przyśpieszenie miał bardzo dobre , biegi się zmieniało jak w crossie ale , za mocna pilacja silnika była, a v-max wtedy miałem na prostej gdzieś z 95-100km/h
Przy 100 km/h, na 15/38 w 125 jest koniec obrotów, do których własną siłą silnik nie dojdzie (10000), więc pojedzie w dobrych warunkach ~95 km/h. Przy 16/52 nie wiem czy 70 jechałeś.
Sam ma 17/38 i na 125 się już męczy w trasie na 5, bo mocy brakuje, ale jest długie przełożenie.
Dla 125 najlepszym przełożeniem jest właśnie 16/38. A dla 150 17/38.
Offline
80 km/h realne czy licznikowe?
Offline
Zapewne realne, 15/41 v-max 80k/h 11000 RPM.
Offline