Lepiej poczekać, nabyć doświadczenia i kupić 250-500 w 4T ;>
Offline
Cagivy mito się nie opłaca, jedno że bardzo, ale to bardzo awaryjna to spalanie 8-9 litrów jak nie więcej ;p
Offline
W sumie droga w utrzymaniu, ja bym chciał sobie zrobić A2 i kupić Horneta 600 albo xj600
Offline
Ja się zastanawiam nad A1, ale tak, cbr 125 jest za mała i mulna trochę, a znowu rs/nsr fajne są ale spalanie mnie przeraża...
Offline
Albo jakiegoś supermotka xd, mz sm 125, dt 125x, xt125x, wr 125x, jakaś husqa, dr 125 xd.
Offline
Ale nsr To też dwusuw więc też pewnia chla od cholery, jak już 125 czy 150 to bym wolał 4 suw
Offline
MZ ETZ 150 i ogień ;0
Offline
Dzisiaj z PickiNickiem sprawdziliśmy prędkości Zetki i K125 Gpesem. Przy licznikowych 60kmh (przelotówka) jedzie się z prędkością 44-45kmh, przy licznikowych 88kmh (zarzynanie silnika) gps pokazuje 65kmh. Zębatki 15/52.
Ogólnie Zetka przy 15/52 ma ciągle dużo mocy na czwórce, myślę że na 16/52 nie będzie zwalniała pod wiatr i podniesie się nieco prędkość przelotowa.
Natomiast w K125 na przełożeniach 17/38, przy 60kmh pokazywało równe 60kmh, a przy 80kmh gps pokazał 78kmh. Picknick kiedyś sam kalibrował licznik, co dało tak dokładny wynik.
Offline
72cc 14/41 78k/h
Środa/czwartek przyjdzie 15z na pród to zobaczymy ile wzrośnie
Mam też zamiar w tygodniu zamontować licznik od VW.
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-04-21 21:57:21)
Offline
15/38 72cc, 82 km/h licznikowo, 72 według GPS-a przy 8k rpm
na 2 przy 9k rpm ma 70km/h licznikowo czyli 60 km/h relane
więcej nie dała rady
Ostatnio edytowany przez Lares2112 (2013-04-21 22:07:42)
Offline
O to nawet fajnie by było, ja na swoim na tym cylku i przełożeniach nie wiem właśnie jakie obroty, bo mi obrotomierz pierdyknął, a jeszcze lepiej by było, jakby zetka dała radę na 16/38 wtedy by jeszcze te obroty spadły.
Offline
16/38 by miał gdzieś 92k/h jeżeli by dokręcił z góry.
Offline
Wreszcie dotarte 80cc no i :
- GPS Prosta droga 87 Km/h licznik pokazywał 90 km/h
- Obroty 9k RPM
Offline