Witam, chciałbym przedstawić mój projekt o którym już wspominałem kiedyś w innym dziale ;D Na razie zaczynamy, mam już silnik o pojemności 250ccm firmy Lifan, pięcio biegowy, no, narazie nie udało się odpalić, dopiero dzisiaj go włożyłem do ramy, podłączyłem kable jakie były, rurki nie rurki, ale jest mały problem, mianowicie muszę coś wymyślić ze sprzęgłem, tam na dole będziecie mieli zdjęcie, zrozumiecie z niego o co mi chodzi, nie mam gdzie tej linki od sprzęgła wsadzić tak, aby się zapierała. Mam zamiar po włożeniu silnika, zrobieniu wszystkiego co z nim związane, wymienić simeringi w przednich amortyzatorach, a później wizualka, mianowicie, plastyki na czarny mat, malować będę plasti-dipem, słyszałem że jest spoko, kierownica renthala czerwona, nowe lusterka, klamki, handbary, i wiele jakiś detali, Ojciec zajmuje się tapicerką, więc zrobi mi obicie na siedzisko, czarne z czerwonymi nićmi. Mam nadzieję że wszystko będzie szło po naszej myśli. A tak PS. Składam to ja (16 w tym roku) z moją dziewczyną w moim wieku i rok starszym kolegą ;D Damy radę!
Ostatnio edytowany przez Siwy0727 (2014-01-14 22:41:55)
Offline
Ładny projekt się szykuję Życzę powodzenia, no i przy takim silniku włożył bym szerszą oponę na tył 3,50 i 3.00 na przód(ale z tego co widzę to już jest ), po za tym lepszy ukł. hamulcowy z przodu by się przydał, ja bym nawet podwójne tarcze założył dla wyglądu
Offline
Ojj, tarcze są bardzo silne, raz się o tym przekonałem, opony te są strasznie miękkie, i mocno przylegają do asfaltu, i przy 35 stopni celsjusza, na rozgrzanym asfalcie, postanowiłem sprawdzić hamulce, na początku tył, no tutaj są problemy, ale muszę coś z tym zrobić bo czasami hamuje, a czasem nie, ma swoje kaprysy, ale to jest niebiezpieczne. A przód.. przekonałem się gdy kolega mnie łapał, i gdyby nie on, to leżałbym twarzą na asfalcie, naprawdę hamulec przedni jest wyśmienity i nic mu nie można zarzucić. A rozmiar opon dam Ci jutro, jak nie zapomne ;D
Offline
Tak, są standardowe, ale nie ma na co narzekać, no może tylko nie koniecznie nadają się na deszcz, bo bardzo słabo odprowadzają wodę. PS. Jak ktoś byłby zainteresowany kupnem silnika który tu był to pisać ;D (80ccm)
Offline
W sumie, tarcze dwutłoczkową w Benzerze też miałem świetną i można było robić stoppie Po 20 k km klocki i tarcza były w świetnym stanie ;P
Offline
Co hamulca tył to jak wymienisz na nowy cały układ hamulcowy na nowy to on i tak będzie działał jak do tej pory.Lepiej pomyśl o wymianie pompy hamulcowej.
Offline
Chopie będzie git Bedzie zapylał jak głupi Oleju w głowie ci życze. Pamiętaj niekiedy trza odpuścić troszke.
LwG!
Offline
GuMiS napisał:
Ładny projekt się szykuję Życzę powodzenia, no i przy takim silniku włożył bym szerszą oponę na tył 3,50 i 3.00 na przód(ale z tego co widzę to już jest ), po za tym lepszy ukł. hamulcowy z przodu by się przydał, ja bym nawet podwójne tarcze założył dla wyglądu
Tarcze w CRS są bardzo mocne. Gorzej fabryczne opony bo to nie guma ale plastik bardziej
Offline
Raczej drewno
Offline
Po dłuuugim czasie mogę powiedzieć co nieco. Silnik okazał się całkowitym shitem. Uszczelek brak, wszystko na tani silikon, nie wspomne już o tym że miało to być 250 a wyszło że 200 Silnik stał w garażu z 1,5 roku i w cylindrze zrobiły się dziury, teraz czekam na tulejowanie, muszę znaleźć kogoś kto to robi, ale teściu ma kontakty z kolegami ze szczecina. Musiałem wymienić sprzęgło jednokierunkowe rozrusznika, bo tego nie dało się palić z kopa bo po dniu noga odmawiała posłuszeństwa ;D Jeździłem 3 dni. Powiem wam że jedzie coś tam, ale problem z regulacją, coś z gaźnikiem jest, prędkość licznikowa to około 90km/h ale według GPS'a to równo 79km/h. Kręci tylko do 6k obrotów, ale to wszystko wina cylindra i gaźnika. Mam fachowca który to wszystko robi, ma kilkudziesięcioletnie doświadczenie i ocenił silnik na dobry stan, wał, skrzynia wszystko ok. tylko był naprawiany przez jakiegoś głąba i po prostu zaniedbany. Czeka mnie tulejowanie, i naprawa lub wymiana gaźnika, i będzie ok.
Zmienione:
-Sprzęgło jednokierunkowe rozrusznika
-Lusterka
-Klamka sprzęgła
Na dniach czeka mnie:
-Malowanie plastików na czarny mat Plasti-dipem (Sprowadzane z USA)
-Tulejowanie cylindra
-Zmiana zębatki na 46T (Malowana na czarny mat, kupiłem używaną i ktoś ją "perfekcyjnie" pomalował spray'em do połowy na czarno więc zdrapałem i pomalowałem w całości sam)
Plany:
-Kierownica STR8 czerwona
-Manetki Spider czarne
-Handbary
-Zmiana tapicerki siedzenia
-Czerwone paski na koła
-Filtr mallossi e5
Zdjęcia dam jak już go poskładam, na razie prace stoją w miejscu przez ten cylinder.
Offline
zajebiście się zapowiada czekam na dalszą relacje pozdr
Offline