Ogłoszenie


#61 2015-02-26 20:53:45

 Rafal01

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2014-05-30
Posty: 210
Punktów :   
Pojazd: Ws / CRS
Wiek: W sam raz
WWW

Re: Romet CRS 250!

Siwy0727 , zapytam z czystej ciekawości chcąc mieć porównanie do swoich prac , w CRS-ie dużo obniżyłes silnik ?

Offline

 

#62 2015-02-26 23:51:46

 Siwy0727

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Dębno
Zarejestrowany: 2013-06-21
Posty: 104
Punktów :   -1 
Pojazd: NSR '98 125/50
Wiek: 17
WWW

Re: Romet CRS 250!

Bumek, NSR125F nie różniła sie ramą ani innymi elementami konstrukcyjnymi, tylko lampa i dolotem powietrza. A co do Rafała, silnika nie opuszczalem nawet o milimetr delikatnie podniosłem bak z tyłu na tych gąbkach bo gaźnik i delikatnie zaginał linke gazu przez co sie przecierała, dużo tez zalezy jaki ma się krócieć ssący bo mają różne nachylenia i mogą występować komplikacje, jedyne modyfikacje wprowadzane w romecie to wywalenie tylnych dolnych uchwytów silnika i zrobienie troche krótszych.

Offline

 

#63 2015-02-27 11:34:39

 bumek

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: KOL
Zarejestrowany: 2014-07-16
Posty: 579
Punktów :   
Pojazd: Zetka 72 2011r / Eclipse 2gen
Wiek: 18

Re: Romet CRS 250!

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20B/Honda%20NSR125F%2088%20%202.jpg
http://i39.tinypic.com/bhyhds.jpg
To samo, prawda?


http://i.imgur.com/QIIhv7n.gif

Offline

 

#64 2015-02-27 12:01:48

Maxi_69

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2014-04-17
Posty: 23
Punktów :   

Re: Romet CRS 250!

Crsik mega co do nsr w nakedzie widziałem wiele przeróbek, mniej lub bardziej udanych i powiem tak, jeśli nie będzie się oszczędzało i dopieścisz to sprzęcik lepszy od oryginału tylko jak już mowa o nsr w nakedzie to koniecznie trzeba zrobić pług bo dyfuzor na wierzchu...lipnie mi się to widzi w każdym razie powodzenia

Offline

 

#65 2015-02-27 13:03:51

 karol123

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Ok. Rzeszowa
Zarejestrowany: 2011-06-30
Posty: 643
Punktów :   
Pojazd: Honda NSR 125/50
Wiek: 18

Re: Romet CRS 250!

Bumek, przecieŻ Ty pokazałeś wersje jc20 i jc22


[sygnatura za duża]

Offline

 

#66 2015-02-27 13:15:12

 bumek

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: KOL
Zarejestrowany: 2014-07-16
Posty: 579
Punktów :   
Pojazd: Zetka 72 2011r / Eclipse 2gen
Wiek: 18

Re: Romet CRS 250!

karol, od początku mówię o tej wersji nakeda, bo tylko taka ma okrągłą lampę o której wspomniał wfinger i tylko ta była w Polsce. Słyszałem coś o tych jc22 nakedach, ale ich było strasznie mało i miały z przodu owiewkę. Chociaż dla mnie i tak były paskudne przez ten dyfuzor

Ostatnio edytowany przez bumek (2015-02-27 13:19:12)


http://i.imgur.com/QIIhv7n.gif

Offline

 

#67 2015-02-27 14:57:38

 wfinger

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2012-03-02
Posty: 989
Punktów :   14 
Pojazd: Zk+72cc Octavia 1.9TDI Rider
Wiek: Easy Rider 1955 :)

Re: Romet CRS 250!

wfinger napisał:

Bumek a słyszałeś o wersji F NSR-ki ? to był naked z trochę głupią prostokątną lampą ale naked, więc dlaczego nie, ludzie to kupowali

Raczej jak widać nie o okrągłej lampie pisałem, oczywiście że myślałem o JC20(choćby z racji wieku  ) i chodziło mi generalnie o sam fakt że NSR-ki wychodziły jako nakedy nie wnikając na ile się różnią od JC22 z budą.
No i jeszcze dodam że dla mnie motocykl od zawsze to naked4T, parafrazując modne ostatnio powiedzenie; sorry taki mam klimacik   ale szanuję inne punkty widzenia nawet dwusuwowe

Ostatnio edytowany przez wfinger (2015-02-27 15:03:46)

Offline

 

#68 2015-02-27 15:03:45

 Siwy0727

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Dębno
Zarejestrowany: 2013-06-21
Posty: 104
Punktów :   -1 
Pojazd: NSR '98 125/50
Wiek: 17
WWW

Re: Romet CRS 250!

Ta JC22 jest to przeróbka z forum NSR125.EU, nie oryginał.

Offline

 

#69 2015-02-27 15:18:33

 Rafal01

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2014-05-30
Posty: 210
Punktów :   
Pojazd: Ws / CRS
Wiek: W sam raz
WWW

Re: Romet CRS 250!

Wracając do tematu crs-a , dzisiaj pospawałem mocowania , górne tylne zostało w oryginale natomiast te na sankach i dolne z tyłu trzeba było ciąć , gdyż nie było opcji żeby zamontować bak , nawet na dystansach
Finalnie zrobiłem tak że mocowania na sankach zostały odcięte , silnik delikatnie przechylony do przodu i na nowo spawanie

To była jedyna opcja żeby się pomieściło

Ostatnio edytowany przez Rafal01 (2015-02-27 15:24:21)

Offline

 

#70 2015-02-27 18:03:37

 Siwy0727

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Dębno
Zarejestrowany: 2013-06-21
Posty: 104
Punktów :   -1 
Pojazd: NSR '98 125/50
Wiek: 17
WWW

Re: Romet CRS 250!

No nie wiem Mi się udało wszystko spasować

Offline

 

#71 2015-02-27 18:46:58

 Rafal01

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2014-05-30
Posty: 210
Punktów :   
Pojazd: Ws / CRS
Wiek: W sam raz
WWW

Re: Romet CRS 250!

No to pogratulować

A tak dla potomnych , nie sugerować się dolnym tylnim mocowaniem silnika , jest ono ''przekoszone'' względem trajektorii pracy łańcucha , oczywiście przy montażu silnika innego niż fabryczny
Silnik oryginalny w crs-ie tylne mocowanie ma nieco ''zygzakowate''

Offline

 

#72 2015-02-27 18:51:41

 PickNick

http://oi58.tinypic.com/nbviuo.jpg

Zarejestrowany: 2010-11-12
Posty: 2630
Punktów :   17 
Pojazd: Yamaha fz1 Fazer

Re: Romet CRS 250!

http://i39.tinypic.com/bhyhds.jpg


Ta jest dosyć fajna.

Offline

 

#73 2015-02-27 19:07:45

 Siwy0727

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Dębno
Zarejestrowany: 2013-06-21
Posty: 104
Punktów :   -1 
Pojazd: NSR '98 125/50
Wiek: 17
WWW

Re: Romet CRS 250!

I właśnie ta jest przerobiona, nie było takich oryginalnych wersji

Offline

 

#74 2015-02-28 16:46:54

 Slawkowski

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Gorzów Wlkp.
Zarejestrowany: 2011-03-10
Posty: 2842
Punktów :   26 
Pojazd: Zetka+,K125,C5 2.0 HDi,Qubo1.3
Wiek: 41
WWW

Re: Romet CRS 250!

...ale jest zajefajna.

Offline

 

#75 2015-02-28 19:22:33

Maxi_69

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2014-04-17
Posty: 23
Punktów :   

Re: Romet CRS 250!

Slawkowski napisał:

...ale jest zajefajna.

Wg mnie trochę do umycia i napęd do naciągnięcia i jeśli mogę wyrazić swoje zdanie, to jeśli przerabiasz konkret na nakeda to prosta kierownica i lagi zmienione na jakieś USD, zmieniony zadupek na jakiś jednoosobowy, coś w stylu cagivy raptor albo planet, że praktycznie zadupka nie ma. Ja bym to widział w czymś w stylu uciętej dupy, przód z USD, lampa raczej kwadratowa, jakieś fajne elektroniczne zegary, czujnik temperatury, licznik biegów i inne takie małe zmianki wizualne jak ten zadupek, no i jak wyżej wspomniałem pług, redło czy jak kto to nazywa

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
mapa fotowoltaiki kurs instalatora klimatyzacji