Bumek, NSR125F nie różniła sie ramą ani innymi elementami konstrukcyjnymi, tylko lampa i dolotem powietrza. A co do Rafała, silnika nie opuszczalem nawet o milimetr delikatnie podniosłem bak z tyłu na tych gąbkach bo gaźnik i delikatnie zaginał linke gazu przez co sie przecierała, dużo tez zalezy jaki ma się krócieć ssący bo mają różne nachylenia i mogą występować komplikacje, jedyne modyfikacje wprowadzane w romecie to wywalenie tylnych dolnych uchwytów silnika i zrobienie troche krótszych.
Offline
Crsik mega co do nsr w nakedzie widziałem wiele przeróbek, mniej lub bardziej udanych i powiem tak, jeśli nie będzie się oszczędzało i dopieścisz to sprzęcik lepszy od oryginału tylko jak już mowa o nsr w nakedzie to koniecznie trzeba zrobić pług bo dyfuzor na wierzchu...lipnie mi się to widzi w każdym razie powodzenia
Offline
karol, od początku mówię o tej wersji nakeda, bo tylko taka ma okrągłą lampę o której wspomniał wfinger i tylko ta była w Polsce. Słyszałem coś o tych jc22 nakedach, ale ich było strasznie mało i miały z przodu owiewkę. Chociaż dla mnie i tak były paskudne przez ten dyfuzor
Ostatnio edytowany przez bumek (2015-02-27 13:19:12)
Offline
wfinger napisał:
Bumek a słyszałeś o wersji F NSR-ki ? to był naked z trochę głupią prostokątną lampą ale naked, więc dlaczego nie, ludzie to kupowali
Raczej jak widać nie o okrągłej lampie pisałem, oczywiście że myślałem o JC20(choćby z racji wieku ) i chodziło mi generalnie o sam fakt że NSR-ki wychodziły jako nakedy nie wnikając na ile się różnią od JC22 z budą.
No i jeszcze dodam że dla mnie motocykl od zawsze to naked4T, parafrazując modne ostatnio powiedzenie; sorry taki mam klimacik ale szanuję inne punkty widzenia nawet dwusuwowe
Ostatnio edytowany przez wfinger (2015-02-27 15:03:46)
Offline
Wracając do tematu crs-a , dzisiaj pospawałem mocowania , górne tylne zostało w oryginale natomiast te na sankach i dolne z tyłu trzeba było ciąć , gdyż nie było opcji żeby zamontować bak , nawet na dystansach
Finalnie zrobiłem tak że mocowania na sankach zostały odcięte , silnik delikatnie przechylony do przodu i na nowo spawanie
To była jedyna opcja żeby się pomieściło
Ostatnio edytowany przez Rafal01 (2015-02-27 15:24:21)
Offline
No to pogratulować
A tak dla potomnych , nie sugerować się dolnym tylnim mocowaniem silnika , jest ono ''przekoszone'' względem trajektorii pracy łańcucha , oczywiście przy montażu silnika innego niż fabryczny
Silnik oryginalny w crs-ie tylne mocowanie ma nieco ''zygzakowate''
Offline
Offline
Slawkowski napisał:
...ale jest zajefajna.
Wg mnie trochę do umycia i napęd do naciągnięcia i jeśli mogę wyrazić swoje zdanie, to jeśli przerabiasz konkret na nakeda to prosta kierownica i lagi zmienione na jakieś USD, zmieniony zadupek na jakiś jednoosobowy, coś w stylu cagivy raptor albo planet, że praktycznie zadupka nie ma. Ja bym to widział w czymś w stylu uciętej dupy, przód z USD, lampa raczej kwadratowa, jakieś fajne elektroniczne zegary, czujnik temperatury, licznik biegów i inne takie małe zmianki wizualne jak ten zadupek, no i jak wyżej wspomniałem pług, redło czy jak kto to nazywa
Offline