taka podstawowa porada, sprawdź kompresję w oponach. W zależności - dopompuj lub spuść trochę powietrza.
Offline
dolby0101 napisał:
Prosił bym o szybkie sugestie bo w środę ze znajomymi mamy jechać na wycieczkę i bardzo mi zależy żeby podnieś V-max .
Najszybsza jedyna sugestia !!! sprzedaj Zetkę kup motocykl to tak żartem serio wszystko najprawdziwiej opisał GuMiS zbliża się kres modyfikacji zmiana głowicy da ci jeszcze 5-7 km w wielkim porywie więcej się nie da wycisnąć z zetki nawet sokiem z Gummijagód księciuniu
Zetka 72cc w idealnym stanie osiągnie licznikowe 80-85 co realnie Gps wyniesie ok 75 km/h kropka
Pytasz dlaczego mimo zmiany przełożeń zebatek vmax się nie zmienia?, bo skrzynia biegów nie pozwala, w poziomych są inne przełożenia trybów w skrzyni dlatego daje się z nich więcej wycisnąć na większych pojemnościach
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-05-11 20:10:43)
Offline
/\ dokładnie
Ale jednak w pewnej kwesti się nie zgodzę 80 km/h jest realnym i najwiekszym możliwym v-maxem 72. Sprawdzałem na wiele sposobów Więcej nie wykrzesi.
72cc w poziomych pojedzie troche więcej ale nie wieli, ogar jest lżejszy ma wąskie opony itp
Offline
GuMiS napisał:
80 km/h jest realnym i najwiekszym możliwym v-maxem 72. Sprawdzałem na wiele sposobów
Może być ja jednak ważę 92 kg plus strój na 72cc przy 14/38 na gps-ie max co pokazało to na 4 78km/h i 9 tyś obr. realnie jeżdżę stałą prędkością 70km/h przy 7,5 tyś oczywiście mniej więcej, nie chodzi o kilometr wtewte albo wewte i się całkiem miło podróżuje, nie ma co szukać przysłowiowych dodatkowych 1.5 km/h ten typ pojazdu tak ma
GuMiS oldschoolowy ten mińsk nie sprzedawaj czasami to już klasyk ... fajnie pyrka
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-05-11 21:44:32)
Offline
Też ważę 92 kg, wtedy miałem powyżej 100 i przełożenie 15/41 silnik dawał radę zamknąć skale obrotomierza
Wiem, wiem, dzieki nie po to go trzymam tyle lat, żeby go komuś sprzedać, nie ma mowy Ja go sobie odszykowałem i jest to moja perełka i na pewno zostanie dla moich potomków hehe Po za tym był to mój pierwszy porządny sprzęt, od 6 roku życia pyrkałem po trochu kadeciakiem, a potem przesiadka na taką 125 ccm Na nim się wszystkiego nauczyłem i jest już jako moja pamiętka i zostanie, po za tym bardzo miło, przyjemnie się nim jeździ po lasach i mocy wystarcza
Offline
dolby0101 napisał:
I osobiście mówiąc zawiodłem się trochę na tym silniku bo liczyłem że da się ciut więcej wykrzesać niż z tego co mówi gumiś 80 km/h , bo widziałem motory z silnikiem poziomym 72 ccm ciszące się realnym
ok 95 km/h (mowa tu o ogarze) wiem że ma cieńsze koła ale to i tak spora różnica). "
Chyba Cię cycki bolą że Ogar 900 poleci 95 km/h na cyl. 72.
Offline
Gost Rider napisał:
dolby0101 napisał:
I osobiście mówiąc zawiodłem się trochę na tym silniku bo liczyłem że da się ciut więcej wykrzesać niż z tego co mówi gumiś 80 km/h , bo widziałem motory z silnikiem poziomym 72 ccm ciszące się realnym
ok 95 km/h (mowa tu o ogarze) wiem że ma cieńsze koła ale to i tak spora różnica). "Chyba Cię cycki bolą że Ogar 900 poleci 95 km/h na cyl. 72.
Bo wszyscy patrzą w te liczniki zamiast na drogę i patrzą i od tego patrzenia mają zwidy
ile mają kurcze te motorowery 4T jechać ? i tak jadą dużo na tych 72cc
Offline