Offline
A1 mialobyc a teraz nie wiem, tak mi ta cebra w głowie zawrocila O ile wszystko pojdzie zgodnie z planem i będzie kasa to za rok jakąś cebre 600 planuje zakupić, na razie ta lekko się poducze, ale ma zajebistego kopa
Offline
MajkelMoto napisał:
A1 mialobyc a teraz nie wiem, tak mi ta cebra w głowie zawrocila O ile wszystko pojdzie zgodnie z planem i będzie kasa to za rok jakąś cebre 600 planuje zakupić, na razie ta lekko się poducze, ale ma zajebistego kopa
Jeszcze nigdy na ścigu 600cc nie jechałem, ale na quadzie 600cc to miał pierdolnięcie!
Ostatnio edytowany przez Rafik (2015-05-03 21:38:14)
Offline
Cebrą pojezdzilem ostatni dzien i sruu, wujek pojechal, lezka sie zakrecila bo zakochalem sie w hondzie. Dobra, trudno. Pojezdzilem za to sporo k125 znow, wczoraj wzialem sie za gaznik i w koncu chodzi jak trzeba, tylko do tego wpadl nowy problem.. A mianowicie śruba ta dolna od regulacji mieszanki musiała zostać wykręcona bardzo żeby równo pracował itd. No i przy wibracjach odkreca sie i wypada, wiec owinalem ja nitka (jej gwint) i ciezko bylo ale wkrecilem ja idealnie ale balem sie ze znow wypadnie wiec nałożyłem na nia kawalek uszczelki materiałowej ale chce to jakos normalnie zabezpieczyc, pomożecie?
Offline
To on jezdzi na takiej mieszance ?
Offline
Tak i to perfekcyjnie, nie ma szarpnięć, idealnie schodzi z obrotów i równo pracuje, zaraz filmik wstawię.
Offline
Myślę że tą uszczelkę po prostu mocno drutem owinę i powinno być okej. A teraz Romet jakby kopa dostał i lepiej się na obroty wkręca, więc czemu nie tak?
Offline
https://www.youtube.com/watch?v=EKENyYLgIAQ o to filmik z pracy po regulacji.
Tak wiem, zaworki wyregulować, zajmę się tym w przyszły weekend.
Offline
wcześniej mi się zatrzymywał na kilka sek po dodaniu gazu, teraz dla mnie jest znaczna różnica
Offline