Ogłoszenie


#1 2014-05-17 10:38:00

 Aspire83

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Końskie , Świetokrzyskie
Zarejestrowany: 2013-07-15
Posty: 44
Punktów :   
Pojazd: Romet ZetKa 50
Wiek: 15

[Problem] Cylinder 80cc

Witam ! Zakupiłem sam cylinder 80cc  bez glowicy , ponieważ slyszałem , że z seryjna głowica też da sie jezdzić . Wczoraj zabrałem się za montaż i wszystko ładnie  wychodziło do czasu  , gdy zamontowalem już ta seryjna głowicę na cylinder 80.  Problem polega na tym , że jak kręce magnetem to cylinder trze o zawory w seryjnej głowicy . Nie mam pojecia czemu tak sie dzieje Wiem , ze sa osoby , ktore jezdziły na samym cylku 80 i jakoś to jezdziło . Czy mam dotrzec lekko tłok papierem ściernym czy lepiej byłoby podtoczyć seryjna glowicę ? A i chciałem jeszcze zapytać czy glowica 80 ma to podtoczenie ?


"Lubie zapierdalać "

Offline

 

#2 2014-05-17 10:39:10

 karol123

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Ok. Rzeszowa
Zarejestrowany: 2011-06-30
Posty: 643
Punktów :   
Pojazd: Honda NSR 125/50
Wiek: 18

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Sprzedam Ci moją głowice od 50cc


[sygnatura za duża]

Offline

 

#3 2014-05-17 10:49:23

 Aspire83

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Końskie , Świetokrzyskie
Zarejestrowany: 2013-07-15
Posty: 44
Punktów :   
Pojazd: Romet ZetKa 50
Wiek: 15

Re: [Problem] Cylinder 80cc

A czym sie różni twoja głowica 50 od mojej 50 ??

Ostatnio edytowany przez Aspire83 (2014-05-17 13:30:27)


"Lubie zapierdalać "

Offline

 

#4 2014-05-17 14:18:32

 Aspire83

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Końskie , Świetokrzyskie
Zarejestrowany: 2013-07-15
Posty: 44
Punktów :   
Pojazd: Romet ZetKa 50
Wiek: 15

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Prosze o w miare szybką pomoc bo romet lezy w kawałkach w garażu


"Lubie zapierdalać "

Offline

 

#5 2014-05-17 15:24:41

 Gost Rider

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Mechowo
Zarejestrowany: 2011-06-18
Posty: 833
Punktów :   11 
Pojazd: Romet ZXT 125 & Dafier HW50B
Wiek: 35
WWW

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Jeżeli chcesz aby ten zestaw jako tako działał to musisz zastąpić seryjny tłok z silnika FMB który ma średnice 47 mm na tłok od silnika QMB czyli skutera .Tłok od silnika 139QMB,QMA czy GY6 Hondy mają denko tłoka wklęsłe co powoduje  że zawory nie kolidują z tłokiem.


Po czym poznać dobrego motocyklistę?
Po umiejętności przewidywania i krytycznego traktowania własnych umiejętności.
Dobry motocyklista nie lekceważy praw fizyki, zawsze podchodzi z dużą nieufnością do innych uczestników ruchu, z góry zakłada, co dany delikwent może zrobić i jak wówczas będzie się ratował. Stara się myśleć także za innych.

Offline

 

#6 2014-05-17 15:30:20

 Aspire83

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Końskie , Świetokrzyskie
Zarejestrowany: 2013-07-15
Posty: 44
Punktów :   
Pojazd: Romet ZetKa 50
Wiek: 15

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Dzięki za rade a zeszlifowanie tego tłoka (wypuklego) od 80 nic nie da ?


"Lubie zapierdalać "

Offline

 

#7 2014-05-17 16:02:24

 Dodge

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Zarejestrowany: 2013-04-11
Posty: 266
Punktów :   
Pojazd: Romet Z150 MZ ETZ 250
Wiek: 20

Re: [Problem] Cylinder 80cc

szlifowanie tłoka haha

Offline

 

#8 2014-05-17 16:31:50

 wfinger

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2012-03-02
Posty: 989
Punktów :   14 
Pojazd: Zk+72cc Octavia 1.9TDI Rider
Wiek: Easy Rider 1955 :)

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Aspire83 napisał:

Dzięki za rade a zeszlifowanie tego tłoka (wypuklego) od 80 nic nie da ?

eeech szkoda gadać... zeszlifować ? może jeszcze o asfalt ? kurcze ile razy to było wałkowane, trzeba było kupić zestaw.

Offline

 

#9 2014-05-17 16:50:36

 Aspire83

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Końskie , Świetokrzyskie
Zarejestrowany: 2013-07-15
Posty: 44
Punktów :   
Pojazd: Romet ZetKa 50
Wiek: 15

Re: [Problem] Cylinder 80cc

No dobra użyłem złego określenia , co nie jest powodem do śmiechu ...
Wracając do tematu , czy da sie zrobić cokolwiek z ta obecna głowicą  i tym cylindrem 80 czy nie ?


"Lubie zapierdalać "

Offline

 

#10 2014-05-17 16:55:37

 wfinger

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2012-03-02
Posty: 989
Punktów :   14 
Pojazd: Zk+72cc Octavia 1.9TDI Rider
Wiek: Easy Rider 1955 :)

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Aspire jesteś nie od dzisiaj na forum tyle razy było gadane żeby kupować cały zestaw bo cylek to półśrodek, można wsadzić wklęsły od QMB jak pisze Gost ale to prawdę powiedziawszy g... da nie lepiej złożyć z powrotem 50-tke uzbierać na głowicę i złożyć kompletne 72cc ?
wcale się nie śmiałem buźka była w dół to był raczej sarkazm

Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-05-17 16:57:28)

Offline

 

#11 2014-05-17 17:00:28

 Aspire83

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Końskie , Świetokrzyskie
Zarejestrowany: 2013-07-15
Posty: 44
Punktów :   
Pojazd: Romet ZetKa 50
Wiek: 15

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Chodzilo mi raczej o reakcje użytkownika Dodge . To zostaje mi tylko zamowic glowice 80.


"Lubie zapierdalać "

Offline

 

#12 2014-05-20 20:21:33

 krzychu91333

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

9925108
Skąd: Leżajsk RLE
Zarejestrowany: 2013-03-11
Posty: 75
Punktów :   
Pojazd: zetKA 80 14/38
Wiek: 18

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Witam. Nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tu.
Mam mały problem z zetką. Zmieniłem dwa tygodnie temu zestaw na 72 cc i docierałem go przez 500 km i teraz chciałem spróbować jak to idzie przy większym odkręceniu manetki. Niestety silnik kręci się do niecałe 8.5 tyś obr i prędkość to ok 70-75 (na jedynce wykręci więcej obr). Świeca ma dość ładny kolor kawy z mlekiem, jednak podniesienie iglicy lub zwiększenie dawki paliwa powoduje że silnik zaczyna ''kaszleć''. Mam zmieniony filtr na taki walec gąbkowy, coś w stylu stożka tylko zamiast drutu jest gąbka. Próbowałem już różne kombinacje (iglica, regulacja gaźnika, oryginalny i ten nowy filtr, zmieniałem świecę) jednak on nie daje rady więcej. A te 8 tyś mam przy 3/4 odkręcenia manetki. Przy jechaniu pod górkę prędkość praktycznie nie spada. Może mi ktoś doradzić w czym jest problem?


'W uszach szum
W oczach łzy
Na liczniku 33'
Przebieg: 19 marzec 2013 - 31 grudzień 2013 -6663.9 km    | ZAKOŃCZONY
               1 styczeń 2014 -  4 lipiec 2014   - 9900 km

Offline

 

#13 2014-05-20 20:25:54

 iktorn

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

45998031
Skąd: Opoczno
Zarejestrowany: 2011-12-15
Posty: 227
Punktów :   
Pojazd: GS500E + Lanos 1.6 106KM

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Jaki problem? Tyle idzie na 72cc


PUNX NOT DEAD!

Offline

 

#14 2014-05-20 20:33:38

 krzychu91333

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

9925108
Skąd: Leżajsk RLE
Zarejestrowany: 2013-03-11
Posty: 75
Punktów :   
Pojazd: zetKA 80 14/38
Wiek: 18

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Na forum mówili że leci 85 a nie 70...

Ostatnio edytowany przez krzychu91333 (2014-05-20 20:33:59)


'W uszach szum
W oczach łzy
Na liczniku 33'
Przebieg: 19 marzec 2013 - 31 grudzień 2013 -6663.9 km    | ZAKOŃCZONY
               1 styczeń 2014 -  4 lipiec 2014   - 9900 km

Offline

 

#15 2014-05-20 20:48:40

 pudlosky

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: SBL
Zarejestrowany: 2014-02-08
Posty: 16
Punktów :   
Pojazd: Zetka 72ccm, peugeot 207
Wiek: 23

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Wydaje mi się że po prostu przełożenie napędu Cie juz nie puszcza, jakie masz zębatki?

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Wisła Luxury Loft Apartment