14/38
Offline
Ogólnie to zetka jest cięzkim mułem z szerokim kapciem na 16 calowym kole, i to wpierw powinno się zmienić na węższe i większe przy tak kieliszkowej pojemności.
Offline
Myslalem ze to bd mocniejsze i po prostej bujnie sie chociaz do tych 80 km/h
Offline
GuMiS napisał:
Ogólnie to zetka jest cięzkim mułem z szerokim kapciem na 16 calowym kole, i to wpierw powinno się zmienić na węższe i większe przy tak kieliszkowej pojemności.
Podpisuję się pod tym obiema rękami.Zetka to jest motorower do lansu.
Offline
Gost Rider napisał:
GuMiS napisał:
Ogólnie to zetka jest cięzkim mułem z szerokim kapciem na 16 calowym kole, i to wpierw powinno się zmienić na węższe i większe przy tak kieliszkowej pojemności.
Podpisuję się pod tym obiema rękami.Zetka to jest motorower do lansu.
Absolutnie się z tymi opiniami nie zgadzam Zetka w wersji 72cc jest idealnym motocyklem na pierwszy raz, jak i idealnym moto do miasta i na kilkudziesięciokilometrowe wycieczki. Żwawo wkręca się na obroty, sprawnie przyśpiesza, w mieście utrzymuje się w ruchu z samochodami, bardzo mało pali, praktycznie poza zegarami(podobno) mało awaryjna, można by się przyczepić do powłok, chromy i lakier takie sobie ale jak się przypilnuje jest ok. A co do lansu i mułowatości: nie widzę lansu, normalny naked jakich wiele, bez udziwnień, a mułowatość ?, jak ktoś chce jeździć zwijając asfalt na koła to proszę bardzo są szlifierki. Zetka jest motorowerem turystycznym i jedyne co ją boli to fabryczny silniczek 50cc który nie daje rady(sorry takie mamy przepisy) 72cc już daje radę.
GuMiS pewnie że Benzer Na węższych 18 poradzi sobie lepiej
Krzychu91333 Na 72cc 14/38 vmax z wiatrem i z górki chwilowo może i 85, vmax po prostej 80, prędkość codzienna podróżna ok 70 góra 75
więcej nie katując silnika nie wyciśniesz, obrotomierza na prostym nie zamkniesz(góra 9 tyś)
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-05-21 17:07:41)
Offline
Zamkniesz, zamkniesz obrotmierz, ale nie Zetką
No lepiej idzie bo w Zetce tylne koło jest pod 125tke a nie pod 50 I gdybym miał Zetke to bym wstawił sobie takie koło jak w Astonie
Zetka jest awaryjna, po za silnikiem, który jest doskonały A jak ktoś twierdzi, że nie jest awaryjna to po prostu użytkownicy niektórzych zetek to ...
Offline
Dziś testowałem swoją zetkę i mam problem z tymi zegarami bo prędkościomierz przy 70 kmph lata od 60 do 80 i ciężko zorientować się jaka jest prędkość a obrotomierz znowu dochodzi do 8 tyś i obr silnika rosną a wskazówka zaczyna się cofać -.-
Ja uważam że nie jest aż tak strasznie awaryjna. W ciągu roku zrobiłem jakieś 8 tyś km więc troche nią jeżdże a z awarii to te zegary, spalony przerywacz kierunków noi chyba tyle. ;] ogólnie jak się bujnie to jest spoko ale liczyłem że będzie lepszy moment obr.
Offline
witam. mam problem, a mianowicie zamontowałem zestaw 80cc ustawiłem rozrząd na znakach zawory poprawnie wszystko wydaje mi sie ze ok zrobilem a zetka jak kopie w kopniak to zecia odpala na piarda ale nagle slysze walenie w silniku i gasinie w przeciągu sek.... rozrząd ustawilem na znakach zawór wydechowy na ciasny 0.6 a ssacy na normalny 0.5 i nie kumam wyglada jak by zawór dolotowy walil na klawiaturze ....
Ostatnio edytowany przez przemo01-93 (2014-06-11 23:33:23)
Offline
ma być łuźny 0,06 a nie ciasny, bo prawidlowy wydech ma miec 0,07, ale wątpie, ze problem w zaworach.
Offline
mój błąd.... ale reszte ustawilem dobrze.... jak ją przytrzymam na gazie( wiadomo mniejsza dawka paliwa(gaźnik nie ustawiony) to nie gasnie...ale klepie jak....
Ostatnio edytowany przez przemo01-93 (2014-06-11 23:36:20)
Offline
Pany byłem dzisiaj z tym u mechanika i powiedział ze to nie są zawory... ze coś źle mogłem założyć... proszę więc osoby które to zakładali o wytłumacze jak np założyli ten tłok z napisem in ... jak załozyli popychacze zaworów itp....prosze o pomoc
Ostatnio edytowany przez przemo01-93 (2014-06-12 16:57:22)
Offline
Kromas napisał:
Te zawory w 80cc podobno klepia nawet jak sa dobrze wyregulowane. A jak nie gaśnie jak gaz trzymasz to poprostu regulacja gaźnika. Też tak miałem.
zawory mi nie klepią jak są dobrze wyregulowane wystarczy przełożyć śrubki regulacyjne zaworów z głowicy 50ccm które się nie rozbijają jak z głowicy 80ccm
Offline
Panowie Naprawde prosze o pomoc bo widzę że temat jest zlewany... pojechałm do mechanika(junak) ustawił zawory i klepią ustawiał na oko i na moje oko też luz jest ok ale on nadal klepie i to tak w miare glośno..... wiem ze podobno zetki tak mają na cyl 72 ale zeby aż tak...??? prosze o pomoc kogoś kto zakladal cyl 72 a nie tylko przypuszcza
Offline
na oko to chłop w szpitalu zmarł... zawory ssący na 0,05 a wydechowy 0,07 i tez wymień śrubki regulacyjne z głowicy 50ccm i nie mają prawa klepać i nie ma tu nic trudnego lub tez wydechowy na luźne 0,05
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2014-06-16 17:46:48)
Offline