Ogłoszenie


#16 2014-05-20 21:07:39

 krzychu91333

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

9925108
Skąd: Leżajsk RLE
Zarejestrowany: 2013-03-11
Posty: 75
Punktów :   
Pojazd: zetKA 80 14/38
Wiek: 18

Re: [Problem] Cylinder 80cc

14/38


'W uszach szum
W oczach łzy
Na liczniku 33'
Przebieg: 19 marzec 2013 - 31 grudzień 2013 -6663.9 km    | ZAKOŃCZONY
               1 styczeń 2014 -  4 lipiec 2014   - 9900 km

Offline

 

#17 2014-05-20 21:43:59

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Ogólnie to zetka jest cięzkim mułem z szerokim kapciem na 16 calowym kole, i to wpierw powinno się zmienić na węższe i większe przy tak kieliszkowej pojemności.


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#18 2014-05-21 08:21:48

 krzychu91333

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

9925108
Skąd: Leżajsk RLE
Zarejestrowany: 2013-03-11
Posty: 75
Punktów :   
Pojazd: zetKA 80 14/38
Wiek: 18

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Myslalem ze to bd mocniejsze i po prostej bujnie sie chociaz do tych 80 km/h


'W uszach szum
W oczach łzy
Na liczniku 33'
Przebieg: 19 marzec 2013 - 31 grudzień 2013 -6663.9 km    | ZAKOŃCZONY
               1 styczeń 2014 -  4 lipiec 2014   - 9900 km

Offline

 

#19 2014-05-21 10:49:13

 Gost Rider

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Mechowo
Zarejestrowany: 2011-06-18
Posty: 833
Punktów :   11 
Pojazd: Romet ZXT 125 & Dafier HW50B
Wiek: 35
WWW

Re: [Problem] Cylinder 80cc

GuMiS napisał:

Ogólnie to zetka jest cięzkim mułem z szerokim kapciem na 16 calowym kole, i to wpierw powinno się zmienić na węższe i większe przy tak kieliszkowej pojemności.

Podpisuję się pod tym obiema rękami.Zetka to jest motorower do lansu.


Po czym poznać dobrego motocyklistę?
Po umiejętności przewidywania i krytycznego traktowania własnych umiejętności.
Dobry motocyklista nie lekceważy praw fizyki, zawsze podchodzi z dużą nieufnością do innych uczestników ruchu, z góry zakłada, co dany delikwent może zrobić i jak wówczas będzie się ratował. Stara się myśleć także za innych.

Offline

 

#20 2014-05-21 16:56:11

 wfinger

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2012-03-02
Posty: 989
Punktów :   14 
Pojazd: Zk+72cc Octavia 1.9TDI Rider
Wiek: Easy Rider 1955 :)

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Gost Rider napisał:

GuMiS napisał:

Ogólnie to zetka jest cięzkim mułem z szerokim kapciem na 16 calowym kole, i to wpierw powinno się zmienić na węższe i większe przy tak kieliszkowej pojemności.

Podpisuję się pod tym obiema rękami.Zetka to jest motorower do lansu.

Absolutnie się z tymi opiniami nie zgadzam Zetka  w wersji 72cc jest idealnym motocyklem na pierwszy raz, jak i  idealnym moto do miasta i na kilkudziesięciokilometrowe wycieczki. Żwawo wkręca się na obroty, sprawnie przyśpiesza, w mieście utrzymuje się w ruchu z samochodami, bardzo mało pali, praktycznie poza zegarami(podobno) mało awaryjna, można by się przyczepić do powłok, chromy i lakier takie sobie ale jak się przypilnuje jest ok. A co do lansu i mułowatości: nie widzę lansu,  normalny naked jakich wiele, bez udziwnień, a mułowatość ?, jak ktoś chce jeździć zwijając asfalt na koła to proszę bardzo są szlifierki. Zetka jest motorowerem turystycznym i jedyne co ją boli to fabryczny silniczek 50cc który nie daje rady(sorry takie mamy przepisy) 72cc już daje radę.
GuMiS pewnie że Benzer Na węższych 18 poradzi sobie lepiej
Krzychu91333 Na 72cc 14/38 vmax z wiatrem i z górki chwilowo może i 85, vmax po prostej 80, prędkość codzienna podróżna ok 70 góra 75
więcej nie katując silnika nie wyciśniesz, obrotomierza na prostym nie zamkniesz(góra 9 tyś)

Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-05-21 17:07:41)

Offline

 

#21 2014-05-21 17:50:14

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Zamkniesz, zamkniesz obrotmierz, ale nie Zetką
No lepiej idzie bo w Zetce tylne koło jest pod 125tke a nie pod 50 I gdybym miał Zetke to bym wstawił sobie takie koło jak w Astonie
Zetka jest awaryjna, po za silnikiem, który jest doskonały A jak ktoś twierdzi, że nie jest awaryjna to po prostu użytkownicy niektórzych zetek to ...


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#22 2014-05-21 21:14:53

 krzychu91333

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

9925108
Skąd: Leżajsk RLE
Zarejestrowany: 2013-03-11
Posty: 75
Punktów :   
Pojazd: zetKA 80 14/38
Wiek: 18

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Dziś testowałem swoją zetkę i mam problem z tymi zegarami bo prędkościomierz przy 70 kmph lata od 60 do 80 i ciężko zorientować się jaka jest prędkość a obrotomierz znowu dochodzi do 8 tyś i obr silnika rosną a wskazówka zaczyna się cofać -.-
Ja uważam że nie jest aż tak strasznie awaryjna. W ciągu roku zrobiłem jakieś 8 tyś km więc troche nią jeżdże a z awarii to te zegary, spalony przerywacz kierunków noi chyba tyle. ;] ogólnie jak się bujnie to jest spoko ale liczyłem że będzie lepszy moment obr.


'W uszach szum
W oczach łzy
Na liczniku 33'
Przebieg: 19 marzec 2013 - 31 grudzień 2013 -6663.9 km    | ZAKOŃCZONY
               1 styczeń 2014 -  4 lipiec 2014   - 9900 km

Offline

 

#23 2014-06-11 22:55:48

 przemo01-93

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Wągrowiec
Zarejestrowany: 2014-02-26
Posty: 58
Punktów :   
Pojazd: ROMET ZK50
Wiek: 21

Re: [Problem] Cylinder 80cc

witam. mam problem, a mianowicie zamontowałem zestaw 80cc ustawiłem rozrząd na znakach zawory poprawnie wszystko wydaje mi sie ze ok zrobilem a zetka jak kopie w kopniak to zecia odpala na piarda ale nagle slysze walenie w silniku i gasinie w przeciągu sek.... rozrząd ustawilem na znakach zawór wydechowy na ciasny 0.6 a ssacy na normalny 0.5 i nie kumam wyglada jak by zawór dolotowy walil na klawiaturze ....

Ostatnio edytowany przez przemo01-93 (2014-06-11 23:33:23)


Motocyklistom nie czyni Cię to że masz motocykl!, Motocyklistom czyni z Ciebie to ze wkładasz w Swoją maszynę własne serce, cząstkę siebie.
To że jeździsz motocyklem nie czyni Cie BIKEREM! Jesteś nim dopiero w tedy gdy potrafisz zrobić wszystką Twoją maszyną  czego inni "motocykliści" nie potrafią!, Jesteś nim gdy cieszy Cię każda sekunda spędzona na motocyklu, gdy nie umiesz bez tego żyć.

Offline

 

#24 2014-06-11 23:15:27

 GuMiS

http://i.imgur.com/rGxTz7E.png

Skąd: Belgiè, Brussel
Zarejestrowany: 2011-08-08
Posty: 3381
Punktów :   28 
Pojazd: Romet Z150
Wiek: 23

Re: [Problem] Cylinder 80cc

ma być łuźny 0,06 a nie ciasny, bo prawidlowy wydech ma miec 0,07, ale wątpie, ze problem w zaworach.


Ciągle się przemieszczam,
uciekam przed słońcem i deszczem,
jeżdżę, nie wiem kiedy skończę nareszcie,
gdzie mieszkam, gdzieś tam w jakimś mieście,
jak królewna śnieżka za siedmioma, w swym królestwie.

Offline

 

#25 2014-06-11 23:34:46

 przemo01-93

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Wągrowiec
Zarejestrowany: 2014-02-26
Posty: 58
Punktów :   
Pojazd: ROMET ZK50
Wiek: 21

Re: [Problem] Cylinder 80cc

mój błąd.... ale reszte ustawilem dobrze.... jak ją przytrzymam na gazie( wiadomo mniejsza dawka paliwa(gaźnik nie ustawiony) to nie gasnie...ale klepie jak....

Ostatnio edytowany przez przemo01-93 (2014-06-11 23:36:20)


Motocyklistom nie czyni Cię to że masz motocykl!, Motocyklistom czyni z Ciebie to ze wkładasz w Swoją maszynę własne serce, cząstkę siebie.
To że jeździsz motocyklem nie czyni Cie BIKEREM! Jesteś nim dopiero w tedy gdy potrafisz zrobić wszystką Twoją maszyną  czego inni "motocykliści" nie potrafią!, Jesteś nim gdy cieszy Cię każda sekunda spędzona na motocyklu, gdy nie umiesz bez tego żyć.

Offline

 

#26 2014-06-12 00:32:29

Kromas

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Zarejestrowany: 2011-06-11
Posty: 76
Punktów :   
Pojazd: Inca Tribe 125-k
Wiek: 21

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Te zawory w 80cc podobno klepia nawet jak sa dobrze wyregulowane. A jak nie gaśnie jak gaz trzymasz to poprostu regulacja gaźnika. Też tak miałem.

Offline

 

#27 2014-06-12 01:19:09

 przemo01-93

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Wągrowiec
Zarejestrowany: 2014-02-26
Posty: 58
Punktów :   
Pojazd: ROMET ZK50
Wiek: 21

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Pany byłem dzisiaj z tym u mechanika i powiedział ze to nie są zawory... ze coś źle mogłem założyć... proszę więc osoby które to zakładali o wytłumacze jak np założyli ten tłok z napisem in ... jak załozyli popychacze zaworów itp....prosze  o pomoc

Ostatnio edytowany przez przemo01-93 (2014-06-12 16:57:22)


Motocyklistom nie czyni Cię to że masz motocykl!, Motocyklistom czyni z Ciebie to ze wkładasz w Swoją maszynę własne serce, cząstkę siebie.
To że jeździsz motocyklem nie czyni Cie BIKEREM! Jesteś nim dopiero w tedy gdy potrafisz zrobić wszystką Twoją maszyną  czego inni "motocykliści" nie potrafią!, Jesteś nim gdy cieszy Cię każda sekunda spędzona na motocyklu, gdy nie umiesz bez tego żyć.

Offline

 

#28 2014-06-12 19:48:13

 zetka50

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

15909310
Skąd: Woj. Podlaskie
Zarejestrowany: 2010-11-14
Posty: 1641
Punktów :   14 
Pojazd: YAMAHA FZ6
Wiek: 24

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Kromas napisał:

Te zawory w 80cc podobno klepia nawet jak sa dobrze wyregulowane. A jak nie gaśnie jak gaz trzymasz to poprostu regulacja gaźnika. Też tak miałem.

zawory mi nie klepią jak są dobrze wyregulowane wystarczy przełożyć śrubki regulacyjne zaworów z głowicy 50ccm  które się nie rozbijają jak z głowicy 80ccm


Zetka By Zetka50.    SPRZEDANA   
Romet K125 By Zetka50. Romet Sprzedany
Zapraszam na aktywna grupę na fb  https://www.facebook.com/groups/761751657358910/
Pomogłem Daj +

Offline

 

#29 2014-06-16 16:56:28

 przemo01-93

http://i.imgur.com/YzRVJ7Y.png

Skąd: Wągrowiec
Zarejestrowany: 2014-02-26
Posty: 58
Punktów :   
Pojazd: ROMET ZK50
Wiek: 21

Re: [Problem] Cylinder 80cc

Panowie Naprawde prosze o pomoc bo widzę że temat jest zlewany... pojechałm do mechanika(junak) ustawił zawory i klepią ustawiał na oko i na moje oko też luz jest ok ale on nadal klepie i to tak w miare glośno..... wiem ze podobno zetki tak mają na cyl 72 ale zeby aż tak...??? prosze o pomoc kogoś kto zakladal cyl 72 a nie tylko przypuszcza


Motocyklistom nie czyni Cię to że masz motocykl!, Motocyklistom czyni z Ciebie to ze wkładasz w Swoją maszynę własne serce, cząstkę siebie.
To że jeździsz motocyklem nie czyni Cie BIKEREM! Jesteś nim dopiero w tedy gdy potrafisz zrobić wszystką Twoją maszyną  czego inni "motocykliści" nie potrafią!, Jesteś nim gdy cieszy Cię każda sekunda spędzona na motocyklu, gdy nie umiesz bez tego żyć.

Offline

 

#30 2014-06-16 17:42:50

 zetka50

http://i.imgur.com/5lRhRyE.png

15909310
Skąd: Woj. Podlaskie
Zarejestrowany: 2010-11-14
Posty: 1641
Punktów :   14 
Pojazd: YAMAHA FZ6
Wiek: 24

Re: [Problem] Cylinder 80cc

na  oko to chłop w szpitalu zmarł... zawory ssący na 0,05  a wydechowy 0,07  i tez wymień śrubki regulacyjne z głowicy 50ccm   i nie mają prawa klepać i nie ma tu nic trudnego  lub tez wydechowy na luźne 0,05

Ostatnio edytowany przez zetka50 (2014-06-16 17:46:48)


Zetka By Zetka50.    SPRZEDANA   
Romet K125 By Zetka50. Romet Sprzedany
Zapraszam na aktywna grupę na fb  https://www.facebook.com/groups/761751657358910/
Pomogłem Daj +

Offline

 
Liczniki

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.worldhotels-in.com Skup monet Warszawa