No i kupiony wczoraj 4.08.2014 za 2000 zł
Przebieg 6700 km.
Niby olej ma nowy, ale jak tylko będzie przypływ gotówki od razu wymienię.
Stan jak widać na foto, jedynie przednia owiewka do wymiany, która już była połamana, posklejana, powkręcana na wkręty, no a wczoraj ją dobiłem XD, ale jutro zrobię ją na klej, blache i nity .
(Stacyjke już zrobiłem na wkręty i klej, takze nie będę kupował )
Ktoś nim kiedyś leżał na prawej stronie bo leciutko jest wgnieciony bak i byłzdrapany lakier i ruda wyszła, ale już to zrobiłem
Offline
Ładny sprzęt. Pionowe 125 to jest to!
Offline
Hmm tylko jak założyć te uchyty na lampe okrągłą? Trzeba chyba lagi wyjmować, żeby przełożyć? Bo nie widzę teraz tego wzorkowo
Po za tym, wycinć ten "katalizator"? Swoją drogą chyba w nim mi brzęczy w zakresie 5-7k i to jedyne co w nim brzęczy, po za tym wywalę też to gówno co wychodzi z głowicy no ten zawirowywacz czy jak to tam się zwie, po prostu zatkam jak w astonie.
Offline
niby czemu? W Astonie zatkalem i bylo ok, a zmiamiar zatakania mam, ponieważ wywalam oryginalna puche filtra powietrza i wchodzi stozek, a w oryginalny filtr wchodzi rura od tego gowna.
Offline
ja w benzerze tego wg nie miałem xD
Offline
Dokładnie hehe, a Ty Pick zatykałeś to?
Nasił w 50tce też nie miałem, tylko w 125 ;D
Offline
Spoko, nie bede tego niszczył, może się przydać
Po za tym, licznikowe 110km/h jak już lece na maksa
Offline
Ja w Zetce zatkałem to coś. Nie wiecie czy teraz od ręki można takie Z125 dostać?
Offline
Nowego to raczej nie dostaniesz bo chyba już nie produkują, ale z tego co wiem to ruszyła produkcja K125. Po za tym szukaj na tablicy/allegro w dobrym stanie za nie wielkie pieniądze można znaleźć sporo fajnych sprzętów.
Offline
Właśnie ostrze zęby na K125 (raczej nowego), myślę, że to będzie dobry zakup jak do niego dojdzie.
Offline