Witam wszystkich,
chciałem przedstawić Wam Rometa CRS 50 po drobnych przeróbkach wizualnych.
Mechanicznie nic nie zmienione, jdeynie doprowadzone po ładu po dwóch poprzednich właścicielach.
Romet ma przejechane 2600km.
W przyszłości chciałbym wymienić opony i zwiększyć pojemność do 70cm, ew. nowy silnik np. od Rometa K 125.
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez dalasss (2014-10-05 11:45:31)
Offline
Te lusterka bardzo fajnie wyglądają Ogólnie fajna maszyna, ale idź do działu "Powitalnia" jeszcze i będzie okej
Offline
Też mam Crsa 2010. Fajnie się nim śmiga po wymianie modułu na odblokowany Ja w swoim jak narazie tylko ten moduł i na tył kostke dałem bo ta opona oryginał to lipa wg mnie. Super się ten Twój prezentuje.
Offline
Himlu, Siwy miał 200ccm albo te 250. No i białego
Offline
Offline
Slawkowski napisał:
W czarnym macie wygląda bomba.
Dla mnie też, już ktoś na forum miał w czarnym macie, wygląda rewela, nie przebajerowany, gratuluję pomysłu.
Offline
Teraz jakby jeszcze silnik jakis od 125 dal albo i wiekszy i nic tylko najladniejszy crs na forum Cal czas tymi lusterkami sie jaram, zajebiste
Offline
Dzięki za pozytywne komentarze:)
Lusterka są Oxforda.
http://motopasja.pl/pl/p/Lusterka-monto … ord./10825
Często używane przez jeżdżących na supermoto.
Mi też się spodobały ponieważ tradycyjne podwyższają motor, psują linię a poza tym są za wąskie i mało widziałem.
Błotnik jest od Cagivy Mito 125. Kupiłem go żeby zmienić styl Crs'a.
Wiadomo że temu Rometowi do supermoto wiele brakuje, jeśli chodzi o wygląd, oczywiście.
Lagi są krótkie i poprzedni błotnik trochę nie pasował.
Przynajmniej mi tak się wydaje
Ostatnio edytowany przez dalasss (2014-10-07 18:57:25)
Offline
Możesz mi napisać na PW albo tutaj czym i jak zrobiłeś te plastiki ? Długo to czasu zajmuje ? Bo też mam zamiar wszystkie na czarno pojechać Super wygląda. Ten błotnik z tyłu obciąłeś do rejestracji czy jest to jakiś inny ? Bo nie widać a wygląda to lepiej niż taki długi jak w oryginale.
Ostatnio edytowany przez RadekCrs50 (2014-10-07 20:18:13)
Offline
Wszystkie plastiki malowałem lakierem w sprayu - czarny satynowy - taki wygląda fajnie dzięki lekkiemu połyskowi.
Najpierw matujesz na specjalną zieloną gąbką - taka zielona lub szara ale można użyć gąbki kuchennej, która z jednej strony ma taki zielony szorstki materiał. Jest to tak naprawdę to samo. Lecisz na sucho.
Potem odtłuszczasz dobrze zmywaczem lub rozpuszczalnikiem. Trzeba tylko uważać czy rozpuszczalnik nie jest za mocny i nie rozpuszcza plastików.
Potem malujesz sprayem, lepiej dwie warstwy mniejszą ilością. Wtedy unikniesz spływania farby. To w zasadzie tyle.
Można dać podkład pod farbę, ale to tylko wtedy jeśli masz zniszczone plastiki lub dawałeś szpachel (wtedy papier ścierny na mokro - i matujesz podkład).
No i wiadomo że lakier bezbarwny na koniec zabezpieczy kolor przed ścieraniem.
Jestem lakiernikiem. Maluję takim sposobem w garażu rowery i inne rzeczy i efekt jest całkiem fajny a koszt to kilkadziesiąt złotych.
Błotnik skracałem.
Podniosłem odblask pod samą rejestrację, uciąłem ten cały dół - jakieś 10cm i potem boki po skosie żeby to jakoś lepiej wyglądało.
Ten chiński plastik łatwo się tnie
Możesz napisać coś o tym odblokowanym module?
Jaki to model itp, bo mój Romet jedzie 60km/h wg licznika i dochodzi do 8,5 tys. obrotów.
Sam nie wiem czy mój był zmieniany.
Ostatnio edytowany przez dalasss (2014-10-08 16:23:35)
Offline
Moduł był zmieniany, zablokowany kręci do 7.2-7.5tyś obrotów max i odcinka, łatwo sprawdzić odblokowany przegazowany na wrzuconym luzie powinien zamknąć obrotek(tylko nie przesadzaj wystarczy że wejdzie na czerwone )
co do modelu, każdy moduł odblokowany do chińskich 4t byle się piny w kostce zgadzały nawet za 15zł, żadne hiper/super/złote szkoda kasy tak samo pojedzie.
Ostatnio edytowany przez wfinger (2014-10-08 17:03:07)
Offline