Jesteś lakiernikiem i taką fuszerę odpie**alasz? No nieźle Ja bym za nic Ci roweru nie dał. Zobaczysz, że ten lakier Ci dłużej niż 2-3 lata nie wytrzyma i będziesz go odnawiał. Porównaj sobie twoje dzieło na żywo z jakąś maszyną malowaną pistoletem przez prawdziwego lakiernika, to zobaczysz ogromną różnicę. Ale tu jest też ważna kwestia wytrzymałości tego lakieru.
Offline
Puszką za 10 zł przecież nie szkoda malować to psie grosze, a to czy wytrzyma rok czy pięć to zależy od różnych czynników, po za tym może sobie psiknąć jeszcze raz .
Felgi robione sprayem, malowane 3 warstwami trzymają się juz 4 sezon (używane w lecie).
Offline
Witam po dłuższej przerwie.
Zmieniłem kilka drobnych rzeczy, a mianowicie:
- powróciłem do starego błotnika enduro
- założyłem filtr stożkowy gąbkowy - miałem małe problemy z wyregulowaniem gaźnika, ale już teraz chodzi ok
- kupiłem siatkę bagażową, która okazała się bardzo przydatna i jakoś tam wpływa na + jeśli chodzi o wygląd
Offline
Bardzo ładny i widać że zadbany, lakierek daje urok
Offline
Bardzo ładny CRS , i dobrze mu w czarnym
Co do błotnika przedniego , to jednak nadaje charakteru SM , dobra decyzja z jego montażem
Myślisz nad dodaniem mu paru kucyków więcej ?
Offline
Podtrzymuję nadal swoje zdanie, że CRS bardzo ładny, jeden z najładniejszych jak nie najładniejszy jaki widziałem.
Offline
Póki co zostaje 50cm.
Myślałem o 200 - 250cm, ale musiałbym zrobić prawo jazdy, do tego koszt silnika i przerejestrowanie.
Bardziej już sie wtedy opłaca się kupić coś większego (myślę o Super Tenere 750 ) a Crs'a będę trzymał jako drugiego.
Nie będę też już nic z nim kombinował, bo w sumie nie ma już co.
Jedynie za jakiś czas wymiana opon.
Pozdrowionka
Offline
Jak zmienisz pojemność na 72cc to nie musisz mieć prawajazdy. A nawet jakbyś miał, i przyznał się policji, że wsadziłeś 125 i dlatego prawko, to dowodzik papa. Niestety. A żeby tego crsa przerejestrować na motocykl, to trzeba ganiać po urzędach, rzeczoznawcach i kij wie jeszcze po czym.
Offline
większość osób tu na forum ma cylindry 72 i nic sobie z tego nie robią, wielkosc cylindra 72 i 50 zbytnio sie nie rózni, nie którzy nawet mają silniki 125, ja osobiscie bym wkłądał silnik 125 i nie przerejstrowywał, no tez trzeba troche uwazać z prękością nie wiadomo co za rogiem się czaii np: patrol. wiadomo ze to jest łamanie prawa, nikogo nie zachęcam, to jest moja osobista opinia
Offline
Witam,
z racji zimowej przerwy pozmieniałem troche w crs'ie, a mianowicie zamontowałem handbary oraz osłonę kierownicy.
Powróciłem także do starych lusterek.
To z powodu możliwego czepiania się w razie kontroli drogowej.
Oprócz tego czyszczenie opon, wymiana cewki oraz montaż podkładki ebonitowej pomiędzy gaźnikiem a króćcem...
W sumie to takie pierdoły
Ostatnio edytowany przez dalasss (2015-01-29 16:55:20)
Offline
Super wygląda! Na prawdę najpiękniejszy CRS jakiego widziałem To jest matowy, prawda? Jeżeli tak to przebija wszystko!
Offline