Witam posiadam motorower Zetka 50 mam przejechane ponad 200 km . Mam zablokowany moduł i smiga mi ze 40-45 licznikowe . Czemu przełożenie w zetce jest takie do dupy>>? Mieszkam w górach do domu mam taką średnią górę i za cholery na 2 nie chce wyjśc . Jeden kródkie a miedzy 1 a 2 taka różnika ze ja pier.... . Dodam silnik jest taki zamulony ze te 7 k rmp osiąga po 4 sec i nie wiem czy to jest wina złego dotarcia ( jak go kupiłem było 1.2 km i tak samo chodził ) mocy mu troche przybyło ale to nie jest 4.1 HP !!!!!! . Moje byłe moto (ogar 900 ) wylatywał na 3-ce przy 50 km/h co prawda 72 cmm ale do dużej rużnicy nie było w przyroście mocy . Próbwałem urzyć modułu odblokowanego niby kreci do tych 10 k ale i tka nie ma siły!!! . Tu się pojawia moje pytanie czy mam jakąś felerną ??? czy źle dodartą???? Czy na jakieś blokady ??? Ratujcie mnie bo się okropnie zawiodłem liczyłem że bedzie chodzić dobrze a tu taka nie miłą niespodzianka ;/ Liczę na odpowiedzi . Pozdrawiam
Chłopie popraw byki bo oczy bolą.//Srubekl
Offline
Jeżeli mając przejechane 200km i ty już jeździsz na 7 czy 10k RPM to nie licz na to, że kiedykolwiek podjedziesz pod tą górę na 2. Ja się pomęczyłem te 1000km na 6, 6,5k i teraz śmigam bez problemu pod górki na 3/4 zależy od górki i wkręca się ładnie, nie zamula, a wy narzekacie bo wam wiecznie spieszno do wszystkiego.
Offline
Oj zatyrałeś zetkę dając mu tak wysokie RPM . Możliwe jest złe dotarcie i moc się nie wyrobiła w raz z tym dotarciem . Nie wiem czy da się jeszcze ją uratować ale opiłki przy takich obrotach mogłu troszke poscierać wnętrze cylindra . Miałem kiedyś simsona z nowym cylindrem i dawałem mu do 7.5k obrotów na dotarciu niestety opiłki żelaca wyzłobiły rysy w cylindrze i nie miał mocy ten silnik bo była zła kompresja w cylindrze ... Może w 4T jest inaczej ale nie wiem dokładnie . Zetke docierałem spokojnie i swoją moc ma taką jaką powinna mieć
Offline
Źle mnie zrozumiliście chodzi lepiej niż po zakupie a silnik wiecej jak 7.5 jeszcze nie dostał . Jak jeżdżę to 1. 6-6.5 k 2. 5.5-6k 3. 6-6.5 4 nie wiecej jak 7k . 10 k rmp to było na luzie przez 3 sec tylko zobaczyć jak działa na odblokowanym .
Ostatnio edytowany przez esso1510i (2011-09-29 16:53:53)
Offline
GumiŚ123 napisał:
Jeżeli mając przejechane 200km i ty już jeździsz na 7 czy 10k RPM to nie licz na to, że kiedykolwiek podjedziesz pod tą górę na 2. Ja się pomęczyłem te 1000km na 6, 6,5k i teraz śmigam bez problemu pod górki na 3/4 zależy od górki i wkręca się ładnie, nie zamula, a wy narzekacie bo wam wiecznie spieszno do wszystkiego.
Ja tez swoja docieralem przez 1000 km i teraz czesto nawet nie musze redukowac na 3, chociaz to tez zalezy od gorki.
Ale maszyna dobrze chodzi ;D
Offline
ja zetke docierałem do 1800km a teraz mam zębatkę z przodu 15 tył oryginał i pod takie większe górki na 4 jadę 55/60 km/h co inne motorki wymiękają np zipp pro 50 który ma lepsze przyspieszenie bo ma jeszcze oryginał zębatki to zostaje z tyłu ;p
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2011-10-02 13:38:21)
Offline