Siema.
Mam takie pytanko :
Zamienilibyście swoje zetki na yamahe tzr albo aprillie rs o wartosci ok. 4000-4500 zl ???
Brak prefiksu, za następne zignorowanie regulaminu będzie ostrzeżenie // Grabar
Offline
Nie jeździłem ani jednym, ani drugim ( jak na razie czekam na Zetkę ) To zależy kto co lubi A mianowicie uściślając co do tych dwóch motorów:
-Yamaha Tzr V- max ok 100-110 km\h z tego co na Youtube widziałem, a Zetka 70 przy dobrym dotarciu, ale Tzr-ka to jest plastik fantastik, a nasza Zecia mały naked do niedzielnych wycieczek z osobą towarzyszącą
- Yamaha: silnik Minarelli AM6 2T ( czyli na wolnych obrotach orkiestra ) - pali jak smok, Zetka 125 pali mniej Niektórzy uważają te silniki za żyletki, a inni za total szrot.
Ja wolę Zetkę, ma oryginalny design co jest rzadko spotykane wśród motorowerów, bo większość różni się tylko naklejką z nazwą marki To jest po prostu kwestia gustu
Offline
Zetka 125 pojedzie te 110 ;D i tak też jest a spalanie maxymalne to 3.00l/100km
Offline
Zetka 125 pojedzie te 110 ;D i tak też jest a spalanie maxymalne to 3.00l/100km
Nie możliwe, by tak dużo paliła i ciężko zetce 125 przekroczyć próg 100 km/h. Spalanie u ciebie powinno wynosić około 2,5l/100 inaczej czas na regulacje gaźnika.
Offline
Może i racja ale te liczniki w Zetkach troszkę przekłamują ...
Offline
aprilia, yamaha, zetka? - mysle ze aprilia- fakt, brzmi okrutnie kosiarkowo, pali wiecej,ale ma wyglad szlifiery i jest szlifierą. To w czym włosi sie specjalizują:)
Offline
PickNick napisał:
Zetka 125 pojedzie te 110 ;D i tak też jest a spalanie maxymalne to 3.00l/100km
Nie możliwe, by tak dużo paliła i ciężko zetce 125 przekroczyć próg 100 km/h. Spalanie u ciebie powinno wynosić około 2,5l/100 inaczej czas na regulacje gaźnika.
Kumpel ma Hondę CBR 125 i jak się go pytałem to pali 2.5- 3l, a setkę wyciągną bez problemów ( v-max wg niego wynosi 150 km\h - jakoś ciężko w to wierzyć, ale nie komentuję, bo nigdy tym nie jeździłem
Offline
BluRey napisał:
( v-max wg niego wynosi 150 km\h
Widzę że moc prawie jak NSR
Taa.. Po prostu I'v got the power
Offline
Dobra CBR 125 poleci te 130-5 km/h.Sam nie wiem może bym sobie kupił 125/50. ale jest taka trochę "rowerowata". tak to ok
Offline
Powiem szczerze, że najbardziej wolę zetkę, chociaż między TZR a RS to kwestia kasy - TZR ładnie chodzi, wygodna itd.
Ale sam fakt że za dobrą używkę ponad 5000zł, a za nówkę kumpel dał 13000zł + niedawno dał na tłumik chyba 600zł +
czeka go wydatek serwisowy zmiany modułu i coś z gaźnikiem mają zrobić + kupił na 50 kask shoeia + kurtka itd.
Zabulił jak za zboże, on ma zablokowaną tzr'kę 50 za 13 tyś, a ja za prawie 4 mam zetke, którą cisnę około 70 (licznik fałszuje chyba o 5 jakoś). Aprilia? Kumpel kupił i po chyba tygodniu mu się silnik zatarł, ale kupił ją za dwa tysie więc...
Dlatego z tego wszystkiego, mimo paru rzeczy tandetnych w zetce wolę ją.
CBR 125? CBR'ki to od 600 pojemności się zaczynają, te 125 to gorzej niż jamnik xD
Wolałbym NSR'kę od niej bo mocniejsza jest (i pewnie wygodniejsza).
Według mnie głupotą jest kupować 125/50 albo inne na 50 bo jak Cię wezmą na rolki, albo obczają ile jedziesz
jak się nie przypilnujesz to heja!
U mnie stoi Yamaha TDR 125 w wersji belgarda (żadko spotykana) - jest lepsza od deltaboxa, bo cylka nie trzeba co 10000km wymieniać
Ojj ona to ma moc - na razie daję ok. 26KM przez lipny gaźnik, ale wymienię na ten od DT125 i jak na belgarde powinna wyciągnąć to 28KM.
Offline