Witam czy po 1400km normalne jest, że potrzebna jest regulacja gaźnika? Ponieważ dzisiaj byłem w trasie 50km w jedna stronę wróciłem zgasiłem światła i obroty odrazu na 2,7k, a jak zapaliłem światła to normalnie 1,8k jeżeli tak to zaraz idę regulować. Liczę na szybką odpowiedź.
Offline
Ja szczerze mówiąc reguluję co jakieś 200-300km zależy jak chodzi Czasem tylko obroty czasem cała regulacja. W zasadzie jak od nowości nie regulowałeś do 1400km, to nic dziwnego że tak mogą skakać. Na każdym przeglądzie to robią.
Offline
Jeżeli uważasz , że konieczna jest regulacja bo gaśnie bądź nie trzyma obrotów to wyreguluj
Offline
Na przeglądzie to gość nawet nie odpalał A regulacja z tego powodu, że jak mówiłem obroty do góry skoczyły ;P trochę też pokręciłem mieszanką paliwowo -powietrzną.
Offline
powietrze mogłeś zostawić w spokoju . Jedynie mogłeś sobie obniżyć obroty przekręcając troszeczkę śróbkę odpowiedzialną za paliwo
Offline
Kurczę mam problem, ponieważ ustawiłem gaźnik silnik chodzi równo nie ma żadnych skoków, dobrze się wkręca, a świeca jest troche okopcona /;. Zawory wykluczam bo nic nie stuka, ani nie puka. Pomocy :d.
Ostatnio edytowany przez GumiŚ123 (2011-10-07 13:46:44)
Offline
Wymień świecę na nową i sprawdź czy po przejechaniu około 200km również będzie okopcona jeśli tak daj znać podeśle taki link w którym jest zawarte wszystko o świecach i wtedy zobaczysz co boli twoją Zetkę
Offline
Ja mam Benzera jak coś. Byłem teraz się przejechać 2km odkręciłem świece i nie była nic okopcona robi się taka siwa czyli jest okej. Problem został rozwiązany.
Dzięki wszystkim za pomoc.
PS.: A świeca to [NGK CR7HSA] mam ją już od 1300km Ale już wszystko ok.
Możesz podać ten link na PW czy tutaj na przyszłość bd. miał w razie czego.
Ostatnio edytowany przez GumiŚ123 (2011-10-07 14:31:33)
Offline
http://www.ngk.de/pl/technika-w-szczego … uszkodzen/
Bardzo przydatne
Offline