Siema
Może mi ktoś powiedzieć dlaczego moja zetka+ na 4 nie może wejść na więcej niż 9k ?
Czy przestawienie iglicy pomogłoby w czymś (iglice ustawić na full ) ?
Mam przejechane ok 1400km
Offline
karol123 napisał:
Może mi ktoś powiedzieć dlaczego moja zetka+ na 4 nie może wejść na więcej niż 9k ?
Czy przestawienie iglicy pomogłoby w czymś (iglice ustawić na full ) ?
Mam przejechane ok 1400km
:-)
polecam: wypić kubek zimnej wody. zamiast. ;-))
a poważnie: zanim zaczniesz cokolwiek z tego powodu robić - zmierz obroty wiarygodnym miernikiem obrotów.
obrotomierz montowany seryjnie podaje wartość mniej lub bardziej orientacyjną.
absolutnie nie jest to wartość uzasadniająca jakiekolwiek manipulacje.
pozdrówka :-)
Offline
Gość
Na YT jest ilmik, gdzie silnik w zippie pro 50 kręci się niby do końca obrotomierza, a po podłączeniu do miernika wyszło na max obroty na 4700obr/min. Przysłuchaj się dokładnie jak jedziesz na 2 biegu dokręć do końca i wbij tam gdzieś na odcinku trasy na 4 i przysłuchaj się, czy dużo mniej się kręci.
A może kolega poprostu ma zablokowany moduł?;p
Offline
Nie moduł mam odblokowany .
na wolnych 1,2,3 kręci na full obroty nawet poza 1k
gdy np. na 2 jadę full obroty to silnik buczy
na 4 te 9k jeździ się spokojnie
z górki pójdzie powyżej tych 9k
Offline
4 bieg jest nadbiegiem czyli obniża tylko obroty. ja mam tak samo że na 3 idzie do końca a jak wrzucę na 4 to mi więcej niż 9-10k nie kręci
Offline