Gość
Siema. Znalazłem na allegro gaźnik 17,5 i dosyć dobre są o nim opinie na necie. Jest to gaźnik od 2t, jego firma to Dellorto (włoski). Jak myślicie, dużo było by zabawy, żeby założyć go do zetki i w ogóle czy będzie działał od 2t do 4t.
Link do gaźnika http://allegro.pl/gaznik-dellorto-17-5- … 40113.html
mówicie, że 750zł to za dużo na zestaw tuningowy z zagranicy, a chcecie wydawać 200 zł na gaźnik, żeby zamienić fabryczne (i całkiem niezłe) 17mm na 17,5mm.... ech
Offline
Gość
Ponoć lepszy jest i jest montowany w naprawdę dobrych bzykach, tj. Aprilla RS, Honda NSR itp. dlatego pytam, czy do zetki dałoby radę to założyć. Nie mówię, że gokupię i założę, tylko pytam, czy działałoby to. Może ktoś będzie chciał sobie zmienić i założy akurat ten.
Gość
No właśnie, tak tylko z ciekawości pytam. Jakby mój gaźnik padł, to czy dałoby radę założyć ten, bo mam dostęp do takiego gaźnika za 100 zł używany. Po to chyba jest to forum, żeby pytać i pomagać.
Gaźnik od 2t może inaczej dawkować paliwo a inaczej olej który jest zawarty w mieszance paliwa . Może miećdwa osobne kanały , tak było w takich chińskich crossach 2T ale nie mam pojęcia jak jest w tym , możesz zaryzykować i kupić od 2T ale nie rozczaruj się tym , jak bwedzie coś nie tak , jednak 2T a 4T to jakaś różnica
Offline
Gość
No i tylko tyle chciałem wiedzieć. Po rozmowie z mechanikiem z zakładu, gdzie mam praktyki dowiedziałem sie, że właśnie nie bedzie pasował, bo mają inną budowę, bo miesza olej z paliwem i powietrzem w gaźniku. Dziękuję, temat uważam za zamkniety.