Tam przy okienku masz takie cudowne kreseczki (poziom oleju powinien być pomiędzy nimi)
Lepiej lać bliżej górnej granicy
Offline
Witam, dołączę się do tematu, bo widzę że tu jest, dość często mowa o Astonie 50. A ja właśnie taki sprzęt zakupiłem 2 dni temu, to jest nówka, i mam pewien zgryz, nie wiem co z tym zrobić, otóż gdy dodaję raptownie gazu, to on mi się przydusza, a jeśli dodaję stopniowo to jest w porządku, na 100% on ma blokady, czyżby to przez to:-/. I również w czasie jazdy z wiatrem idzie bezproblemowo, a pod wiatr, na 4 biegu się dusi, nie wiem co jest, mam to zgłosić, to jest wada, czy blokady, nie wiem :-/
Offline
Gość
Achmed-opcja szukaj istnieje. Tyle już na forum było o tym mówione, że aż się powtarzać nie chce...http://www.zetka50.pun.pl/viewtopic.php?id=958 Przykładowy temat odpowiadający Twojemu pytaniu. Jak Ci tego mało, to na forum jest pełno o tym zachowaniu silnika.
Edit: Grabar, znów mnie ubiegłeś, jak szukałem tematu to ty napisałeś swój post.
Ostatnio edytowany przez Roztentegowywacz (2011-12-03 20:21:56)
Dziękuję za odpowiedź. Na postoju w życiu, nie daję nigdy full gaz na postoju, szkoda silnika, kumpel tak skutera docierał, po zdjęciu z busa, odraz rundka we dwóch, gaz na fulla, skuter ma zaledwie pół roku, a wygląda i chodzi, jak by miał 20 lat:)
Offline
Gość
Te chińskie odkurzacze to chyba wszystkie mają to do siebie...u mnie kilka łebków ma skutry na wiosce i jeden z nich ma skuter rok i 3 miesiące i wygląda strasznie, a jeździ jeszcze gorzej, natomiast drugi typ ma 2 skutery (jednego ma 5 lat, drugiego ma niecały rok) i żaden już nie jeździ, bo są 2 silniki do wymiany po przebiegu 7,5 (skuter motomar) i 1,6 (skuter Bassa z Tesco) tys km.
Ostatnio edytowany przez Roztentegowywacz (2011-12-03 20:33:50)
Ostro, ja nigdy nie lubiłem skuterów, i nie będę lubił, ich napęd działa tak samo, jak w pile spalinowej:D niema to jak skrzynia jest manualna, kumpla ten skuter, to on jest cały plastikowy, wszystkie osłony, to plastik, i jest połamany w drobny mak, to już nie skuter, to pierdząca kupa złomu, bo i tłumik jest wyrwany z cylindra:D
Offline
Aston nie ma blokad, zamula i traci moc na 4, bo jest po prostu za słaby. Ale rozkręci się tak, że po 1000km będzie normalnie jeździł. Mi na początku ok.55 teraz 65-70.
Offline
Ciekawe jak silniki astonów mają sie do silników Zetek , czy są identyczne ? czy raczej nie ?
Offline
Gość
Są raczej identyczne, jedyne czym się różnią, to chyba dekielkami na pokrywach silnika.
Ta od gaźnika to na pewno nie od spuszczania paliwa
Wiem, bo spuszczałem i ono wylatuje tym otworem co sie śrubkę wykręca, ale nie robię OY
Offline