Cześć czołem Pora przedstawić mojego bzyka , a więc jest to Romet Router Ws 50 z 2011r. Silnik ma przejechane ok 2500km jednak na budziku 2100 z powodu awarii ślimaka. Miałem na nim jedną glebe , lekko ucierpiała osłona od liczników (ten plastik) , małe pęknięcie zakleiłem taśmą izolacyjną i jest ok Służy mi on do dojazdu do szkoły , na różne wypady w trase. Ogólnie Routerek spisuje się świetnie , nie mogę na niego narzekać. Nie katuje go , bo nie widzę w tym najmniejszego sensu Serwisuje go u znajomego ojca , spoko koleś za przegląd płace 30 zł : )
Motorek jeździ na oleju Liqui Moly.
Awarie które mnie spotkały :
- uszkodzony ślimak ( już zrobione i kilometry lecą )
- przepalona żarówka przednia
Nic nie zostało w nim zmienione czy zmodyfikowane , pełna seria.
http://zapodaj.net/031a91b4195e.jpg.html
http://zapodaj.net/e922d4f16c4f.jpg.html
http://zapodaj.net/8ef37bf82083.jpg.html
http://zapodaj.net/763f2cf591df.jpg.html
http://zapodaj.net/4ead50fa6ef8.jpg.html
Offline
Dbaj , łady WS
Offline
Witam wszystkich Trochę mnie tu nie było , wiecie szkoła , koniec roku Mimo to nie zabrakło mi czasu na różne przejażdżki Routerem.
W planach mam założyć 13z lub 14z na przód. Jak myślicie które przełożenie będzie lepsze 13/54 czy 14/54 ?
A to fotki z dzisiejszej małej przejażdżki ok 40 km
http://zapodaj.net/4e3a86a7b8ae7.jpg.html
http://zapodaj.net/b28a489256412.jpg.html
http://zapodaj.net/e75e7371aae62.jpg.html
Jutro na przegląd
Offline
Ja mam założone 13z a miałem 12 i powiem ci że jak pierwszy raz wsiądziesz to odczujesz dużą różnicę, ale później można się przyzwyczaić v-max na każdej z nich podobny bo na dużych obrotach silnik traci moc. Mi się wydaje że 14 nie ma co wsadzać. Ale jedzie się przyjemniej, silnik pracuje spokojnie podczas wolnej jazdy a przy nieco szybszej też nie jest źle w porównaniu do orginału. Chociaż jak na twoje tereny to 14 też by nie było źle ale jazda pod wiatr nie była by zbyt miła.
Ostatnio edytowany przez Klusek (2012-06-13 21:43:37)
Offline
Dzięki Klusek Raczej wsadze 13z bo mam w okolicach pare wzniesień i myśle , że na 14z były by małe problemy z podjechaniem pod nie.
Może ktoś jeszcze się wypowie na ten temat ? : )
Zaszalałem i włożyłem 14z , a co mi tam. Od razu inny motor
Ostatnio edytowany przez intelektualista (2012-06-19 14:55:02)
Offline
Jak się sprawuje 14z? Co się poprawiło?
Offline
12/40
Offline
Motorek bardzo ładny, widać że dbasz. I jak sprawuje się 14z ?
Offline
Powiem wam tak , myślałem , że będzie gorzej. Wiadomo jest trochę słabszy pod górki , rozpędza się podobnie jak na mniejszej zębatce , są o wiele dłuższe biegi co bardzo mi się podoba , można trochę pokręcić silniczkiem Jeżeli macie jakieś większe wzniesienia w okolicy to załóżcie 13z Założyłem tą zębatke ze względu , że lubie sobie pośmigać turystycznie i 14z jest dla mnie w sam raz 60km/h osiągam przy 7tyś obr. Prędkość sprawdzana samochodem Przeważnie w trasie śmigam tak 55km/h ponieważ nie potrzeba mi jeździć szybciej Podsumowując 14z polecam w trase i na mniejsze wzniesienia . Lecz gdy masz większe wzniesienia radze założyć 13z
Lewa W Góre !
Ostatnio edytowany przez intelektualista (2012-07-02 22:41:44)
Offline
Ale jak masz taką zębatkę to jazda staje się naprawdę przyjemna sam sobie zmieniłem na 13 i naprawdę da się spokojnie jechać wcześniej nie chciało mi się powoli jeździć bo jak jechałem właśnie powolutku to silnik i tak miał wysokie obroty teraz 5,5-6 tyś obr i fajnie się jedzie.
Ostatnio edytowany przez Klusek (2012-07-03 14:43:03)
Offline
Dokładnie Posłuchajcie tego : jade sobie z kolegą ja na swoim romciu a on na skuterze peugeot speedfight 2 , jedziemy równo i mi wskazówka prędkościomierza dochodziła do 75km/h a koledze prędkościomierz pokazywał 85km/h . O co chodzi ? Czy nam obu przekłamuje licznik ?
Offline
Też tak myśle. Bo ja jestem pewny , że mój Ws na pewno nie osiągnąłby takiej prędkości.
Cześć , taki mały up
Co zostało zmienione w moim Rutku :
- zębatka zdawcza 14z
- paski na koła
- filtr paliwa
Zębatke zmieniłem , ponieważ w trasie przy prędkości 50 , 55 km/h były obroty ok 7tyś , 7,5tyś obrotów. Teraz po zmianie zębatki , obrotomierz wskazuje 6tyś , 6,5tyś. Co prawda jest troszkę słabszy pod górki , różne wzniesienia. Biegi są dłuuugie , czego na poprzednim przełożeniu mi brakowało , te ciągłe wachlowanie biegami , a teraz ładnie jedzie. Ogólnie motor sprawuje się b.dobrze , nie narzekam. Ostatnio zastanawiałem się nad zmianą cylindra na 72 , jest to opłacalne ?
Teraz nowiutkie zdjęcia :
http://zapodaj.net/23858265f52c8.jpg.html paski
http://zapodaj.net/29c84e6613676.jpg.html
http://zapodaj.net/351a9c260c3d3.jpg.html mamuśka przykleiła ;o rano wchodze do garażu i widzę to.
http://zapodaj.net/0e20c756c10f2.jpg.html
http://zapodaj.net/b4f3229cbe2cd.jpg.html
http://zapodaj.net/ed2f6284121f8.jpg.html
http://zapodaj.net/d0c5de03a420a.jpg.html
http://zapodaj.net/267190195414e.jpg.html
Miłego oglądania Pozdrawiam
Offline