Siema, ostatnio kupiłem odblokowany moduł i zrobiłem próbę v-maxu. Po przekroczeniu 60km/h licznik lata jak poebany...(v-max według licznika 80km/h z górki) i nie chcę mi się wyżej zakręcić powyżej 9 tyś obrotów . Niewiem czy to wina modułu czy czego innego.
Offline
gaźnik regulowałeś?
Offline
Skład mieszanki paliwowej, ale jak? boję się, że coś przekręce i bedzie palił 100l/100km
Offline
Po prostu, lece sobie na full i wskazówka zatrzymuję się, a silnik ma taki sam dźwięk czyli wyje xd, nawet z górki nie da się więcej.
Musiałaby być 20 kilometrowa górka, żebym przekroczył 10 k obrotów według obrotomierza
A i czuć, że chcę jeszcze trochę więcej, bynamniej ja tak czuję
Ostatnio edytowany przez Kr3ecik (2012-06-17 21:37:21)
Offline
licznik skacze od drgań tak jak u mnie ;D
Offline
No to mnie wkurza strasznie, jade sobie przy 8 tyś obrotach 60 km/h, nagle dodaje lekko gazu i jest 75km/h -.-
Offline
Nie chcę zakładać nowego tematu więc opiszę swój problem tutaj . Po zmianie cylindra na 72ccm moja ZETKA również nie wkręca się na wyższe obroty tylko dochodzi do 8.5 - 9 tyś. i jedzie 55 km/h . Obrotomierz dobrze pokazuje gdyż silnik wcale nie wyje ani nic podobnego . Trochę to uciążliwe wiedząc że masz po tyłkiem 6 koni a chińskie kible cię wymijają .
Offline
Niewiem, cholernie dziwne ;d!, ja mam 55km/h według licznika przy 7 tyś obrotach, a składałeś ten zestaw sam czy ktoś ci zmieniał? Nie jestem jakimś znawcom, ale może, coś źle złożyłeś i ci muli?
Albo skład mieszanki nie wyregulowałeś, bo po zmianie na 72 ccm, to konieczność ;d
Ostatnio edytowany przez Kr3ecik (2012-06-17 22:03:34)
Offline
grzesiek14782 napisał:
Nie chcę zakładać nowego tematu więc opiszę swój problem tutaj . Po zmianie cylindra na 72ccm moja ZETKA również nie wkręca się na wyższe obroty tylko dochodzi do 8.5 - 9 tyś. i jedzie 55 km/h . Obrotomierz dobrze pokazuje gdyż silnik wcale nie wyje ani nic podobnego . Trochę to uciążliwe wiedząc że masz po tyłkiem 6 koni a chińskie kible cię wymijają .
Podniesienie iglicy bo może dostawać za mało paliwa
Offline
ten silni 9k obrotów to jest dla niego max ja polecam postawić moto na podnóżek centralną 4 bieg wrzucić i gaz na max i zobaczysz ze nawet w tedy sie nie wkręci wiecej jak 10k obrotów
Offline
tak ale jak większa pojemność to musi więcej paliwa dostawać jeśli nie dostanie odpowiedniej ilości to tak może być nawet stawiając na podnóżek więc radzę podnieść iglicę o 1 albo 2 stopnie
Offline
Nie wykluczaj też dragań silnika ... , Najlepiej grube gumowe podkładki pod śróbki liczników i będzie w miare dokładniej pokazywał .
Offline