Dzisiaj jadąć sobie na full zauważyłem, że strzałka obrotomierza, zaniżyła mi o 4tyś/obr./min, a praca silnika brzmi jakby jechał przy 11tyś obrotach/min
Da się jakoś to naprawić, bo to ciągle tak jest, i jak włączam bzyka, to jest na "0" obrotów ;/
Offline
Inne zegary + gumowe podkładki.
Offline
Wydatek 100zł, a mam inne cele, nie da się jakoś naprawić, tego szitu? Rozbiorę dam ojcu o zobaczy się
Offline
Obrotomierz jest do wymiany a jak wymienisz obrotomierz to znowu się zepsuje a to koszt ok 300zł.Najlepiej sprzedać ten motor puki jeszcze się toczy i kupić coś w rodzaju Routera WS50 z 2011r.
Offline
Weź, nie wyskakuj mi z Routerem, ja tam wolę zetkę ma swój oryginalny desing i osiągami mnie zadowala bo to tylko zwykła 50ccm, ale żywotniejsza.
Router to kopia bartona fajtera, gb szita i innych dupereli. Ja mam swoje zdanie, i mam prawo mieć twoje w dupie
Wow, router jest szybszy od zetki o 5 km/h ale różnica -,-
Ps. Co do twojego opisu gołst rajderze, po co kupować większy cylinder do poziomego silnika, jak to albo się zatrze, albo rama nie wytrzyma.
http://www.youtube.com/watch?v=VrrE6BO0j0c Polecam zobaczyć
Ostatnio edytowany przez Kr3ecik (2012-06-24 22:28:59)
Offline
Chcesz jeździć przyszlościowo i bez wibracji?
Aston 50 .
Offline
To jedzie tyle samo, to ma to samo, to waży tyle samo, lecz nie wygląda tak samo
tyle do powiedzenia ;D
Ostatnio edytowany przez Kr3ecik (2012-06-24 22:48:23)
Offline
Lepszy wygląd, lepsze przełożenia 12/40, lepszy dla osób powyżej 175cm i co najlepsze jest tańszy i ma lepsze wykonanie nie ma się co oszukiwać, zegary dłużej wytrzymają osobiście przejechałem 4100km i nie miałem żadnych problemów z zegarami oprócz prędkościomierz, który od 60km/h zaczyna oszukiwać, kolega który ma też Astona przejechał prawie 3000km i też nie ma problemów z zegarami, a brat Zetką przejechał 400km i już mu obrotomierz skacze.
Offline
Router to kopia bartona fajtera, gb szita i innych dupereli.
O czym wy piszecie...
Router to NIE GB SZIT, a aston TO ROUTER z silnikiem OD ZETKI.
GumiŚ123
Aston jak i router ws 50, bo to to samo są gorzej wykonane od zetki. Mam rometa k125, który jest w sumie routerem ws 50 i astonem 50, tylko z silnikiem 125 i oryginalną ramą i miałem zetkę i zetka jest o NIEBO lepiej wykonana od pojazdów na bazie suzuki gs 125 (aston benzer 50, router ws 50, zipp vs 50 itp) A zegary to najmniejszy problem, bo oba sprzęty są wyjątkowo bezawaryjne.
Chcesz coś tańszego, ale dalej z silnikiem od zetki? Kup astona benzera 50.
Jak chcesz coś dalej tańszego i zwisa ci silnik, to kup routera ws 50.
Jak chcesz coś droższego i lepiej wykonanego, bierz zetkę 50.
A zegary fabrycznie są kiepskie + w egzemplarze są różne.
Offline
Każdy ma swoje zdanie i tyle widziałem Zetkę na żywo (przynajmniej Classic) i Benzer wg. mnie jest ładniejszy i lepsze wykonanie i gdy go kupie od razu mam ładne przełożenia i w nic się nie muszę bawić, moduł mam odblokowany, nie mam jakiegoś dopalacza spalin, tego naspawanego katalizatora czy czegoś tam na kolanku .
Offline
Musisz, mieć te katalizatory i inne duperele, te euro 3 by tego nie przepuściło
Offline
Producent wypuścił w Euro 3 i nic mnie to nie obchodzi.
Offline
osobiście przejechałem 4100km
przejechał prawie 3000km
Zrób jakiś poważniejszy przebieg, bo do ledwo co dotartego motorka ciężko mieć jakiekolwiek zarzuty.
Ja osobiście przejechałem ponad 4000, PickNick przejechał 6000 i mam Zetke która ma ponad 10000 i jakbym miał znowu kupować motorower to na pewno by to było Zetka.
Bo przez te głupie 10000km nie zepsuło mi się NIC, i przez następne 10000 też się pewnie nic nie zepsuje.
Offline