Gość
Witam niedawno zaliczyłem ślizga , mokry asfalt a przednie kolo Zetki ma strasznie mała przyczepność ;/ . Skrzywiła mi się kierownica tzn. jak jadę prosto to kierownica jest pochylona lekko na prawo co sprawia ze lewą rękę mam wyprostowana a prawa sgiętą. i jeszcze blokady kierownicy zęby nie uderzała o bak działają za późno , jak już odblask dotknie baku . Co zrobić aby to wyregulować?
PS.
Nic sie tam nie urwało w blokadzie , wszystko jest przyspawane ok.
Gość
To blokadę młotkiem ale co z kierownica trzeba coś odkręcić i przestawić ? A i czy tam jest taki sam mechanizm jak w rowerze ze da się gore przestawić niezależnie od koła ?
Ja też mam trochę krzywą kierownicę i w zimie chyba będę ja prostował . A żeby wyjąć samą to trzeba odkręcić tę śruby spod spodu i poodkręcać klamki itp.
Offline
Gość
Wyprostowałem ją wmiare na siłe , tak jak w rowarze ale wciąż mam problem z blokadami mozesz dac zdjęcia gdzie tłuc młotkiem bo tam same spawy i wszystko jest przykręcone
U mnie wykrzywiło się to zaznaczone na niebiesko i na czerwono. To zaznaczone na czerwono jest ciężko wyprostować bo jest słaby dostęp, ale możesz spróbować.
To na niebiesko spokojnie wyprostujesz młotkiem i kawałkiem jakiegoś pręta.
Offline
Witam. Ja dzisiaj miałem glebę na motorzę. Wykrzywiła mi się równierz kierownica ale prawie nic nie widać tylko te wszystkie przełączniki po prrawej stronie były krzywe. Poklepałem młotkiem i gra gitara. Tylko lusterko prawe nie wytrzymało upadku :-(
Offline