nie, nie chdozi o to ze naiag byl za slaby nawet w granicznym punkcie, zupelnie ludzie nie wiecie jak sprawdzac stan lancucha, to ze jest i ladnie wyglada nie oznacza ze jest dobry
http://www.google.pl/imgres?q=jak+oceni … ,s:0,i:111
jezeli byles w stanie tak pociagnac lancuch jak na obrazku znaczy ze byl wyciagniety i nadawal sie do wymiany, pozatym wtedy lancuch zle sie zazebia, przeskakuja zeby i chodzi krzywo na zebatce
Offline
CzaQQ napisał:
nie, nie chdozi o to ze naiag byl za slaby nawet w granicznym punkcie, zupelnie ludzie nie wiecie jak sprawdzac stan lancucha, to ze jest i ladnie wyglada nie oznacza ze jest dobry
http://www.google.pl/imgres?q=jak+oceni … ,s:0,i:111
jezeli byles w stanie tak pociagnac lancuch jak na obrazku znaczy ze byl wyciagniety i nadawal sie do wymiany, pozatym wtedy lancuch zle sie zazebia, przeskakuja zeby i chodzi krzywo na zebatce
no ok teraz juz rozumiem Dzieki kolego
dzis byłem w serwisie, kupiłem łancuch, nakladam, patrze, o 10 cm za krotki ;/ sprzedali mi łancuch z z125 ;/ potem wymienili na dluzszy, jutro załoze i sprawdze czy wszystko ok. Zębatki są dobre, nic nie uzczyrbione ani nic wiec je zostawie. Mi jak to zaraz spadło to sie zatrzymałem wiec wielkich uszkodzen nie ma
Offline
Jeszcze film o regulacji - http://filmy.scigacz.pl/naciaganie_lancucha
Offline