Witam otóż moje pierwsze pytanie bo uszczerbił mi się kawałek tłoka i pytanie czy bym mógł na takim dalej jeździć
drugie pytanie co do nowego tłoka oryginalny jest płaski a nawet wklęsły zamówiłem tłok do silnika 139fmb i on jest no wypukły a tu jaka jest różnica czy to nie ma większego znaczenia ??
Ostatnio edytowany przez zetka50 (2012-11-02 18:40:49)
Offline
Jak już masz nowy to lepiej go załóż na uszczerbionym lepiej nie jeździć
Offline
no ok tylko ze no nowy jest troszkę inny jak widać na zdjęciach i jak napisałem ze jest wypukły a oryginał wklęsły
Offline
Myślę że jak jest tej samej wysokości co ten stary to nie powinno być problemu. Ale musi mieć taką samą wysokość bo może uderzyć w głowicę .
Offline
w głowicę raczej nie uderzy może chyba jedynie przerwę na świecy zamykać
Offline
to do 50 czy 80ccm? Bo zdjęcia tak blisko, że nie można określić
Offline
50ccm
Offline
otwory smarowania ma w dwóch miejscach tak jak w starym i te dodatkowe
Offline
Moim zdaniem nie będzie pasował bo przecież jak jest wypukły to bardziej spręży mieszankę , chyba
Offline
czy mógłby ktoś mi pomóc sprawdzając w swojej zetce odkręcając zaślepkę od zaworu wydechowego i następnie odpalić zetke i czy będzie chlapać olejem bo mi sie wydaje ze powinno tak być bo u mnie pustki tak mi się wydaje u mnie tak było kiedyś jak odkręcałem bo nie mam pewności czy mam smarowanie czy nie z góry dzięki
Offline
Z tego co widać na starym tłoku to musisz mieć nieźle zdarty cylinder w miejscy ułamanej "płetwy". Kup komplet tłok + cylinder
Offline
Skutki mocnego docierania , ew. długie użytkowanie, w mojej kosiarce tak wyglądał tłok po 7 latach
Offline
tłok mi pękł nie podczas jady tylko jak juz miałem silnik rozkręcony bo tłok walna w obudowę silnika bo się silnik zablokował bo pierwszy raz silnik robiłem taki i dobrze jak by ktos napisał co z tym olejem i tłok ma prawie 10 000 przebiegu...
Offline
Kup tłok do skutera 139QMB ten który posiadasz od poziomego 139FMB prawdopodobnie będzie uderzał o elektrodę świecy.Co do pęknięcia można na takim jezdzić jedynie co to musiał byś miejcę uszczerbku płaszcza tłoka wyszlifować drobnoziarnistym papierem ściernym.Kolega miał w Ogarze 900 uszkodzony tłok z obu stron i po takim prowizorycznym szlifie przejezdził na nim z 10000 km.
Offline