Cześć Miałem wypadek kolo we mnie wjechał a ja w L i lagi mi się wykrzywiły , ogólnie mam sporo usterek do naprawienie i będę go rozbierał i tu rodzi się pytanie, czy zna ktoś jakąś stronę na której jest opisany cały demontaż części albo coś w tym stylu. Wiadomo,że można samemu normlanie bez "serwisówki" ale zawsze jakieś pomoce są przydatne
Żeby nie było przejrzałem forum i nie widziałem podobnego tematu
prefix dopisano/srubekl
Offline
Wydaje mi się, że nikt nie robił Serwisówki do WS'a (oprócz tej Rometowej, w której niewiele jest), także będzie ciężko ją znaleźć.
Offline
Rozbieraj wszystko po kolei i rób dużo zdjęć. To zawsze pomaga
Offline
Budowa silnika jak w komarze, tylko dochodzi kilka rzeczy, bo to 4T
Offline
Dzięki Wiem,że motocykl ten jest łatwej konstrukcji ale mi tylko chodziło o różnego rodzaju regulacje itp
Ale zauważyłem,że tego sporo jest tu na forum więc tylko moto do piwnicy i jazda
PS: Tak na marginesie-nie chcę robić nowego tematu. Czy jeżeli zostałem od tyłu walniety i zgnieciony do auta przede mną to jak myślicie rama wytrzymała? Podkreślę,moto jeździ prosto nie licząc skręcania i lekko hamuje-ale to jest wynikiem krzywych lag i przedniego błotnika. ; D
Offline
Jeśli nie rozbierasz silnika, to pozostałe elementy wystarczy tylko prosto złożyć. Co do wymiany lag, jest ona bardzo prosta. Kilka elementów zdejmujesz i jesteś przy śrubach. Trzeba pamiętać (przynajmniej w Zetce), że pod tym napisem Romet też są śruby.
Co do ramy: myślę, że jeśli nie zostałeś mocno łupnięty, to nic się nie stało.
Offline
Dobrze wiedzieć Lagi kupione i czekają jutro raczej zaczynam ^ ^,
no nie,tylko podskoczyłem aż takie mocne to nie było, lecz ... bak przy siedzeniu z prawej strony jak jest śruba mocowania (patrząc jak się siedzi) "wessało bak" wygląda jakbym przyłoił kolanem czy czymś
No to było nagle więc nie wiem czy to ja uderzyłem czy po prostu siła uderzenia to spowodowała >.<
Ostatnio edytowany przez Hesio (2013-01-09 15:38:00)
Offline
Najprędzej ty uderzyłeś. Ja przy moim wypadku też miałem wgnieciony bak. Najpierw nic nie czułem, dopiero po dwóch dniach mnie zaczęło kolano boleć.
Offline
hehe pewnie tak Ws'ia rozebrana i tama na oko jest oki nic nie widać,żeby była wygięta no wygląda normalnie Ale kiera jest krzywa jak sie weźmie kiere to lewa strona w dół jest, Sztyce sprawdziliśmy i wyszło,że jak w nią w chodzą lagi to z jednej strony jest więcej do środkowej śruby niż z drugiej więc chyba ten problem krzywej kierownicy wyeliminowywać
PS: Wybaczcie,że nieco nie zrozumiale napisałem
Offline
Kiere musisz raczej wymienić chyba że chcesz się bawić w prostowanie Życzę powodzenia przy składaniu
Offline
kierownicy nie prostuj tylko wymień bo jak będziesz prostował to ją już osłabisz i na większej dziurze może ci się złamać
Offline
Jak chcesz sprawdzić czy rama jest prosta to najlepiej przejedź się i zobacz czy zostawia idealnie jeden równy ślad ;>
Kiedyś kupiłem motorynkę, która zostawiała 2 ślady ;x.
Offline