Witam. Jutro jadę kupić zetkę i mam następujące pytania:
-jeśli założę odblokowany moduł po dotarciu silnika ale dalej bd on na gwarancji i bd robił te 3 przeglądy serwisowe to gwarancja zostanie stracona? (jeśli jechałbym na przegląd to miałbym oryginalny moduł)
-do gwarancji muszą być oryginalne zębatki czy np mógłbym sb ją zmienić np na 14 i 42 a gwarancja nie uległa by zmianie?
Proszę o odpowiedź jeśli ktoś się orientuje co i jak ;]
Dopisałem prefix do tematu. /Slawkowski
Ostatnio edytowany przez Slawkowski (2013-03-11 19:46:04)
Offline
człowieku docierasz wymieniasz moduł ale go nie wyrzucasz jedziesz na przegląd i zakładasz orginalny i jedziesz na przegląd wieli problem
Offline
No to człowieku o to pytam własnie. Bo czy nie pozostanie jakiegoś 'śladu' na motorze po tym module... A jak z tymi zębatkami?
Offline
myślę że nikt nie będzie się temu przyglądał ale zębatki sobie zmień po ostatnim przeglądzie
Offline
a kojarzysz co ile są te przeglądy?
i jeśli zmienie moduł to ile wtedy nim wycisne?
Offline
A powiedzcie mi czy jesteście zadowoleni z tego motorku i czy go szczerze możecie polecić?
Offline
Ok cieszę się;] mam nadzieje że nie bd żałował ;D
i mam nadzieje że nie bd tak strasznie mułowaty nawet jak bd jeździł z dziewczyną ( niecałe 140 kg razem);p
Offline
Jak ci nie zależy na wysokich prędkosciach to bierz zetke
Offline
W mojej było 300 - 1000 .
Ale i tak byłem tylko na 300 za 60zł i na 1000 darmowy, pieprze taki serwis, jak ja mam mechanika uczyć, a nie on robić.
Offline