Nie wiem czy hermetyk pod głowicę to najlepszy pomysł. Dobrze by było abyś pozakładał tulejki na szpilki, o-ringi na kanał smarujący tylko nie jestem pewien czy jest jeden czy dwa w tym silniku ( ale powinny tam być, to miejsce którym olej dostaje się do głowicy ) i nową uszczelkę pod głowicę.
Offline
Ja miałem coś takiego ze lekko była krawędź na głowicy podrapana w sensie tam gdzie sie styka z uszczelka noi zrobiłem jakby szlif Na frezarce i teraz jest git nic nie leje ani nic lecz za to z pod cylindra zaczeło lać więc trzeba będzie rozebrać i odrazu 72ccm włoże
Offline
Powinno być 5 tulejek, dwie między silnikem a cylindrem, trzy między cylindrem a głowicą. Oring jest tylko jeden pod głowicą, zakładamy go na tą szpilkę przy której jest większy otwór w uszczelce, potem wkładamy na nięgo tulejkę z takim, że tak powiem kołnierzem.
Offline
hermetyk pod głowice to bardzo zły pomysł, zasyfi komore spalania i zatka kanały którymi olej leci do głowicy. Tam am być sama uszczelka i własnie daltego nie jest papierowa jak reszta tylko gumowa z metalowym rdzeniem w środku (ten czerwony pasek) jak dla mnie zwyczajnie źle założona lub za mało dokręcone szpilki (w co wątpie bo niemiałby komprechy)
Offline
Zgadzam się z przedmówcą jeżeli nie dałeś tulej a użyłeś hermetyka mogłeś zatkać nim kanały olejowe co skończy się zatarciem elementów głowicy.
Offline