Witam. Posiadam Zetkę już 3 lata. Po wymianie zaworów głowicy motor sam się odblokował. Zwiększyła się jego prędkość maksymalna oraz wspinał się na wyższe obroty. W tamtym sezonie nagle motor dostał problem z rozpędzeniem się a mianowicie obroty zatrzymują się na 9 tysiącach a prędkość wynosi około 70 km/h. W tym momencie podczas jazdy czuć, ze motor próbuje się wspiąć na wyższe obroty lecz jest czymś hamowany, dlatego czuć charakterystyczne szarpania. Wcześniej motor miał lepsze osiągi. Jak myślicie, co może być przyczyną tego problemu ?
Offline
Po pierwsze pierwszy post powinien być w powitalni. Po drugie przeczytaj regulamin i wtedy zacznij się pytać
Offline
bykubyku5 napisał:
Po pierwsze pierwszy post powinien być w powitalni. Po drugie przeczytaj regulamin i wtedy zacznij się pytać
pisząc tutaj liczę na pomoc a nie na Twoje jakieś uwagi...
Zawory były dotarte ładnie. Świece próbowałem już 2 i na każdej się to dzieje. Sprawdzałem nawet odpowiednią przerwę między elektrodami i jest ok. Ostatecznym rozwiązaniem jest moduł lub zawory. A możesz powiedzieć jaką rolę odgrywa ten moduł w zbieraniu się na obroty silnika ?
Ostatnio edytowany przez Szlachcic (2013-04-15 13:27:28)
Offline