Witam, tutaj kieruje się z pytaniem do wyjadaczy, czy opłaca się do 72cc i ile mi podniesie mocy ten gaźnik w linku niżej i zwiększenie otworu króćca. Czy doda mocy jak tak to mało/dużo, ile zwiększy spalanie i czy będzie opłacalne/nie będzie muła na 2-4k RPM?
http://allegro.pl/gaznik-50-80cc-zetka- … 50096.html
@@ Przy okazji, warto kupować ten przewód i fajke NGK? Czy sobie odpuścić, da jakąś lepsza reakcję oprócz świecy ;p?
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-05-07 21:54:50)
Offline
fajke i świece z ngk warto mieć, mały koszt, a lepiej sie czujesz, a przewód to przewód i nie ma sensu wymieniać ;D jeśli chodzi o gaźnik, to musiałbyś znaleźć pasujący króciec, bo ten gaźnik ma 19 mm. też sie nad nim zastanawiałem, ale póki co zamówiłem sobie tylko dysze ;p
Offline
mam ten gaznik bo stary sie sypal ! do tego gaznika dostalem gratis 3 dysze ale zostawilem standardowa szkoda wachy:) na tym gazniku równo chodzi zetka i szybko sie wkreca,niemam znim problemów więc polecam.Ps cylek 72ccm zdawcza 15zeba tył 52 jest miodzio jak na ta pojemnosc;]
Offline
czuć jakąś różnice? króciec oryginalny zostawiłeś? nie zalewa?
Offline
radziu0700 napisał:
fajke i świece z ngk warto mieć, mały koszt, a lepiej sie czujesz, a przewód to przewód i nie ma sensu wymieniać ;D jeśli chodzi o gaźnik, to musiałbyś znaleźć pasujący króciec, bo ten gaźnik ma 19 mm. też sie nad nim zastanawiałem, ale póki co zamówiłem sobie tylko dysze ;p
Świecę mam od zawsze ;p.
supercysio napisał:
cylek 72ccm
supercysio napisał:
tył 52 jest miodzio
Nic dziwnego, że się szybko wkręca, jak masz przełożenia na których stoisz w miejscu.
radziu0700 napisał:
musiałbyś znaleźć pasujący króciec
Króciec sam sobię zrobię, po co tracić kaskę na każdą pierdołę?
Offline
Jak chcesz robić KONKRETNY tuning to albo wstawiasz 125/250, albo modyfikujesz 72cc ile sie da, czyli możesz dać lepszy wałek, twardsze sprężyny zaworowe, głowice 3v, lżejsze magneto, markowy gaźnik, planowanie głowicy, cieńszą uszczelkę MLS, tłok hi-comp i inne pierdoły, tylko wtedy wyjdzie ci spory koszt, nie wiem czy jest sens się w to bawić.
Sam gaźnik do 72 raczej nie da Ci nic, bo prawdopodobnie będzie się zalewać, z króćcem możesz pokombinować.
Offline
gumis ale jak dam do tyłu taką zębate jak ty a ja waze nie mało( 95kg )+ synek to powatpiewam że to ruszy? ty pewnie sam jezdzisz zetka to u ciebie bangla
Offline
Kolego sam ważę 103 kg i jazda na 15/41 jest dla mnie bez żadnego pocenia silnika, zmiany przy 5k RPM na 4 biegu normalnie dokręcam do 10,5 K RPM.
I czuję, że spokojnie mógłbym jeszcze 16/41 wpakować, a jak mam dziewczynę z tyłu, albo kolegę to nawet jakoś lżej mi jedzie bo tył jest dociążony
@@Blu, a co powiesz jeszcze na lżejszą korbę i pokombinować coś z wałem i innymi łożyskami, inne sprzęgło. ?
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-05-08 21:57:25)
Offline
Blurey ma racje,jeśli chcesz zrobić coś konkretnego to musisz wsadzić silnik większej pojemności.W 72 ccm nie dasz rady zwiększyć osiągów takimi duperelami.A jeśli chodzi o konsekwencje w starciu z smerfami są takie same jak byś miał inny silnik.Cena nowego silnika 125 to około 1300zł.Możesz też szukać 250.Ale tych od quadów z wstecznymi nie polecam
Jak bardzo chcesz ten gaźnik to żeby ci się nie zalewał powinieneś mieć gas boxa http://www.shop.mieloch.pl/boost-bottle … 0187.bhtml
Offline
GB to do 2T dobra rzecz nie do 4T.
Po za tym i tak kupuje w wakacje Hyosunga, tylko zastanawiałem się czy tego nie zostawic i w zime go nie tuningować ;p.
Bo jakbym stunignował górę to dół też warto by zrobić bo co z tego, że będę miał więcej mocy w głowicy, jak dół będzie dostawał po dupie i nie dawał całej mocy.
To tak sam jak ostatnio oglądałem wyścig Civic 200 KM, która miałą wyciągnięte na lekko z całego silnika i drugiej takiej samej, która miała 203 KM z samej głowicy i przegrała i to z różnicą czasu 4s
Offline
Według mnie to ci nic nie da a kase zmarnujesz
A Hyosung fajna rzecz
Offline
Kasa kasą, ale chodzi mi o to, żeby się pobawić
Offline
Jeszcze tę turbinkę 50/80cc co była kiedyś w necie, ale na takie coś już mnie nie stać (1500zł) :
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-05-09 15:18:48)
Offline
Nie rozumiem tylko, w jaki sposób niby większy gaźnik ma podnieść moc w tym wypadku. Jak nie znasz się na zasadzie pracy silnika spalinowego, to nie bierz się za tuning wolnossącego 4t w inny sposób niż powiększenie pojemności. W sumie jak wygrzebiesz z tego silnika 1 Km, to będzie cię to kosztowało dobry silnik 250 + osprzęt i zestaw napędowy.
Offline