Zetka/benzer i inne:
niski v max (a jak za wolno to niech kupi sobie np. motocykl Yamaha R1)
przeciętne przyspieszenie
awaryjność zależy od sposobu użytkowania
ładny dźwięk
niskie spalanie
wysoka cena części w porównaniu do innych chińczyków
możliwość przeróbki tylko na 72 bez wymiany całego silnika
Offline
Gość
Heh, Zetkę mam ponad 2 lata, mam nastukane niemalże 23000 km i miałem dwie poważne awarie: Jedna to taka, że łańcucha mi się nie chciało naciągnąć, łańcuch spadł i rozpieprzyło mi skrzynię biegów. Druga awaria to taka, że w gaźniku urwała się metalowa klapka od ssania i wpadła pod zawór przy 9000 RPM. AM6 przy moim stylu jazdy i sposobie użytkowania zatarło by się co najmniej ze 3 razy i spaliłoby hektolitry mieszanki... I jak mi ktoś powie, że Zetka jest słaba, to go wyśmieję, posadzę na TZR i puszczę po lesie, żeby za mną nadążył.
Roztentegowywacz94 napisał:
Heh, Zetkę mam ponad 2 lata, mam nastukane niemalże 23000 km i miałem dwie poważne awarie: Jedna to taka, że łańcucha mi się nie chciało naciągnąć, łańcuch spadł i rozpieprzyło mi skrzynię biegów. Druga awaria to taka, że w gaźniku urwała się metalowa klapka od ssania i wpadła pod zawór przy 9000 RPM. AM6 przy moim stylu jazdy i sposobie użytkowania zatarło by się co najmniej ze 3 razy i spaliłoby hektolitry mieszanki... I jak mi ktoś powie, że Zetka jest słaba, to go wyśmieję, posadzę na TZR i puszczę po lesie, żeby za mną nadążył.
Dokładnie ! Do tego jeszcze na 72cc ten silnik bardzo dobrze bierze z dolnego zakresu i TZR się całkowicie chowa, a spalanie zostaje te samo, a przy zmiane cyl na 70 w przypadku TZR to spalanie wzrasta o kilka litrów ;D
@Szosuh, nie zwracaj uwagi, on ma zamydlone oczy całkowicie ;p.
Ostatnio edytowany przez GumiS123 (2013-06-24 14:42:42)
Offline
Nie chce się kłócić mój kumpel ma apke sr 50 i drugi kumpel ma zetke i nie ściemniajcie mi tutaj że zetka go wyprzedzi na cylku 72cm bo wybuchnę śmiechem apka stockowa tylko że bez blokad nawet nie ma pół manetki i tak wyprzedzi zetke więc ludzi nie wprowadzajcie w błąd że zetka jest hiper ma ''NoS'' i jest jak czołg
A i jak odkręci się manetkę w apce to ma takie kopa że zetka za nim dojedzie do apki to się trochę zejdzie Tylko że apka nie ma silnika am6 a rondel tylko proszę ci nie płacz nam tutaj i nie śmieć postami bo przez ciebie tracimy tylko użytkowników na forum weź to do siebie.
Zapomniałem dopisać nie mam nic do silnika zetki ale wkurza mnie to jak takie bajeczki piszecie i ludzi wprowadzacie w błąd bo logiczne że 2 takt zawsze będzie mocniejszy od 4 taktu i nic tego nie zmieni a jeśli chcecie wkładać 72cm do zetki to żeby było sprawiedliwie do tzr też trzeba włożyć 72cm bo pojemność musi być ta sama i wtedy możecie się ścigać
Offline
Gość
@icecola ja nie twierdzę, że 2t jest słabsze, bo nie jest to prawdą, tylko mówię, że jeżeli Zetka jest słaba, to proponuję puścić jakiegokolwiek AM6 za mną w las i zobaczymy kto jest super hiper i ch*j wie jaki jeszcze zajebisty twierdząc, że AM6 jest najlepsze...cross 125 po lesie za mną nie nadążał, a AM6 raczej nie jest w tej samej klasie osiągów co 125ccm w 4t, może tylko podobnie ale nie tak samo i na bank jest słabsze. I tak nikt nie będzie wierzył, zapytajcie Szosuh'a jak się leci przez las ze mną na zecie. I nawet się mogę założyć, że w moich rękach AM6 wytrzyma maksymalnie tydzień, góra dwa i spali przy tym cysternę wahy.
Wyciskajcie pełną moc z tych 72cc, a nie, płacz, że nie daje rady, osoba, która kupiła ode mnie silnik jest na forum i dzisiaj zakłada silnik, mam nadzieje, że podzieli się swoimi doznaniami
Offline
Wy przeciwnicy silnika am6 macie po prostu jakiś bliżej nie określony kompleks i chcecie się w ten sposób dowartościować.Co do brania tego czy innego motocykla motoroweru w lesie ,szosie czy podczas orki w polu:połowa sukcesu w rywalizacji jest kierowca i jego umiejętności które może wykorzystać w rywalizacji.Zetka nigdy nie będzie demonem prędkości i bezawaryjności a silnik am6 nie będzie przykładem ekonomicznej jednostki napędowej.Pierwszy jest typowym dupo-wozem który ma bezproblemowo przewieść kierowce i pasażera przewieść z punktu A do punktu B.Makaroniarze z firmy Minarelli wymyślili silnik am6 po to aby dawać frajdę z jazdy nie bacząc na koszty.
Offline
Gost Rider
Może to nie "bliżej nie określony kompleks", a rozsądek? 5/100, a moc 6 km przez 20% obrotów nie każdemu się podoba i chyba tutaj nie można mieć do kogoś za złe, że mówi, że ten silnik to absurd? Ja tak np. uważam. A i jeżdżąc am6 nie miałem frajdy z jazdy, bo to nie jechało.
Offline
Nazywasz frajdą jazdę na 50cc, które pierdzi, pali ile mu się ze chce i wcale nie jest wygodne? Frajdą można nazwać jazdę na czymś 250cc+ .
Jeśli AM6 są tak świetne to dlaczego przeciętny Kowalski robie 100k0km rocznie? ;>
Offline
Gość
Te wasze AM6 pali tyle co moje 650 na 100 km ..
Gumiś po części masz racje tylko nie sądzę żeby 15 latek normalnie jeździł na 250cc+ a co do tego nabijania kilometrów to co dzień jeżdżę z tą apką i nie sądze żebyśmy zrobili 100km rocznie powiem tak nie słuchajcie tego co ktoś wam wbił do tych głów że am6 czy inne markowce są wadliwe bo tak nie jest jak się kupi dobry egzemplarz to można jeździć i jeździć ale jak się kupi zwłoki to trudno się nie dziwić że się psuje
Szosuh. napisał:
Te wasze AM6 pali tyle co moje 650 na 100 km ..
Tylko że nie każdy może jeździć 650cm ! a spalanie zależy od jazdy a jak tak narzekacie na spalanie to jest jedna zasada ''Stać cię na motor to i na paliwo'' proste i logiczne
Ostatnio edytowany przez icecola (2013-06-24 23:14:30)
Offline
icecola napisał:
Gumiś po części masz racje tylko nie sądzę żeby 15 latek normalnie jeździł na 250cc+ a co do tego nabijania kilometrów to co dzień jeżdżę z tą apką i nie sądze żebyśmy zrobili 100km rocznie powiem tak nie słuchajcie tego co ktoś wam wbił do tych głów że am6 czy inne markowce są wadliwe bo tak nie jest jak się kupi dobry egzemplarz to można jeździć i jeździć ale jak się kupi zwłoki to trudno się nie dziwić że się psuje
Szosuh. napisał:
Te wasze AM6 pali tyle co moje 650 na 100 km ..
Tylko że nie każdy może jeździć 650cm ! a spalanie zależy od jazdy a jak tak narzekacie na spalanie to jest jedna zasada ''Stać cię na motor to i na paliwo'' proste i logiczne
Mała pomyłka *1000 km.
15 latek powinien tak po za tym jeździć 45k/h.
Offline
Jeździłem motorkami z tym silnikiem i faktem jest że gdy rezo złapie to fajnie ciągnie.
Lecz to rezo łapie dopiero przy 7tyś obr a do tych 7tyś nie ma wgl mocy .
A znowu nasze Zetki (72cc) ciągną cały czas z tą mocą którą np. Tzr ma tylko wtedy gdy ma rezo.
I pomyśl sam które moto lepiej ruszy z pod świateł ?
Co do awaryjności , wiadomo że 2T jest bardziej awaryjne od 4T , to nie podlega dyskusji .
Spalanie , ten silnik po prostu wymusza na kierowcy żeby go rżnąć , więc nie ma mowy tu o ECO jeździe .
Ten silnik do 7tyś nie ma więcej niż 2,5km ...
Offline
Każdy silnik ma swoje zastosowanie
Am6 to silnik typowo do crossa , jest żwawy , lubi wysokie obroty lecz nie jest to silnik na dłuższe trasy , on ma dawać frajdę na polach
A znowu te nasze Zetkowe/Astonowe na trasę się nadają super , a do terenu nie .
Zetkowy ma mało palić i nie sprawiać problemów .
Choć na 72cc idzie po rywalizować z am6 ( oczywiście seryjnym)
Offline